Przetargi.pl
Realizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu

Sąd Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10001 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 61 66 , fax. 89 521 61 68
  • Data zamieszczenia: 2018-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie
    ul. Dąbrowszczaków
    10001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 61 66, fax. 89 521 61 68
    REGON: 32343000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądownictwo - Sąd Okręgowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu. 2. Zamówienie obejmuje realizację następujących zadań, tj.: Zadanie nr 1: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie przy ul. Dąbrowszczaków 44a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 2: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Biskupcu przy ul. Sądowej 2 i 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 3: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Bartoszyckiej 4a i ul. Wyszyńskiego 37. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 4: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 55. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 7 do SIWZ Zadania nr 5: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Nidzicy przy ul. Kościuszki 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 6: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Piszu przy ul. Warszawskiej 47. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu możliwości składania ofert częściowych i wymaga kompleksowej realizacji zamówienia w ramach wszystkich zadań, które wymienione zostały w pkt 2. 4. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie sądów objętych niniejszym zamówieniem/ postępowaniem. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom odpowiednie obiekty celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: biuro@kancelariazamowien.pl lub beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl. 5. Warunki realizacji zamówienia, jak również szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień przysługujących stronom przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był zgodnie z wymaganiami producentów systemów objętych przedmiotowym postępowaniem, jak również adekwatnie do obowiązujących norm i przepisów prawa, z zachowaniem przepisów BHP i p.poż. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibach sądów objętych przedmiotowym postępowaniem. 7. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez Zamawiającego. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Podwykonawstwo:  Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do respektowania wszystkich wymagań Zamawiającego przedstawionych i opisanych w załączniku nr 10 do SIWZ.  Na podstawie art. 36b ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowy wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ.  Na podstawie art. 36b ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność, iż realizowane roboty budowlane będą wykonywane w miejscu bezpośrednio podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.  Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości, tj.: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł). 2. Wykonawca wnosi wadium:  w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z tytułem: „Przeglady systemów bezpieczeństwa”, na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004;  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;  w gwarancjach ubezpieczeniowych;  w gwarancjach bankowych;  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formach o których mowa szczegółowo w pkt 2 niniejszego rozdziału, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dokumentów poświadczających ustanowienie poręczeń lub udzielenia gwarancji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w ramach niniejszych warunków odstępuje od określenia szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz Oferty. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach