Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
- Data zamieszczenia: 2011-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1 1
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
REGON: 05065898200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja standardu IV i standardu V wynikającego z procesu indywidualizacji nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych w Bielsku Podlaskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III w czterech szkołach podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Realizacja standardu IV i standardu V wynikającego z procesu indywidualizacji nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych w Bielsku Podlaskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I - III we wszystkich szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Bielsk Podlaski, w tym zapewnienie każdemu dziecku realizującemu I etap edukacyjny w szkołach podstawowych oferty edukacyjno-wychowaczo-profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, zwiększenia stopnia i zakresu wykorzystania w szkołach podstawowych aktywizujących metod nauczania, poprawa zdolności zdobywania umiejętności w różnym zakresie u dzieci uczęszczających do szkół podstawowych, zmniejszenie zaburzeń umiejętności szkolnych występujących u uczniów i uczennic szkół podstawowych. W zależności od zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych, będą prowadzone zajęcia: 1) dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami - w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, rozwoju mowy, komunikacji społecznej (socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne), w zdobywaniu umiejętności polonistycznych, matematycznych, oraz z wadami postawy (gimnastyka korekcyjna); 2) specjalistyczne - kinezjologia, terapia sztuką, biblioterapia; 3) rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych poprzez realizację zajęć z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, zajęć przyrodniczych, matematycznych, polonistycznych, muzycznych, edukacji ekologiczno-przyrodniczej, edukacji artystycznej, koła teatralnego, zajęć komputerowych, zajęć z języka angielskiego. 2. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Zajęcia będą realizowane w szkołach objętych projektem w dniach nauki szkolnej. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrektorów szkół. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: 1) opracowanie programu i planu zajęć pozalekcyjnych oraz przeprowadzenie ich w terminie określonym w projekcie i SIWZ, 2) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie kart pracy, dzienników zajęć, list obecności), 3) pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań, 4) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w projekcie umowy 3. Podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych: Części od 1-13 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 2 1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami: Część 1 w zdobywaniu umiejętności polonistycznych (kl. I b) - 30 godzin Część 2 w zdobywaniu umiejętności polonistycznych (kl. II b) - 30 godzin Część 3 w zdobywaniu umiejętności matematycznych (kl. II a) - 30 godzin Część 4 w rozwoju mowy (zajęcia logopedyczne) - 60 godz Część 5 w komunikacji społecznej (zajęcia socjoterapeutyczne) - 30 godzin, w tym: a) nauczyciel prowadzący - 30 godzin b) nauczyciel lustro - 30 godzin 2) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów: Część 6 szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (kl. II a) - 30 godzin Część 7 szczególnie uzdolnionych- koło teatralne (kl. I b) - 30 godzin Część 8 szczególnie uzdolnionych - zajęcia przyrodnicze (kl. I a) - 30 godzin Część 9 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. I a) - 30 godzin Część 10 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II b) - 30 godzin Część 11 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. III a) - 30 godzin Część 12 szczególnie uzdolnionych - zajęcia polonistyczne (kl. III b) - 30 godzin Część 13 szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczne - 30 godzin Części od 14-30 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami: Część 14 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. II a i II c) - 45 godzin Część 15 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. II b) - 45 godzin Część 16 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I b) - 45 godzin Część 17 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I a) - 45 godzin Część 18 w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 45 godzin Część 19 w rozwoju mowy (zajęcia logopedyczne) - 35 godzin Część 20 w komunikacji społecznej (zajęcia socjoterapeutyczne) - 35 godzin, w tym: a) nauczyciel prowadzący - 35 godzin b) nauczyciel lustro - 35 godzin Część 21 w komunikacji społecznej (zajęcia psychoedukacyjne) - 35 godzin Część 22 wad postawy (gimnastyka korekcyjna) - 35 godzin (kl. I b) 2) specjalistyczne zajęcia terapeutyczne: Część 23 kinezjologia - 35 godzin Część 24 terapia sztuką - 35 godzin Część 25 biblioterapia - 35 godzin 3) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów: Część 26 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. III) - 35 godzin Część 27 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II) - 45 godzin Część 28 szczególnie uzdolnionych - zajęcia przyrodnicze (kl. III) - 35 godzin Część 29 szczególnie uzdolnionych - zajęcia przyrodnicze (kl. II) - 45 godzin Część 30 szczególnie uzdolnionych - zajęcia polonistyczne (kl. III) - 35 godzin Części od 31-41 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami: Część 31 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I a-c) - 30 godzin Część 32 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. IIb i IIc) - 35 godzin Część 33 w zdobywaniu umiejętności matematycznych (kl. III c)- 30 godzin Część 34 w rozwoju mowy (zajęcia logopedyczne) - 35 godzin Część 35 w komunikacji społecznej (zajęcia socjoterapeutyczne) - 35 godzin Część 36 wad postawy (gimnastyka korekcyjna) - 35 godzin 2) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów: Część 37 szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (kl. I c) - 35 godzin Część 38 szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (kl. I a)) - 35 godzin Część 39 szczególnie uzdolnionych - edukacja ekologiczno-przyrodnicza (kl. III b) - 30 godzin Część 40 szczególnie uzdolnionych - edukacja artystyczna (kl. II a) - 35 godzin Część 41 szczególnie uzdolnionych - edukacja artystyczna (kl. II b) - 35 godzin Części od 42-52 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami: Część 42 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. b) - 45 godzin Część 43 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I a) - 45 godzin Część 44 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. III b) - 30 godzin Część 45 w zdobywaniu umiejętności matematycznych (kl. III a) - 30 godzin Część 46 wad postawy (gimnastyka korekcyjna) (kl. I a) - 60 godzin Część 47 wad postawy (gimnastyka korekcyjna) (kl. I b) - 60 godzin 2) specjalistyczne zajęcia terapeutyczne: Część 48 biblioterapia - 60 godzin 3) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów: Część 49 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II a) - 60 godzin Część 50 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II b) - 60 godzin Część 51 szczególnie uzdolnionych - zajęcia z języka angielskiego - 60 godzin Część 52 szczególnie uzdolnionych - zajęcia komputerowe - 60 godzin Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki. Ponadto zajęcia mają być prowadzone w oparciu o autorskie programy, oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na: przeprowadzenie szkolenia dla kadry zatrudnionej w Akademickim Biurze Karier UMB w ramach projektu Rozwój i poszerzenie oferty Akademickiego Biura Karier działającego na UMB współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, z podziałem na 3 części: - Część 1 - Kurs na doradcę zawodowego, - Część 2 - Kurs Metodologia tworzenia IPD, - Część 3 - Szkolenie przygotowujące do prowadzenia coachingu w doradztwie zawodowym.
Dodano: 2016-07-27 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2016-01-29 - ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA KIEROWCÓW POJAZDÓW UPRZYWILEJOWANYCH
Dodano: 2015-10-01 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2015-08-11 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2015-07-06 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń medycznych
Dodano: 2015-06-02 - Usługa szkoleniowa w zakresie obsługi komputera i wykorzystania Internetu dla uczestników projektu realizowanego przez Miasta Łomża pn. Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 POIG.08.03.00-20-168/10
Dodano: 2015-04-29 - Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki
Dodano: 2015-04-27 - Zajęcia doskonalące dla nauczycieli z komputerowego wspomagania projektowania w projekcie PWP ENERGIA ODNAWIALNA SZANSĄ SUWALSZCZYZNY
Dodano: 2015-04-21 - Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 5 części
Dodano: 2015-04-15