Przetargi.pl
Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach miasta i gminy Pszczyna na podstawie zdjęć pojazdów, wykonanych przez urządzenie samorejestrujące będące w posiadaniu Zamawiającego oraz otrzymanych informacji o właścicielu pojazdu.

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4493900 , fax. 032 4493955
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4493900, fax. 032 4493955
    REGON: 00052364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach miasta i gminy Pszczyna na podstawie zdjęć pojazdów, wykonanych przez urządzenie samorejestrujące będące w posiadaniu Zamawiającego oraz otrzymanych informacji o właścicielu pojazdu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi winien obejmować: a.Przygotowanie raportu zawierającego cyfrowe zdjęcie z miejsca popełnienia wykroczenia i przedstawienie go strażnikowi do weryfikacji. b.Przygotowanie dokumentacji dodatkowej pozwalającej na identyfikację sprawcy wykroczenia. c.Przygotowanie dokumentów pozwalających straży gminnej na przeprowadzenie postępowania mandatowego i ukarania sprawcy wykroczenia wraz z przygotowaniem dokumentów do wysłania (adresowanie, kopertowanie). d. Przygotowanie dokumentów związanych z korespondencją w sprawie kartotek punktów karnych, przygotowanie dokumentów do wysłania (adresowanie, kopertowanie). e.Przygotowanie dokumentów związanych z ewentualnym postępowaniem straży gminnej przed sądem, przygotowanie dokumentów do wysłania (adresowanie, kopertowanie). f.Przygotowanie wszelkich innych dokumentów niezbędnych do zakończenia postępowania mandatowego wraz z uzupełnianiem danych uzyskiwanych przez straż gminną w ramach prowadzonych postępowań wyjaśniających prowadzonych przez straż. g.Przygotowanie statystyk obrazujących nasilenie ruchu oraz ilość wykroczeń w miejscach prowadzenia kontroli ruchu przez straż. h.Przygotowanie sieci komputerowej umożliwiającej połączenie komputerów straży gminnej z komputerami pracowników Wykonawcy wraz z serwerem umieszczonym w biurze straży gminnej. i.Zatrudnienie niezbędnej ilości pracowników biurowych w biurze zorganizowanym przy straży gminnej, realizujących zadania związane z wykonaniem zamówienia. Zamawiający zakłada, że do realizacji zamówienia niezbędne będzie zatrudnienie co najmniej dziesięciu pracowników biurowych. j.Użyczenie (nieodpłatne przekazanie w użytkowanie) urządzenia do automatycznego pomiaru i rejestracji prędkości pojazdów, wraz z samochodem do jego przewożenia i operatorem. 1.2.Przygotowywana dokumentacja, o której mowa w pkt. 1.1. winna spełniać wymogi następujących ustaw: - Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia z dnia 24.08.2001 r. (Dz. U. z 2001r. nr 106, poz. 1148, z późn. zm.), - Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r.(Dz. U. z 2005r. nr 108, poz. 908, z późn. zm.) - Ustawa o strażach gminnych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 1997r. nr 123, poz. 778 i 779, z późn. zm.). 1.3.Oprogramowanie służące tworzeniu wszelkich dokumentów składających się na dokumentację, o której mowa w pkt. 1.1. musi być kompatybilne z oprogramowaniem Windows XP używanym przez straż miejską do wykonywania dokumentacji mandatowej. 1.4.Raporty uzyskiwane z oprogramowania Wykonawcy muszą zawierać cyfrową kopię - zdjęcia obrazujące fakt popełnienia wykroczenia. 1.5.Zdjęcie wygenerowane z systemu musi pozwalać na jednoznaczną identyfikację numeru rejestracyjnego pojazdu. W przypadku pojazdów nadjeżdżających zdjęcie wygenerowane z systemu musi dodatkowo pozwalać na identyfikację kierowcy (obraz twarzy kierowcy). Zdjęcie musi zawierać informacje pozwalające zidentyfikować miejsce zdarzenia (miejscowość, ulicę, skrzyżowanie, itp.) oraz datę i czas jego popełnienia. Osobno oznaczona musi być prędkość dozwolona w miejscu wykonywania rejestracji oraz prędkość zarejestrowana przez urządzenie. 1.6.Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie oprogramowania tworzącego dokumentację. Zapewni pomoc w obsłudze programu przez okres realizacji zamówienia oraz zainstaluje nieodpłatnie oprogramowanie w sieci komputerów używanych przez straż. 1.7.Wykonawca winien zatrudnić personel upoważniony do dostępu do danych osobowych (pracownicy przetwarzający dane osobowe) w biurze firmy zorganizowanym w pomieszczeniu znajdującym się przy straży miejskiej, w ilości co najmniej dziesięciu osób (pełne etaty). 1.8.Wykonawca utworzy w siedzibie straży dwa stanowiska komputerowe dla strażników oraz serwera, służących do przeglądania i archiwizowania dokumentacji przez straż. 1.9.Zamawiający zapewni identyfikację sprawców wykroczeń z systemu CEPiK. 1.10.Koszty korespondencji, w tym korespondencji za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, opłaty pocztowe pokryje Zamawiający. 1.11. Zamawiający, w czasie realizacji zamówienia, zapewni upoważnionego strażnika gminnego do kontroli ruchu drogowego w wymiarze czasu pracy zgodnym z przepisami (jeden etat).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, którzy spełniają warunki udziału wymagane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone poniżej: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 29 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami). 2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy za zapewniającą wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a.posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym zostało opublikowane ogłoszenie o niniejszym zamówieniu, b.jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje, że: a.w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej cztery usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia zamawiający uzna wykonanie usługi polegającej na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem co najmniej pięciu pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentacji pomocniczej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach miasta i/ lub gminy na podstawie zdjęć pojazdów, wykonanych przez urządzenie samorejestrujące oraz otrzymanych informacji o właścicielu pojazdu, o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda. b.dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - dziesięcioma osobami upoważnionymi do dostępu do danych osobowych i ich przetwarzania, - jednym urządzeniem do rejestracji wykroczeń, zatwierdzonym decyzją wydaną przez Główny Urząd Miar. B.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o analizę treści oświadczeń i dokumentów, jakie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu dostarczą wykonawcy wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zwanym dalej wnioskiem. 2.Przy ocenie spełniania warunków przez wykonawców występujących wspólnie, dotyczących: - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, - dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał wykonawców występujących wspólnie. 3.Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu opisane w punkcie 2.A. niniejszego ogłoszenia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu (opisane w punkcie 2.A.) będzie mniejsza niż 5 (pięć), zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 (pięć), zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków. Jeżeli na piątej pozycji listy wykonawców spełniających w najwyższym stopniu warunki udziału w postępowaniu jednakową ocenę otrzyma więcej niż jeden wykonawca, zamawiający do składania ofert zaprosi wszystkich wykonawców, którzy na piątej pozycji listy wykonawców otrzymali jednakową ocenę za spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W celu sporządzenia listy wykonawców, w najwyższym stopniu spełniających warunki udziału w postępowaniu (opisane w punkcie 2.A.) zamawiający dokona oceny w oparciu o następujące obiektywne kryteria: 3.1.niezbędną wiedzę i doświadczenie. Niezbędna wiedza i doświadczenie wykonawców ocenione zostaną na podstawie złożonego wraz z wnioskiem wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Ocena zostanie dokonana w sposób następujący: - za ujęte w wykazie i potwierdzone dokumentem o należytym wykonaniu cztery usługi, opisane w punkcie 2.A.3. niniejszego ogłoszenia, wykonawca otrzyma ocenę: warunek spełnia, - za każdą dalszą ujętą w wykazie i potwierdzoną dokumentem o należytym wykonaniu usługę, wykonawca otrzyma jeden punkt. 3.2.dysponowanie lub możliwość dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponowanie lub możliwość dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocenione zostanie na podstawie złożonego wraz z wnioskiem wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ocena zostanie dokonana w sposób następujący: - za ujęte w wykazie dziesięć osób (posiadające upoważnienia opisane w punkcie 2.A.3.b.) wykonawca otrzyma ocenę: warunek spełnia. 3.3. dysponowanie potencjałem technicznym. Dysponowanie potencjałem technicznym ocenione zostanie na podstawie złożonego wraz z wnioskiem wykazu urządzeń. Ocena zostanie dokonana w sposób następujący: za ujęte w wykazie jedno urządzenia opisane w punkcie 2.A.3.b. wykonawca otrzyma ocenę: warunek spełnia. 3.4.sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia oceniona zostanie na podstawie złożonych wraz z wnioskiem następujących dokumentów: - informacji z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena zostanie dokonana w sposób następujący: za złożenie dokumentów opisanych w punkcie 2.A.2. wykonawca otrzyma ocenę: warunek spełnia. 4.Listę wykonawców spełniających w najwyższym stopniu warunki udziału w postępowaniu zamawiający sporządzi według sumy punktów uzyskanych przez wykonawców, w oparciu o podane obiektywne kryteria oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zwanym dalej wnioskiem, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na usługę pn.: Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach miasta i gminy Pszczyna, 2.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, tj. usługi pn.: Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach miasta i gminy Pszczyna, z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, stosownego do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosownego do formy prawnej prowadzonej działalności, 3.informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. Przy czym za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością uważa się usługi określone w p.2.A.3a. 6.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 7.wykaz urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, niezbędnych do wykonania zamówienia, 8.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 7 wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował, 10.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dotyczy wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub innego dokumentu - wynikającego z przepisów szczególnych (dotyczy wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania wykonawcy, 11.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np. KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub inny wynikający z przepisów szczególnych dotyczących wykonawcy nie będącego przedsiębiorcą). 12.W przypadku wykonawców wspólnie składających wniosek zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców indywidualnie złożył: 12.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na usługę pn.: Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach miasta i gminy Pszczyna, 12.2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, tj. usługi pn.: Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach miasta i gminy Pszczyna, z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, stosownego do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosownego do formy prawnej prowadzonej działalności, 12.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dotyczy wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub innego dokumentu - wynikającego z przepisów szczególnych (dotyczy wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania wykonawcy. D.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie C.10. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie C.10. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E.Dokumenty na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. F.Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. G.Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną