Przetargi.pl
Realizacja usług w ramach projektu Udowodnimy, że potrafimy

Urząd Gminy Grudusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-460 Grudusk, ul. Ciechanowska 54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6715012, 6715206 , fax. 023 6715012
  • Data zamieszczenia: 2011-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grudusk
    ul. Ciechanowska 54 54
    06-460 Grudusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6715012, 6715206, fax. 023 6715012
    REGON: 00054161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług w ramach projektu Udowodnimy, że potrafimy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. - Zarządzanie projektem (usługi w tej części realizowane będą w okresie 09.2011 -07.2012 r, za wyjątkiem Szkolnych Koordynatorów) Część 1A: Wyłonienie Koordynatora zarządzającego projektem Zakres obowiązków Koordynatora: kierowanie realizacją projektu, nadzór nad rekrutacją, analiza realizacji harmonogramu, nadzór nad całością dokumentacji projektu, sporządzanie sprawozdań i wniosków o płatność we współpracy z pracownikiem księgowym, bieżące kontakty z IP2 (Instytucją Pośredniczącą II stopnia), nadzór nad monitoringiem produktów i rezultatów, działania informacyjno-promocyjne, realizacja projektu zgodnie z przyjętym budżetem i harmonogramem, utrzymanie świadomości dot. problematyki równości szans płci w Zespole Zarządzającym i wśród słuchaczy. Część 1B: Wyłonienie Zastępcy Koordynatora zarządzającego projektem Zakres obowiązków Zastępcy Koordynatora: monitoring wykorzystywania e-platformy oraz zakupionych w ramach projektu sprzętu i śr. dydaktycznych. Monitoring terminowości realizacji zadań przez podwykonawców, jakości zajęć i omówienia wyników z prowadzącymi, dbałość o podnoszenie jakości, pomiar i monitoring osiągania zakładanych rezultatów, sporządzanie raportu monitoringowego. Część 1C, 1D, 1E: Wyłonienie trzech Szkolnych Koordynatorów (zatrudnienie w okresie 09.2011-06.2012r) Zakres obowiązków Szkolnych Koordynatorów: nabór uczestników w ramach danej szkoły (spotkania informacyjne z uczniami i rodzicami, podpisywanie umów), nadzór nad wykonywaniem szkoleń w każdej szkole, dbałość o zabezpieczenie sal i sprzętu, weryfikacja dokumentacji realizacji szkoleń w danej szkole. Część 1F: Wyłonienie pracownika finansowo-księgowego (średni wymiar czasu pracy: 30h miesięcznie) Zakres obowiązków pracownika finansowo-księgowego: kontrola kompletności dokumentacji, przygotowywanie zestawień do raportów i analiz, dokonywanie bieżących płatności, nadzór nad prawidłowością operacji finansowych, przygotowywanie danych do wniosków o płatność, współpraca z Koordynatorem w zakresie przygotowania wniosków o płatność. Część 1G: Wyłonienie pracownika kadrowo-płacowego (średni wymiar czasu pracy: 30h miesięcznie) Zakres obowiązków pracownika finansowo-księgowego: kontrola kompletności dokumentacji, przygotowywanie zestawień do raportów i analiz, dokonywanie bieżących płatności wynagrodzeń i rozliczeń z budżetem, nadzór nad prawidłowością operacji finansowych dotyczacych kadr i płac, przygotowywanie danych do wniosków o płatność. Część 2. - zajęcia rozwijające (realizowane w okresie 09.2011 - 06.2012): 1. Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla sześciu dziesięcioosobowych grup uczniów w szkołach, w wymiarze 120h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 20h na osobę, zakończone egzaminem TELC (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie. W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut). Testy te wykonywane będą min. 2- krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy. 2. Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla czternastu dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 10h na osobę, zakończone egzaminem wewnętrznym. W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 20 minut). Testy te wykonywane będą 2 krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy. 3. Szkolenia dla uczniów w szkołach, z zakresu technik informatycznych dla trzech dziesięcioosobowych grup uczniów, w wymiarze 120h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h na osobę, przeprowadzenie egzaminu ECDL z 3 wybranych modułów dla wszystkich Słuchaczy 4. Szkolenia dla dwóch dziesięcioosobowych grup nauczycieli w wymiarze 40h/grupę z zakresu wykorzystywania multimediów i elearningu w praktyce szkolnej. Część 3. - zajęcia edukacyjne (realizowane w okresie 09.2011 - 06.2012): A. Zajęcia logopedyczne w wymiarze 30h na grupę dla łącznie sześciu pięcioosobowych grup uczniów z klas 0-III. B. Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów (matematyka, j. polski, nauczanie początkowe, oraz interdyscyplinarne - zajęcia (przed egzaminem) w wymiarze 30h na grupę dla 36 grup o średniej 5 osób w grupie, w tym: j. polski - 9 grup, matematyka - 10 grup, nauczanie początkowe - 10 grup, zajęcia (przed egzaminem) (po szkole podstawowej i lub gimnazjalnym) - 7 grup. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. C. Zajęcia rozwijające z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz informatyki dla uczniów zdolnych - dla łącznie 8 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h/grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym, w tym: informatyka - 2 grupy, biologia - 2 grupy, matematyka - 4 grup, przyroda - 2 grupy. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. D. Zajęcia w ramach doradztwa edukacyjnego i zawodowego w wymiarze 10h na grupę dla 5 grup uczniów o średniej liczebności 10 osób na grupę (gimnazjum). W ramach zajęć z doradcami zawodowymi uczestnicy mają określić swoje predyspozycje oraz przygotować tzw. Indywidualne Plany Działań - harmonogramy działań dla osiągnięcia zakładanych celów edukacyjnych i zawodowych. E. Zajęcia psychologiczno - terapeutyczne w wymiarze 10h na grupę dla sześciu grup uczniów o średniej liczebności 5 osób w grupie. Zajęcia poświęcone będą technikom opanowania agresji, walce z uzależnieniami i radzeniu sobie ze szkolnymi niepowodzeniami. Udział w warsztatach pozwoli uczniom na pełniejsze wykorzystanie możliwości, jakie niesie im uczestnictwo w projekcie, a także zachęci ich do bardziej aktywnej postawy w szkole. F. Zajęcia sportowe w wymiarze 180h na grupę dla sześciu piętnastoosobowych grup uczniów. Cel zajęć: wychowanie poprzez sport: organizacja wolnego czasu uczniów, nauka postaw fair play, rozwój postaw przez sport, wzmacnianie nawyków aktywnego spędzania czasu G. Wyłonienie trzech nauczycieli informatyki pełniących funkcje opiekuna sali informatycznych udostępnionych uczniom na realizację zajęć w systemie elearningowym w Publicznym Gimnazjum w Grudusku, Szkole Podstawowej w Grudusku oraz Szkole Podstawowej w Humięcinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przypadku ofert składanych w ramach wszystkich zadań w części 1 (zadania 1A - 1G ) oraz ofert składanych w części 3 (zadania A1 - G3) na podstawie art. 45, ust 1. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odstępuje od wymagania wniesienia wadium. W przypadku ofert składanych w ramach części nr 2: Wysokość wadium ustala się w kwocie 2.500 złotych, słownie: dwa tysiące pięćset 500/100. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 07822000040000016920000001 w Banku Spółdzielczym w Grudusku z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania Realizacja szkoleń i warsztatów w ramach projektu Udowodnimy że potrafimy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: - nazwa i adres Zamawiającego; - określenie przedmiotu zamówienia; - nazwę i adres Wykonawcy. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, c) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadccenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grudusk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach