Przetargi.pl
Realizacja usług doradczych na rzecz Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
  • Data zamieszczenia: 2014-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
    ul. Sobieskiego 3 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5765211...13, 5767278
    REGON: 11020012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług doradczych na rzecz Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania; 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradczych na rzecz Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy Zakrzew. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z poniżej opisanych części zamówienia: Część 1 zamówienia - Usługi doradcze - analiza i propozycja kierunków aktualizacji dokumentów strategicznych na rzecz 3 urzędów gmin tj. Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy w Zakrzewie. Usługi będą realizowane odrębnie dla każdego urzędu, w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami poszczególnych urzędów. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Szczegółowy zakres merytoryczny zostanie ustalony indywidualnie dla każdego samorządu w zależności od potrzeb i specyfiki gminy. W ramach każdej z usług zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych na usługę odrębnie dla każdego urzędu, tj. w ramach całego zamówienia w części 1 łącznie co najmniej 9 spotkań panelowych - konsultacji o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 48 godzin zegarowych. Miejsce realizacji usług: siedziby poszczególnych urzędów gmin, tj. Urząd Gminy w Łopienniku Górnym, Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny Urząd Gminy w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski Urząd Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew. Usługi doradcze będą realizowane w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez każdy samorząd odrębnie. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 1 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 2 zamówienia - Usługi doradcze - analiza stanu zastanego i propozycja usprawnień w zakresie kontroli zarządczej na rzecz 3 urzędów gmin tj. Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy w Zakrzewie. Usługi będą realizowane odrębnie dla każdego urzędu, w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami poszczególnych urzędów. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował przeprowadzenie oceny dotychczasowych rozwiązań z zakresu kontroli zarządczej (audyt istniejących rozwiązań), określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Szczegółowy zakres merytoryczny zostanie ustalony indywidualnie dla każdego samorządu w zależności od potrzeb i specyfiki regulacji funkcjonujących w gminie. W ramach każdej z usług zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych na usługę odrębnie dla każdego urzędu, tj. w ramach całego zamówienia w części 2 łącznie co najmniej 9 spotkań panelowych - konsultacji o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 48 godzin zegarowych. Miejsce realizacji usług: siedziby poszczególnych urzędów gmin, tj. Urząd Gminy w Łopienniku Górnym, Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny Urząd Gminy w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski Urząd Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew. Usługi doradcze będą realizowane w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez każdy samorząd odrębnie. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 2 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 3 zamówienia - Usługi doradcze - analiza stanu zastanego i propozycja kierunków aktualizacji dokumentów w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji na rzecz 3 urzędów gmin tj. Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy w Zakrzewie. Usługi będą realizowane odrębnie dla każdego urzędu, w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami poszczególnych urzędów. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji, określenie luk w dokumentacji, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Szczegółowy zakres merytoryczny zostanie ustalony indywidualnie dla każdego samorządu w zależności od potrzeb i specyfiki gminy. W ramach każdej z usług zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych na usługę odrębnie dla każdego urzędu, tj. w ramach całego zamówienia w części 3 łącznie co najmniej 9 spotkań panelowych - konsultacji o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 48 godzin zegarowych. Miejsce realizacji usług: siedziby poszczególnych urzędów gmin, tj. Urząd Gminy w Łopienniku Górnym, Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny Urząd Gminy w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski Urząd Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew. Usługi doradcze będą realizowane w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez każdy samorząd odrębnie. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 3 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 4 zamówienia - Usługa doradcza - analiza i propozycja kierunków aktualizacji kart usług świadczonych w urzędzie na rzecz Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym. Usługa będzie realizowana w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami Urzędu Gminy Łopiennik Górny. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Usługa w szczególności zawierać powinna: ustalenie zakresu katalogu usług, wypracowanie rekomendowanego szablonu kart usług, stworzenie lub adaptację istniejących katalogów, kart usług i formularzy przy współpracy z pracownikami Urzędu (opracowanie do 30 kart usług), weryfikację dotychczasowego trybu opracowania, zatwierdzania i zamieszczania w BIP opisu usług i formularzy, opracowanie założeń dla zasad obiegu informacji związanych z opisami załatwiania spraw oraz zasad i wzorców tworzenia formularzy. W ramach usługi zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych spotkań panelowych - konsultacji. Miejsce realizacji usługi: siedziba Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny Usługa doradcza będzie realizowana w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Urząd Gminy w Łopienniku Nadrzecznym. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 4 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 5 zamówienia - Usługa doradcza - analiza stanu zastanego i propozycja kierunków aktualizacji dokumentów w zakresie stosowania Prawa Zamówień Publicznych na rzecz Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym. Usługa będzie realizowana w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami Urzędu Gminy Łopiennik Górny. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Szczegółowy zakres merytoryczny zostanie ustalony po dokonaniu analizy sytuacji wyjściowej. W ramach usługi zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych spotkań panelowych - konsultacji. Miejsce realizacji usługi: siedziba Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny Usługa doradcza będzie realizowana w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Urząd Gminy w Łopienniku Nadrzecznym. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 5 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 6 zamówienia - Usługa doradcza - analiza stanu zastanego i propozycja działań w zakresie zarządzania systemami informatycznymi na rzecz Urzędu Gminy w Zakrzewie. Usługa będzie realizowana w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami Urzędu Gminy w Zakrzewie. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Zakres usługi obejmuje w szczególności doradztwo w zakresie następującej tematyki: podatności jednostki na ataki hackerskie, legalności używania zainstalowanego oprogramowania, sprawdzenie czy wykonywane kopie zapasowe umożliwiają odzyskanie danych w przypadku awarii. W ramach usługi zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych spotkań panelowych - konsultacji. Miejsce realizacji usługi: siedziba Urzędu Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew. Usługa doradcza będzie realizowana w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Urząd Gminy w Zakrzewie. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 6 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 7 zamówienia - Usługa doradcza - analiza stanu zastanego i propozycja kierunków aktualizacji procedur w zakresie zarządzania kryzysowego na rzecz Urzędu Gminy w Zakrzewie. Usługa będzie realizowana w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami Urzędu Gminy w Zakrzewie. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej w zakresie zarządzania kryzysowego na poziomie gminy, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Szczegółowy zakres merytoryczny zostanie ustalony po dokonaniu analizy sytuacji wyjściowej. W ramach usługi zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych spotkań panelowych - konsultacji. Miejsce realizacji usługi: siedziba Urzędu Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew. Usługa doradcza będzie realizowana w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Urząd Gminy w Zakrzewie. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 7 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach