Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 02-315 Warszawa, ul. Barska 28/30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3918205 , fax. 22 3918206
- Data zamieszczenia: 2015-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
ul. Barska 28/30 28/30
02-315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3918205, fax. 22 3918206
REGON: 00702151900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Nadzór nad warunkami pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja trzeciej edycji kampanii informacyjnej Państwowej Inspekcji Pracy - Zanim podejmiesz pracę oraz trzeciej edycji kampanii informacyjnej - Na fali pierwszej pracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dwóch kampanii informacyjnych: 1) Zadanie A - realizacja kampanii informacyjnej - Zanim podejmiesz pracę - kreacja, produkcja i emisja spotów radiowych (kampania radiowa), przygotowanie i emisja w Internecie bannerów i/lub innych form reklamy (kampania internetowa), przygotowanie i realizacja kampanii w prasie (kampania prasowa), 2) Zadanie B - realizacja kampanii informacyjnej - Na fali pierwszej pracy - kreacja, produkcja i emisja spotów radiowych (kampania radiowa), przygotowanie i emisja w Internecie bannerów i/lub innych form reklamy (kampania internetowa). Zamawiający zastrzega, że nie udziela niniejszego zamówienia w częściach, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 1 Pzp. Wykonawca musi złożyć ofertę na wykonanie obu zadań tj. zadania A i zadania B - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793413000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wskaźniki medialne kampanii radiowej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną