Przetargi.pl
Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6328700 , fax. 016 6328709
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6328700, fax. 016 6328709
    REGON: 65090028100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Uczestnikami projektu będą uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. Gen. J. Kustronia w Lubaczowie oraz Zespołu Szkół w Oleszycach. 2. ZADANIE NR 1 - Kursy zawodowe dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców: 1) Szkolenie rad pedagogicznych - doradztwo zawodowe - 1 nauczyciel ZS w Lubaczowie w wymiarze 10 godz. lekcyjnych, 2) Szkolenie rad pedagogicznych - doradztwo zawodowe - 1 nauczyciel ZS w Oleszycach w wymiarze 10 godz. lekcyjnych, 3) Obsługa programu Optima - kurs dla uczniów Technikum Ekonomicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 18 osób, w wymiarze 21 godz. lekcyjnych, 4) Rozliczanie działalności handlowej z obsługą kas fiskalnych - kurs dla uczniów Technikum Ekonomicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 18 osób, w wymiarze 7 godz. lekcyjnych, 5) Kurs obsługi programu System Sprzedaży Optima - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Sprzedawca , I grupa 8 osób, II grupa 8 osób, w wymiarze 7 godz. lekcyjnych dla każdej grupy, 6) Kurs spawania metodą 1,2,3 - kurs dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 15 osób, w wymiarze 33 godz. lekcyjnych teoretycznych i 200 godz. lekcyjnych praktycznych, 7) Kurs spawania metodą 1,2,3 - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Ślusarz , I grupa 12 osób, w wymiarze 200 godz. lekcyjnych praktycznych i 33 godz. lekcyjnych teoretycznych, 8) Kurs spawania metodą 1,2,3 - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Mechanik pojazdów samochodowych , I grupa 8 osób, w wymiarze 200 godz. lekcyjnych praktycznych i 33 godz. lekcyjnych teoretycznych, 9) Obsługa wózków widłowych - kurs dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 16 osób, w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych, 10) Kurs wózków widłowych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Ślusarz , I grupa 12 osób, w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych, 11) Kurs obsługi wózków widłowych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Mechanik pojazdów samochodowych , I grupa 5 osób, w wymiarze 62 godz. lekcyjnych (w tym 47 godz. praktycznych i 15 godz. teoretycznych), 12) Kurs wizażu i stylizacji - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Fryzjer I grupa 29 osób w wymiarze 65 godz. lekcyjnych (w tym 25. godz. teoretycznych i 40 godz. praktycznych), 13) Kurs animator czasu wolnego - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Obsługi Turystycznej, I grupa 15 osób, w wymiarze 18 godz. lekcyjnych, 14) Kurs parzenia kawy w ekspresach wysokociśnieniowych - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych, I grupa 10 osób, w wymiarze 18 godz. lekcyjnych, 15) Kurs przygotowania i obsługi przyjęć - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych , I grupa 10 osób, w wymiarze 18 godz. lekcyjnych, 3. ZADANIE NR 2 - Szkolenia informatyczne - zawodowe dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców: 1) AutoCAD/Mechanikal dla uczniów - 12 uczniów ZS w Lubaczowie, w wymiarze 40 godz. lekcyjnych, 4. ZADANIE NR 3 - Kursy / Szkolenia informatyczne dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców: 1) Administrowanie bazą danych Microsoft SQL Server - 2 nauczycieli ZS w Lubaczowie, w wymiarze 24 godz. lekcyjnych, 2) Projektowanie aplikacji bazodanowych Access - 1 nauczyciel ZS w Lubaczowie, w wymiarze 24 godz. lekcyjnych, 3) Język SQL w bazie danych Oracle - 2 nauczycieli ZS w Lubaczowie, w wymiarze 60 godz. lekcyjnych, 4) Kurs Academia Cisco dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum Informatycznego ZS w Lubaczowie, I grupa 15 osób, w wymiarze 120 godz. lekcyjnych, 5) Kurs ECDL dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum Informatycznego ZS w Lubaczowie, I grupa 15 osób, w wymiarze 120 godz. lekcyjnych, 5. Szkolenia realizowane będą w salach lekcyjnych Zespołu Szkół w Lubaczowie oraz Zespołu Szkół w Oleszycach lub w innym miejscu przypisanym do danego szkolenia. Sale szkoleniowe powinny być wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, przystosowane sprzętowo do tematyki prowadzonych zajęć. 6. Wykonawca ma obowiązek: a) zapewnienia dla wszystkich uczestników szkoleń wyżywienia (dotyczy tych szkoleń dla których przewidziano wyżywienie uczestników) b) zapewnienia odpowiednich materiałów dydaktycznych dla uczestników oraz oznaczenia ich odpowiednimi logami wymaganymi przy projektach realizowanych z POKL-u. c) przeprowadzenia 2 ankiet (na początku i na końcu realizacji każdego z w/w działań) wśród uczestników badających zagadnienia określone przez Zamawiającego. Ankiety muszą być przygotowane w formie pisemnej z późniejszym zestawieniem i wynikami badanych tematów. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6, 7 i 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach