Przetargi.pl
Realizacja trzeciej edycji kampanii informacyjnej Państwowej Inspekcji Pracy - Zanim podejmiesz pracę oraz trzeciej edycji kampanii informacyjnej - Na fali pierwszej pracy

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-315 Warszawa, ul. Barska 28/30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3918205 , fax. 22 3918206
  • Data zamieszczenia: 2015-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
    ul. Barska 28/30 28/30
    02-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3918205, fax. 22 3918206
    REGON: 00702151900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja trzeciej edycji kampanii informacyjnej Państwowej Inspekcji Pracy - Zanim podejmiesz pracę oraz trzeciej edycji kampanii informacyjnej - Na fali pierwszej pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja dwóch kampanii informacyjnych: 1) Zadanie A - realizacja kampanii informacyjnej - Zanim podejmiesz pracę - kreacja, produkcja i emisja spotów radiowych (kampania radiowa), przygotowanie i emisja w Internecie bannerów i/lub innych form reklamy (kampania internetowa), przygotowanie i realizacja kampanii w prasie (kampania prasowa), 2) Zadanie B - realizacja kampanii informacyjnej - Na fali pierwszej pracy - kreacja, produkcja i emisja spotów radiowych (kampania radiowa), przygotowanie i emisja w Internecie bannerów i/lub innych form reklamy (kampania internetowa). Zamawiający zastrzega, że nie udziela niniejszego zamówienia w częściach, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 1 Pzp. Wykonawca musi złożyć ofertę na wykonanie obu zadań tj. zadania A i zadania B
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793413000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wskaźniki medialne kampanii radiowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną