Przetargi.pl
Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach gminy Kęsowo.

Gmina Kęsowo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-506 Kęsowo, ul. Główna 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3344091 , fax. 052 3344022
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęsowo
    ul. Główna 11 11
    89-506 Kęsowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3344091, fax. 052 3344022
    REGON: 09235112700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kesowo.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach gminy Kęsowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach gminy Kęsowo na podstawie zdjęć pojazdów, wykonanych przez urządzenie samorejestrujące będące w dyspozycji Zamawiającego oraz otrzymanych informacji o właścicielu pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637127103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat usługi o podobnym charakterze, to znaczy zorganizowali biuro w którym zatrudnili pracowników wykonujących prace biurowe, pomocnicze dla straży gminnych/miejskich i o wartości jednostkowej umowy powyżej 400 tys. zł, dla straży gminnych/miejskich oraz obecnie realizują przynajmniej dwa jak wyżej wymienione zadania. 2) potwierdzą dysponowanie osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do dostępu do danych osobowych, które będą uczestniczyć bezpośrednio w realizacji Zamówienia, lub przeszkolą osoby realizujące zamówienie, 3) potwierdzą dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki udziału określone w poz. 2 i 3 oraz prowadzenie działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia. 1. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - zał. nr 1a do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 5. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania tego rodzaju prac, a także informację o zakresie wykonywanych przez nich czynności (jeśli dotyczy) - zał. nr 2 i nr 4a do SIWZ. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - zał. nr 4 do SIWZ. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych oraz wykonywanych usług w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z rozdz. III, ust. 3, pkt. 1 SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (oświadczeń) potwierdzających, że przynajmniej w dwóch obecnie realizowanych usługach o podobnym charakterze i zakresie (wartości jednostkowej większej niż 400 tys. zł), usługi te są wykonywane należycie oraz referencje - zał. nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji i oceny sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług o podobnym charakterze u innych zamawiających, na podstawie rozmów z innymi zamawiającymi, oceny ewentualnej prezentacji wykonanej przez Wykonawcę (po uprzednim wezwaniu go do prezentacji, po otwarciu ofert), lub na podstawie załączonego do oferty algorytmu pod rygorem uznania oferty za nie odpowiadającą wymaganiom Zamawiającego i podlegającą odrzuceniu. 10. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Dołączenie do oferty algorytmu postępowania podczas wykonywania zamówienia, opisującego szczegółowo sposób w jaki Wykonawca zamierza zorganizować pracę zatrudnionych przez siebie pracowników, realizujących usługę dla Zamawiającego z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego opisanych w SIWZ oraz obowiązujących przepisów prawa - zał. nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: algorytm proponowanego sposobu realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kesowo.samorządy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach