Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa bud. nr 24 (szkoleniowy) na potrzeby CSSG w m. Kętrzyn”

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 750 31 88 , fax. 89 750 37 54
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
    ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 750 31 88, fax. 89 750 37 54
    REGON: 51020760500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa bud. nr 24 (szkoleniowy) na potrzeby CSSG w m. Kętrzyn”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu stanowią roboty budowlane pn. ,,Przebudowa bud. nr 24 (szkoleniowy) na potrzeby CSSG w m. Kętrzyn”, które należy wykonać zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres prac objęty dokumentacją projektową obejmuje całokształt robót mających na celu adaptację budynku koszarowego na potrzeby internatowe, w których przewiduje się zlokalizowanie 102 miejsc noclegowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: zestawienie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz decyzji i postanowień, według których należy wykonać przedmiot zamówienia: 2.1. załącznik nr 1A - Projekt budowlany tom I - Inwentaryzacja; 2.2. załącznik nr 1B - Projekt budowlany tom II - Branża architektoniczna i konstrukcyjna; 2.3. załącznik nr 1C - Projekt budowlany tom III - Branża sanitarna; 2.4. załącznik nr 1D - Projekt budowlany tom IV - Branża elektryczna; 2.5. załącznik nr 1E - Projekt budowlany tom V - Branża technologiczna; 2.6. załącznik nr 1F - Projekt budowlany tom VI - Branża p.poż.; 2.7. załącznik nr 1G - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b. budowlana; 2.8. załącznik nr 1H - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b. sanitarna; 2.9. załącznik nr 1I - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b. elektryczna; 2.10. załącznik nr 1J - Mapa do celów projektowych; 2.11. załącznik nr 1K - Decyzja Wojewody Warmińsko-Mazurskiego Nr Kę/22/18 z dnia 22.06.2018; 2.12. załącznik nr 1L - Postanowienie WZ.5595.04.2.2018 Straży Pożarnej w Olsztynie; 2.13. załącznik nr 1M - Postanowienie WZ.5595.04.3.2017 Straży Pożarnej w Olsztynie; 2.14 załącznik nr 1N - Ekspertyza techniczna stanu ochrony przeciwpożarowej. 2.15. załącznik nr 1O - Projekt wykonawczy – Branża architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna. Dodatkowo na potrzeby przygotowania oferty przez Wykonawcę, Zamawiający udostępnia zakresy robót stanowiące załącznik nr 1P, załącznik nr 1R, załącznik nr 1S, które stanowią wyłącznie funkcję pomocniczą dla Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności dotyczących: a) robót ziemnych, b) robót zbrojarskich, c) robót betoniarskich, d) robót murarskich, e) robót izolacyjnych, f) robót montażowych, g) robót tynkarskich, h) robót okładzinowych, i) robót malarskich, j) robót posadzkarskich, k) robót związanych z wykonywaniem lekkich przegród, l) robót związanych z wykonywaniem nawierzchni komunikacyjnych, m) robót związanych z wykonywaniem instalacji, o których mowa w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia; 4. wykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które realizują wskazane w pkt. 3 czynności wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywania go Zamawiającemu w ciągu 3 dni od dnia dokonania zmiany; 5. w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów, o których mowa w pkt. 3 i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu realizacji umowy; 6. w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, określonych w pkt. 3. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 7. z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3) czynności; 8. w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000). 3. Wymagania dotyczące wadium zostały opisane w rozdziale VIII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. • Ww. oświadczenia należy złożyć w oryginale. 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie), w przypadku gdy: 2.1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis (szczegółowe informacje), z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. 4. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 4.1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy; przy czym: • w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. • Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. UWAGA !!! Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach