Przetargi.pl
Realizacja usług w zakresie wystroju miasta związanego z obchodami świąt narodowych

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2012-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług w zakresie wystroju miasta związanego z obchodami świąt narodowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w określonym czasie flagowania wskazanych ciągów ulic i placów w mieście Dąbrowa Górnicza zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, stanowiącym integralną część umowy, a także odpowiednie przechowywanie, magazynowanie i utrzymanie w należytej czystości oraz sprawności flag wraz z drzewcami. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego oraz dodatkowego, który będzie realizowany wg potrzeb Zamawiającego. 3. Zakres podstawowy obejmuje: 3.1. Rozwieszanie i zdejmowanie flag narodowych zamocowanych na drzewcach w ilości 2000 szt. jednorazowo w miejscach wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w następujących terminach: a) rozwieszenie flag w dniu 30 kwietnia każdego roku trwania umowy do godz. 24:00, zdjęcie flag w dniu 04 maja każdego roku trwania umowy do godz. 09.00 b) rozwieszenie flag w dniu 10 listopada do godz. 24:00, zdjęcie flag w dniu 12 listopada do godz. 09:00. 3.2. Magazynowanie flag wraz drzewcami przez Wykonawcę w okresie trwania umowy 3.3. Czyszczenie , pranie i naprawa flag w tym zszywanie, uzupełnianie drzewców 3.4. Systematyczne uzupełnianie flag po każdorazowym zdjęciu w takiej ilości, żeby każdorazowo przed rozwieszeniem było 2000 szt. 4.Zakres dodatkowy będzie realizowany w ramach potrzeb Zamawiającego i obejmuje: 4.1. Zakup i montaż do 1000 szt. nowych obejm z podwójnymi uchwytami do zawieszania flag . Termin realizacji zadania nie będzie dłuższy niż 1 miesiąc od momentu przekazania Wykonawcy zlecenia. 4.2. Rozwieszanie i zdejmowanie flag narodowych zamocowanych na drzewcach w obejmach z uchwytami lub na stojakach w ilości do 500 szt. w sytuacjach szczególnych tj. żałoby narodowej, świąt lokalnych lub regionalnych w miejscach wskazanych w zleceniu przez Zamawiającego. Rozwieszenie flag następuje wówczas w momencie ogłoszenia zdarzenia, a zdjęcie w momencie jego zakończenia. Ciągi ulic, placów i innych miejsc wyznaczonych do oflagowania (w tym również w razie potrzeby wystawienie stojaków od 1 do 10 szt.) zostanie określona przez Zamawiającego w zleceniu. 4.3. Okazjonalne mocowanie tasiemek kiru w ilości do 60 szt. wskazanych flag w związku z ich wywieszeniem w sytuacjach żałoby narodowej 4.4. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia realizacji zakresu dodatkowego (z wyłączeniem pkt. 3.4 ppkt. 1 SIWZ) w trybie interwencyjnym do dwóch godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Za podjęcie realizacji zadania Zamawiający uważa moment w którym Wykonawca otrzymuje zlecenie i przystępuje do realizacji prac w terenie. Realizacja zakresu dodatkowego nastąpi bezzwłocznie jeśli zaistnieje taka potrzeba po stronie Zamawiającego , który o powyższym fakcie poinformuje Wykonawcę i zgłosi do realizacji zleceniem w formie pisemnej lub faxem. 4.5. Po każdorazowym rozwieszeniu jak i po każdorazowym zdjęciu flag oraz po każdorazowym zakupie i montażu obejm wraz z uchwytami sporządzony zostanie protokół zdawczo - odbiorczy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę 5. Informacje dodatkowe 5.1. W dniu rozpoczęcia zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy nie zniszczone i nadające się do dalszego użytku: a) 2000 szt. flag narodowych b) 10 szt. flag unijnych c) 10 szt. flag miejskich d) 60 szt. tasiemek kiru e) 10 szt. stojaków na flagi 5.2. Zamawiający informuje, iż średnio po każdorazowym wywieszeniu i zdjęciu flag zostało skradzionych 450 szt. flag 5.3. W dniu zakończenia umowy Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszystkie elementy wymienione w pkt. 3.5. ppkt. 1SIWZ w ww. ilościach. 5.4. Uzupełniane na bieżąco po każdym rozwieszeniu i ściągnięciu flagi narodowe winny być wykonane z materiału nieprzemakalnego tj. tkanina poliestrowa o wymiarze 70 cm x 110 cm jednak zgodnie z wymaganiami ustawy o godle, barwach i hymnie Rzeczpospolitej Polskiej oraz pieczęciach państwowych z dnia 2 listopada 2005 roku. (dz. U. nr 235 poz. 2000 z 2005) 5.5. Uzupełniane na bieżąco po każdym rozwieszeniu i ściągnięciu flagi miejskie winny być wykonane zgodnie ze wzorem określonym w Poleceniu Służbowym Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza nr WA.I-0158-B-30/06 z dnia 03.04.2006 r. w sprawie stosowania systemu identyfikacji wizualnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. Polecenie stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ 5.6. Uzupełniane na bieżąco tasiemki kiru po każdorazowym rozwieszeniu i ściągnięciu winny mieć szerokość 5 cm i długości 100 cm. 5.7. Uzupełniane brakujące stojaki po każdorazowym wystawieniu winny być trójramienne, niklowane wraz z masztami 5.8. Uzupełniane w ramach zakresu dodatkowego uchwyty na flagi winny być regulowane i wykonane z aluminium. Każdy uchwyt winien być dwuramienny. 5.9. Koszt zakupu brakujących po każdorazowym rozwieszeniu i ściągnięciu flag narodowych, miejskich , unijnych, tasiemek kiru oraz stojaków winien być wliczony w cenie ofertowej za wykonane podstawowej usługi flagowania tzn. nie może być przedmiotem wystawienia przez Wykonawcę osobnej faktury. 5.10. Zabudowane w trakcie trwania umowy uchwyty na flagi po zakończeniu umowy pozostają własnością Zamawiającego. 5.11. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy wykonywanych prac. W czasie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być prowadzona w taki sposób aby zachowane było bezpieczeństwo pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich i ich pojazdów oraz konstrukcji słupów, na których wywieszone będą flagi. Obowiązek ten obejmuje w szczególności współpracę z właścicielem/ zarządcą słupów i sieci elektroenergetycznej, na których będą wywieszane flagi. 5.12. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy ze Strażą Miejską w przypadkach zaistnienia sytuacji wymagających jej interwencji 5.13. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP oraz ppoż. 5.14. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia na kwotę minimum 200.000,00 zł nieprzerwanie przez cały okres obowiązywania umowy. Kopie później zawieranych polis Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni od momentu zawarcia ubezpieczenia OC. Powyższa polisa zabezpieczy roszczenia osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 511220003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną