Urząd Miasta Sławkowa ogłasza przetarg
- Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2931552 w. 41 , fax. 032 2931233
- Data zamieszczenia: 2011-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Sławkowa
ul. Rynek 1 1
41-260 Sławków, woj. śląskie
tel. 032 2931552 w. 41, fax. 032 2931233
REGON: 00108928400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy Straży Miejskiej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach publicznych na terenie miasta Sławków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadaniem Wykonawcy będzie: 1. Przygotowanie raportu zawierającego cyfrowe zdjęcie z miejsca popełnienia wykroczenia i przedstawienie go strażnikowi do weryfikacji. 2. Przygotowanie dokumentacji dodatkowej pozwalającej na identyfikację sprawcy wykroczenia. 3. Przygotowanie dokumentów pozwalających Straży Miejskiej na przeprowadzenie postępowania mandatowego i ukaranie sprawcy wykroczenia, wraz z przygotowaniem dokumentów do wysłania (adresowanie, kopertowanie). 4. Przygotowanie dokumentów związanych z korespondencją w sprawie kartotek punktów karnych, przygotowanie dokumentów do wysłania (adresowanie, kopertowanie). 5. Przygotowanie dokumentów związanych z ewentualnym postępowaniem Straży Miejskiej przed sądem, przygotowanie dokumentów do wysłania (adresowanie, kopertowanie). 6. Przygotowanie wszelkich innych dokumentów niezbędnych do zakończenia postępowania mandatowego, wraz z uzupełnianiem danych uzyskiwanych przez straż w ramach prowadzonych postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Straż Miejską. 7. Przygotowanie statystyk obrazujących nasilenie ruchu oraz ilość wykroczeń w miejscach prowadzenia kontroli ruchu przez straż. 8. Przygotowanie sieci komputerowej umożliwiającej połączenie komputerów Straży Miejskiej z komputerami pracowników Wykonawcy oraz z serwerem. Serwer winien być umieszczony w serwerowni Zamawiającego. Dla serwera Wykonawca winien zapewnić: - przeszkolenie z obsługi Zamawiającego, - przekazanie procedur archiwizacji danych wraz z ich dostosowaniem do warunków Zamawiającego, - obsługę serwisowa serwera, - zapewnić zabezpieczenie serwera przed zanikaniem zasilania, w postaci zasilacza UPS o mocy min. 1600 VA wraz z programem monitorującym zainstalowanym na serwerze. Siec komputerowa musi zapewniać prędkość min. 100 Mbps, musi być to sieć przewodowa. Na dłuższych odcinkach należy zastosować kabel światłowodowy zakończony interfeaceami fiber/ethernet, o prędkości min. 1 Gbps pracujące w dupleksie. 9. Zatrudnienie niezbędnej ilości pracowników biurowych w biurze zorganizowanym przy straży, realizujących zadania związane z wykonaniem zamówienia. Zamawiający zakłada, że do realizacji tego zamówienia, docelowo niezbędne będzie zatrudnienie co najmniej 2 pracowników biurowych. 10. Użyczenie (nieodpłatne przekazanie w użytkowanie) urządzenia do automatycznego pomiaru i rejestracji prędkości pojazdów, wraz z samochodem do jego przewożenia i operatorem informatycznym. Wykonawca zobowiązuje się do pokrywania wszelkich kosztów związanych z eksploatacją tego samochodu. 11. Zapewnienie obsługi prawnej straży, poprzez wyspecjalizowaną kancelarię posiadającą udokumentowane doświadczenie w zakresie postępowań mandatowych prowadzonych w wyniku kontroli prędkości pojazdów przez straż. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umslawkow.finn.pl/zakładka zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja usługi polegającej na dzierżawie przenośnego urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu lądowym wraz osprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, oraz na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży miejskiej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach publicznych w Porębie.
Dodano: 2015-06-18 - Świadczenie usługi pracy tymczasowej w zakresie obsługi techniczno-biurowej na rzecz jednostek organizacyjnych Sądu Rejonowego w Gliwicach
Dodano: 2014-06-18 - Świadczenie usługi pracy tymczasowej w zakresie obsługi techniczno-biurowej na rzecz Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej przy ul. A. Mickiewicza 22 w II półroczu 2014r
Dodano: 2014-06-17 - Świadczenie usługi pracy tymczasowej w zakresie obsługi techniczno-biurowej na rzecz Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej w miesiącach V-VII 2014r.
Dodano: 2014-04-23 - Realizacja usługi polegającej na dzierżawie przenośnego urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu lądowym wraz osprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, oraz na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży miejskiej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach publicznych w Porębie.
Dodano: 2014-03-10 - Świadczenie usługi pracy tymczasowej w zakresie obsługi techniczno-biurowej na rzecz jednostek organizacyjnych Sądu Rejonowego w Gliwicach
Dodano: 2014-01-09 - Świadczenie usługi pracy tymczasowej w zakresie obsługi techniczno-biurowej na rzecz Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej przy ul. A. Mickiewicza 22 w I półroczu 2014r.
Dodano: 2013-12-13 - Świadczenie usługi pracy tymczasowej w zakresie obsługi techniczno-biurowej na rzecz Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej przy ul. A. Mickiewicza 22 w IV kw. 2013
Dodano: 2013-09-16 - Świadczenie usług biurowych i pomocniczych na rzecz Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
Dodano: 2013-07-18 - Świadczenie usług biurowych i pomocniczych na rzecz Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
Dodano: 2013-07-01