Przetargi.pl
Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP IV

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6328700 , fax. 016 6328709
  • Data zamieszczenia: 2013-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6328700, fax. 016 6328709
    REGON: 65090028100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP IV. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Uczestnikami projektu będą uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. Gen. J. Kustronia w Lubaczowie oraz Zespołu Szkół w Oleszycach. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące praktyki i wyjazdy dydaktyczne dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców: 1) Wyjazdy dydaktyczne - kuchnie regionalne - wyjazdy dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Oleszycach kierunek kucharz, I grupa 10 osób, w wymiarze 18 godz. (3 dni x 6 godz.), 2) Praktyka zawodowa - turystyka uzdrowiskowa - praktyka dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Obsługi Turystycznej, I grupa 4 osób, w wymiarze 10 dni po 6 godz. zegarowych, 3) Praktyka zawodowa - szkółka drzew i krzewów - praktyka dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Architektury Krajobrazu, I grupa 9 osób, w wymiarze 10 dni po 6 godz. zegarowych, 4) Wyjazdy edukacyjne - wyjazdy dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Architektury Krajobrazu i ZSZ w Oleszycach Kierunek: Ogrodnik, I grupa 15 osób, 3 wyjazdy jednodniowe po 8-10 godz. zegarowych. 5) Praktyka zawodowa 4-tygodniowa - dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 21 osób, w wymiarze 160 godz. lekcyjnych w ciągu 20 dni roboczych, 6) Praktyka zawodowa w gospodarstwach rolnych z produkcji roślinnej, zwierzęcej i mechanizacji - praktyka dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Rolnik i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Oleszycach kierunek Rolnik, I grupa 5 osób, w ciągu 5 dni x 6 godz. zegarowych, 7) Praktyka zawodowa- turystyka transgraniczna - praktyka dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Obsługi Turystycznej, I grupa 4 osób, w wymiarze 10 dni po 6 godz. zegarowych, 8) Praktyka zawodowa - Żywienie w obiekcie sanatoryjnym - praktyka dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych, I grupa 11 osób, II grupa 11 osób, w wymiarze 10 dni po 6 godz. zegarowych, 9) Praktyka zawodowa - Żywienie w obiekcie szpitalnym - praktyka dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych, I grupa 11 osób, II grupa 11 osób, w wymiarze 10 dni po 6 godz. zegarowych. 3. Wykonawca ma obowiązek: a)zapewnienia dla uczestników odpowiednich dla danej formy wsparcia materiałów dydaktycznych. b) przeprowadzenia 2 ankiet (na początku i na końcu realizacji każdego z w/w działań) wśród uczestników. Ankiety muszą być przygotowane w formie pisemnej z późniejszym zestawieniem i wynikami badanych tematów. c) wydania zaświadczeń o ukończeniu poszczególnych praktyk / wyjazdów z podaniem liczby godzin oraz oznaczenia ich odpowiednimi logami wymaganymi przy projektach realizowanych z POKL-u. d) zapewnienia dla wszystkich uczestników praktyk/wyjazdów wyżywienia (dotyczy tych form wsparcia dla których przewidziano wyżywienie uczestników) e) pokrycia kosztów biletów w obie strony - dojazd uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem (dotyczy praktyk/wyjazdów w których przewidziano zwrot kosztów dojazdu), f) ubezpieczenia uczestników (dotyczy praktyk/wyjazdów w których przewidziano wykupienie grupowego ubezpieczenia), g) pokrycia kosztów noclegów (o ile zachodzi taka konieczność) h) zapewnienia opiekunów praktyk/ wyjazdów. i) pokrycia kosztów biletów wstępu do obiektów (dotyczy wyjazdów edukacyjnych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach