Przetargi.pl
Realizacja usługi gastronomicznej, hotelarskiej i transportowej dla 12 osób podczas wizyty studyjnej w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu

Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 25C
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4416701 , fax. 0-77 4416702
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
    ul. Głogowska 25C 25C
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4416701, fax. 0-77 4416702
    REGON: 53165550800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usługi gastronomicznej, hotelarskiej i transportowej dla 12 osób podczas wizyty studyjnej w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi organizacji usługi gastronomicznej, hotelarskiej i transportowej podczas wizyty studyjnej pn. Szwajcarskie metody zarządzania zasobami ludzkimi ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych dla grupy pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu i zewnętrznych ekspertów z dziedziny rynku pracy. 1. Informacje ogólne: 1) Miejsce docelowe wizyty studyjnej: Szwajcaria - Bazylea, Suhr 2) Termin realizacji: 29.03-01.04.2015 r. 3) Liczba dni wizyty studyjnej: 4 dni - w tym 3 noclegi 4) Uczestnicy: pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu i zewnętrzni eksperci z dziedziny rynku pracy 5) Liczba uczestników: 12 osób 6) Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji i w związku z tym zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby uczestników wizyty maksymalnie do 16 osób w zależności od wyników przeprowadzonej rekrutacji wewnętrznej. W związku z tym finalna liczba uczestników zostanie wskazana Wykonawcy na etapie podpisywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku zwiększenia liczby uczestników Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę uczestników wizyty. 7) Środek transportu: samolot i autokar/bus. 2. Zakres usługi transportowej: 1) Wykonawca jest zobowiązany dokonać rezerwacji i zakupu biletów lotniczych na trasie: Wrocław lub Katowice lub Kraków - Bazylea lub Zurych, Bazylea lub Zurych - Wrocław lub Katowice lub Kraków dla każdego z uczestników wizyty z zapewnieniem im możliwości przewiezienia minimum 15 kg bagażu i 5 kg bagażu podręcznego. Lista uczestników wizyty zawierająca: imię, nazwisko, numer PESEL, datę urodzenia i adres zostanie udostępniona przez Zamawiającego Wykonawcy w terminie do 3 dni od podpisania umowy o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować przelot w pierwszym dniu tj. 29 marca 2015 r., w czasie gwarantującym przybycie wszystkich uczestników w godzinach popołudniowych lub wieczornych do miejsca zakwaterowania w centrum Bazylei i ostatnim dniu wizyty studyjnej tj. 1 kwietnia 2015 r., w czasie gwarantującym przybycie wszystkich uczestników w godzinach wieczornych do miejsca siedziby Zamawiającego, przy czym wylot nie może nastąpić wcześniej niż o godzinie 15:00; 3) Planowany czas podróży od wylotu z lotniska do lądowania na lotnisku docelowym nie może przekraczać 5 godzin. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewozu - autokar/bus - wszystkim uczestnikom wizyty studyjnej na trasach: a) na lotnisko Wrocław lub Katowice lub Kraków spod siedziby Zamawiającego w dniu wyjazdu, tj. 29 marca 2015 r. i z lotniska Wrocław lub Katowice lub Kraków pod siedzibę Zamawiającego w dniu powrotu, tj. 1 kwietnia 2015 r., b) z lotniska w Bazylei lub Zurychu do miejsca zakwaterowania; c) z miejsca zakwaterowania do Regionales Arbeitsvermittlungszentrum RAV Bernstrasse West 73, Postfach, 5034 Suhr i stamtąd na lotnisko w Bazylei lub Zurychu w dniu 01.04.2015. 5) Hotel musi znajdować się w odległości do 2 km (odległość przejścia trasą pieszą) od siedziby Farnhohschule Nordschweiz (Peter Merian-Strasse 86, 4002 Basel), w której w dniach 30 i 31 marca 2015 odbywać się będą spotkania w ramach wizyty studyjnej. 6) Za miejsce siedziby Zamawiającego uznaje się: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu ul. Głogowska 25c, 45-315 Opole. 7) Wykonawca gwarantuje, że wszystkie przejazdy odbywać się będą w technicznie sprawnych, dopuszczonych do ruchu pojazdach. 8) W przypadku braku możliwości zrealizowania przejazdu z powodu: awarii technicznej, wypadku, kolizji pojazdu uniemożliwiającej dalsze świadczenie usług danym pojazdem, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o co najmniej takich samych parametrach technicznych w czasie, który pozwoli na realizację zadań przyjętych w harmonogramie ramowym wizyty, o którym mowa w rozdziale III pkt 3 ppkt 5) SIWZ. 9) Wykonawca poniesie wszelkie opłaty związane z miejscami parkingowymi (na terenie Polski i na terenie Szwajcarii), jak również opłaty za przejazd autostradami. 3. Zakres usługi organizacji i realizacji wizyty studyjnej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 3 noclegów wszystkim uczestnikom wizyty w terminie określonym w rozdziale III pkt 1 ppkt 2) SIWZ, w pokojach jednoosobowych z łazienką, z całodobowym, darmowym dostępem do internetu, w hotelu zaszeregowanym do co najmniej 3-gwiazdkowego standardu zgodnie z przepisami kraju pobytu w centrum Bazylei. Wszystkie trzy noclegi muszą być zarezerwowane w tym samym hotelu. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia śniadania bufetowego, serwowanego w hotelu zakwaterowania uczestników dla każdego z uczestników wizyty studyjnej w drugim, trzecim i czwartym dniu pobytu. Śniadanie przypadające na jedną osobę, składać się będzie co najmniej z przekąsek ciepłych, przekąsek zimnych, pieczywa oraz napojów ciepłych (kawa, herbata) i zimnych (sok, woda) do wyboru. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykupienia w imieniu Zamawiającego polisy ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia na kwotę co najmniej 20.000 zł (na każdego uczestnika podróży) i utratę bagażu na kwotę 2.000 zł (od każdej sztuki utraconego bagażu) na czas określony w rozdziale III pkt 1 ppkt 2) SIWZ, wariant podstawowy dla wszystkich uczestników wizyty. 4) Wykonawca zapewni opiekuna grupy przez cały czas trwania wizyty. Opiekun grupy odpowiedzialny będzie za koordynowanie wizyty studyjnej w zakresie: transportu (od momentu wyjazdu spod siedziby Zamawiającego do momentu powrotu pod siedzibę Zamawiającego), wyżywienia, zakwaterowania. Opiekunem grupy będzie osobą posługującą się językiem niemieckim w stopniu co najmniej komunikatywnym. 5) Wykonawca ustali z Zamawiającym i przedstawi do akceptacji szczegółowy program (tj. harmonogram) wizyty studyjnej nie później niż na trzy dni przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegółowy harmonogram wizyty studyjnej zawierać ma co najmniej: daty, godziny oraz miejsca spotkań, planowanych wyjazdów i planowanego powrotu, miejsce noclegu (nazwa hotelu), nazwę przewoźnika, dane osoby do kontaktów roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 604000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: standard zakwaterowania uczestników
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach