Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, Marii Skłodowskiej-Curie 3a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
Marii Skłodowskiej-Curie 3a
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
REGON: 000288627 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja szkoleń ujętych w 2 pakietach w ramach projektu pn. „Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) PAKIET 1 Zarządzanie ryzykiem zgodnie z metodyką M_o_R (Management of Risk) – poziom Foundation, zakończony akredytowanym egzaminem „M_o_R Foundation”b) PAKIET 2Podniesienia umiejętności posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym Excel na poziomie podstawowym, średnio-zaawansowanym i zaawansowanym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79632000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami do wykonania zamówienia:a) PAKIET 1 Jedną (1) osobą (trenerem) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowała min. 5 szkoleń z zakresu metodyki zarządzania ryzykiem M_o_R zakończonych egzaminem.W przypadku realizacji szkoleń z kilkoma grupami w ramach jednego zamówienia (umowy) zamawiający uzna to za jedno szkolenie.b) PAKIET 2 Jedną osobą (trenerem) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła minimum 20 szkoleń obejmujących swoim zakresem szkolenia z podniesienia umiejętności posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym Excel na poziomie podstawowym, średnio-zaawansowanym i zaawansowanym.W przypadku realizacji szkoleń z kilkoma grupami w ramach jednego zamówienia (umowy) zamawiający uzna to za jedno szkolenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń ujętych w 3 pakietach
Dodano: 2023-10-18 - Realizacja szkoleń ujętych w 2 pakietach w ramach projektu pn. „Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2023-06-12 - Realizacja szkolenia z zakresu podstaw prawa zamówień publicznych w ramach projektu pn. „Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego”
Dodano: 2022-07-26