Przetargi.pl
Realizacja usług promocyjnych związanych z przeprowadzeniem kampanii reklamowej w Internecie dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2012 oraz Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce 2012

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług promocyjnych związanych z przeprowadzeniem kampanii reklamowej w Internecie dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2012 oraz Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: kampanię internetową, która zostanie przeprowadzona na jednym z ogólnopolskich portali informacyjnych, którego minimalna miesięczna liczba odsłon w województwie małopolskim winna wynosić nie mniej niż 290 000 000 wg badania Megapanel Gemius z maja 2012 r. 1) W skład kampanii internetowej Małopolskiej Nocy Naukowców 2012 wchodzą trzy rodzaje reklam: a) Reklama graficzna, emitowana w serwisie z informacjami z woj. małopolskiego i. Użytkownik powinien mieć możliwość wejścia do serwisu ze strony głównej portalu ii. Reklama emitowana na stałe w modelu Flat fee, wgórnej belce serwisu iii. Minimalny rozmiar reklamy to 570 x 100 px z opcją rozwijania do rozmiaru 980 x 310 px iv. Czas emisji reklamy: minimum tydzień, w tym w terminie 17-23 września 2012 r. v. Kliknięcie w reklamę spowoduje przejście na stronę internetową wskazaną przez Zamawiającego b) Reklama graficzna double billboard 750 x 200 px i. Reklama emitowana na stałe, w modelu Flat fee ii. Reklama emitowana na wszystkich serwisach danego portalu równocześnie, na których jest taka techniczna możliwość iii. Reklama geotargetowana na woj. małopolskie iv. Reklama emitowana łącznie przez minimum 50 minut v. Reklama emitowana w terminie 24-28 września 2012 r. vi. Dziennie reklama nie może być emitowana dłużej niż 20 minut vii. Emisja reklamy dopuszczalna między godzinami: 14:00-15:00 oraz 20:00-21:00 c) Reklama tekstowa - link reklamowy emitowany na stronie głównej portalu i. Link reklamowy o długości do 32 znaków ze spacjami ii. Link prowadzi do artykułu sponsorowanego umieszczonego w portalu iii. Artykuł sponsorowany może mieć do 10 000 znaków ze spacjami iv. Miejsce emisji linku reklamowego: strona główna portalu, bloczek z wiadomościami regionalnymi z woj. małopolskiego v. Emisja linku reklamowego przez minimum przed dwa dni, w tym 25 i 27 września 2012 r. 2) W skład kampanii internetowej Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce 2012 wchodzą trzy rodzaje reklam: a) Reklama graficzna, emitowana w serwisie z informacjami z woj. małopolskiego i. Użytkownik powinien mieć możliwość wejścia do serwisu ze strony głównej portalu ii. Reklama emitowana na stałe w modelu Flat fee, w górnej belce serwisu iii. Minimalny rozmiar reklamy to 570 x 100 px z opcją rozwijania do rozmiaru 980 x 310 px iv. Czas emisji reklamy: minimum tydzień, w tym w terminie 29 października 2012 r. - 4 listopada 2012 r. v. Kliknięcie w reklamę spowoduje przejście na stronę internetową wskazaną przez Zamawiającego b) Reklama tekstowa - link reklamowy emitowany na stronie głównej portalu i. Link reklamowy o długości do 32 znaków ze spacjami ii. Link prowadzi do artykułu sponsorowanego umieszczonego w portalu iii. Artykuł sponsorowany może mieć do 10 000 znaków ze spacjami iv. Miejsce emisji linku reklamowego: strona główna portalu, bloczek z wiadomościami regionalnymi z woj. małopolskiego v. Emisja linku reklamowego przez minimum przed dwa dni, w tym 29 i 31 października 2012 r. 2. Wykonawca zapewni patronat medialny nad Małopolską Nocą Naukowców 2012 oraz Światowym Dniem Przedsiębiorczości 2012, portalu, w którym będzie realizowana kampania. 3.W ramach patronatu medialnego Wykonawca zapewni, do wyboru, co najmniej dwa z trzech proponowanych świadczeń: 1) publikacja artykułu poświęconego Małopolskiej Nocy Naukowców 2012 oraz publikację artykułu poświęconego Światowemu Dniu Przedsiębiorczości w serwisie z wiadomościami regionalnymi z woj. małopolskiego 2) realizacja kampanii mailingowej do 25 000 kont w woj. małopolskim w związku z Małopolską Nocą Naukowców 2012 oraz kampanię mailingową do 25 000 kont w woj. małopolskim w związku ze Światowym Tygodniem Przedsiębiorczości 2012. 3) osobne relacje z Małopolskiej Nocy Naukowców 2012 oraz Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce 2012 w serwisie lokalnym dostarczone przez Zamawiającego (artykuł minimum 4 000 znaków ze spacjami + zdjęcia - minimum 3), zamieszczone na co najmniej 7 dni 4. Wykonawca winien udokumentować przeprowadzenie kampanii w Internecie w formie dwóch raportów liczbowych i graficznych, zawierających: 1) dla kampanii Małopolskiej Nocy Naukowców 2012: a) informacje o liczbie odsłon zamieszczonych reklam, b) informacje o czasie emisji, c) informacje o zasięgu kampanii, d) listę przeprowadzonych akcji mailingowych (w przypadku wyboru przez Wykonawcę tego świadczenia) wraz z raportem zawierającym następujące informacje szczegółowe: rodzaj bazy adresowej; liczba rekordów (rozesłanych maili), liczbę kliknięć w link (lub linki) zawarte w przesłanych mailach reklamowych 2) dla kampanii Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 2012: a) informacje o liczbie odsłon zamieszczonych reklam, b) informacje o czasie emisji, c) informacje o zasięgu kampanii, d) listę przeprowadzonych akcji mailingowych (w przypadku wyboru przez Wykonawcę tego świadczenia) wraz z raportem zawierającym następujące informacje szczegółowe: rodzaj bazy adresowej; liczba rekordów (rozesłanych maili), liczbę kliknięć w link (lub linki) zawarte w przesłanych mailach reklamowych. Wielkość zamówienia: w walucie polskiej: 22 758,20 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach