Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych, konserwatorskich i instalacyjnych w ramach projektu pn. „Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne”

Muzeum Zamoyskich w Kozłówce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-132 Kamionka, Kozłówka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 528 300, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce
    Kozłówka -
    21-132 Kamionka, woj. lubelskie
    tel. 818 528 300, , fax. -
    REGON: 43120129400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzamoyskich.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych, konserwatorskich i instalacyjnych w ramach projektu pn. „Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych, konserwatorskich i instalacyjnych realizowanych w ramach projektu pn. „Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne” 1. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: a) Budynek oficyny północnej Parametry techniczne obiektu:  powierzchnia zabudowy: 497 m2  powierzchnia użytkowa: 955,4 m2  kubatura: 5 696 m3  wysokość budynku: 14,10 m  budynek piętrowy, podpiwniczony, z wysokim poddaszem nieużytkowym. Zakres prac: Przewidziano zachowanie historycznej bryły budynku, układu i wystroju architektonicznego elewacji z przywróceniem dawnej kolorystyki w oparciu o przeprowadzone badania konserwatorskie. W projekcie wykonane zostaną m.in. następujące działania remontowe:  wymiana zniszczonej więźby dachowej z zachowaniem formy dachu i lukarn, z wymianą pokrycia dachowego,  zachowanie zasadniczego historycznego układu przestrzennego wnętrz,  zachowanie sklepień na parterze i w piwnicach,  zastąpienie zniszczonych stropów drewnianych konstrukcją niepalną,  podkreślenie historycznego rezydencjonalnego wystroju wnętrz,  wymiana zdestruowanej stolarki okiennej z odtworzeniem istniejącego typu (okna polskie) i z zachowaniem dawnych podziałów i detali, z modernizacją techniczną (okna antywłamaniowe w klasie P4, okna od południa szklone szkłem przeciwsłonecznym, na parterze na klatce schodowej – okna oddymiające),  stolarka drzwiowa: wymiana zniszczonych drzwi parteru z powtórzeniem istniejącej formy,  klatka schodowa – przewiduje się zachowanie obecnej formy klatki schodowej z parteru na piętro. konstrukcja klatki murowana na belkach stalowych – do zachowania, wymiana okładziny drewnianej stopni, balustrada i okładzina wangi – istniejąca,  schody na poddasze – w miejscu istniejących – wykonane na konstrukcji żelbetowej – stopnie i podstopnie w okładzinie drewnianej,  w hallu wejściowym dźwig dla niepełnosprawnych łączący wszystkie kondygnacje,  w sklepionym pomieszczeniu parteru, wykorzystywanym na zespół sanitarny – ścianki działowe pełne do wys. ok. 2,40 m, górą przeszklone (ekspozycja całości sklepienia),  w istniejących pokojach piętra wydzielono łazienki w formie „mebla” wstawionego do wnętrza pokoju, wykończenie zewnętrzne – ramy drewniane z płycinami fornirowanymi, przykrycie szklanym „sufitem” pozwala na jednoprzestrzenność ozdobnego wnętrza,  odtworzenie istniejącej posadzki w hallu i na korytarzach parteru wg istniejących wzorów, odzyskana część terakoty będzie wykorzystana w korytarzu parteru,  odtworzenie posadzek taflowych we wszystkich pokojach piętra,  we wszystkich pomieszczeniach (bez sklepień) na parterze i piętrze fasety wg zachowanych,  wykonanie pieców we wszystkich pomieszczeniach reprezentacyjnych z wykorzystaniem istniejących kafli, wg istniejących, przewiduje się zainstalowanie w piecach elektrycznej maty grzejnej – w celu zachowania dawnego klimatu wnętrza i uzyskania efektu „ciepłego pieca”,  konserwacja kominków, translokacja 1 kominka (obsługa niepełnosprawnych),  wentylacja mechaniczna i klimatyzacja parteru i poddasza oraz wentylacja grawitacyjna (wspomagana) pomieszczeń piwnic i piętra, w magazynach studyjnych poddasza nawilżanie, w narożnikach pomieszczeniach parteru nawiewniki wyporowe wentylacji mechanicznej,  ściany działowe parteru z pustaków ceramicznych 12 cm, na poddaszu: ścianki szklane oraz GK, kolorystyka wnętrz – kolory ścian nasycone, zgodne z charakterem wnętrz pałacu,  zagospodarowanie poddasza dla celów użytkowych, wykonanie 3 lukarn w elewacji tylnej - północnej dla doświetlenia pomieszczeń poddasza oraz lukarn w elewacjach szczytowych, wykorzystywanych jako czerpnia i wyrzutnia wentylacyjna, wyeksponowanie więźby dachowej oraz włączenie ściągów kominowych do kompozycji wnętrza,  piwnice: dla uzyskania wysokości użytkowej obniżenie posadzki piwnic przez podbicie murów fundamentowych. Projektowane instalacje: Budynek jest aktualnie nieużytkowany, całość istniejących instalacji jest do wymiany. Obiekt wyposażony zostanie w następujące instalacje:  wody zimnej z przyłączem,  kanalizacji sanitarnej technologicznej i deszczowej,  wewnętrzną instalację hydrantową,  instalację centralnego ogrzewania, zasilanego z nowej kotłowni zlokalizowanej w budynku gospodarczym północnym, grzejniki we wnękach podokiennych,  wentylację mechaniczną i klimatyzację,  instalację elektryczną zasilania,  instalację elektryczną oświetlenia ogólnego i awaryjnego oraz zasilania gniazdek wtyczkowych,  instalację zasilania gniazdek komputerowych i instalację logiczną sieci komputerowej,  instalację elektryczną zasilania odbiorników niskonapięciowych,  instalację elektryczną zasilania agregatów chłodniczych central nawiewno-wyciągowych, wentylatorów, kurtyn powietrznych oraz drobnych odbiorników w instalacjach sanitarnych,  instalację odgromową,  instalację ochronną od przepięć i porażeń,  telefoniczną,  instalację sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i napadu, instalację kontroli dostępu,  instalację telewizji dozorowej  oświetlenie Prace konserwatorskie: Z uwagi na rangę obiektu, który jest wpisany do rejestru zabytków, opracowane zostały programy prac konserwatorskich dla: remontu tynków elewacji, remontu stolarki, konserwacji kominków, konserwacji pieców. Należy opracować końcową dokumentację konserwatorską w oparciu o wykonywane w trakcie prac zdjęcia oraz zapisy projektu i SIWZ i wskazania konserwatora zabytków. Prace obejmą: Remont tynków elewacji. Remont stolarki: Z uwagi na silne zniszczenia i konieczność zastosowania nowych rozwiązań technicznych (wymogi bezpieczeństwa ewakuacji, szklenie pakietami termicznymi, szyby przeciw włamaniowe klasy P4), projekt zakłada odtworzenie w nowej technologii stolarki otworów. Pozostawia się okna lukarn, które z uwagi na nieszczelności będą uzupełnione wewnętrznymi oknami oraz balustrady i ozdobne detale wewnętrznych schodów. Elementy te poddane zostaną konserwacji Konserwacja trzech kominków: W ramach projektu konserwacji poddane zostaną 3 kominki znajdujące się obecnie w oficynie północnej – brązowy, biały i żółty. Kominki te z obudowami wykutymi w kamieniu o formach neorokokowych umieszczone zostały: w obszernym holu na ścianie, po prawej stronie od wejścia głównego, w pokoju po prawej stronie holu na ścianie prowadzącej do następnego usytuowanego w amfiladzie pomieszczenia, ostatni kominek umieszczono w kolejnym pokoju po przeciwległej stronie budynku (u jego szczytu) na ścianie przeciwległej do szczytowej. Wszystkie kominki są w bardzo złym stanie, w związku z tym wymagają pilnej oraz kompleksowej interwencji konserwatorskiej. Konserwacja pieców: Zgodnie z założeniami konserwatorskimi we wnętrzach pozostawione zostaną ozdobne piece jako element charakterystyczny dla okresu powstania budynku i ważnego elementu wystroju wnętrz. Obecnie ocalałe piece nie są kompletne, brak niektórych elementów, np. pinakli wieńczących, galeryjek. Konserwacja posadzek ceramicznych: W oficynie północnej istniejące posadzki zdemontować z zachowaniem zasad konserwatorskich. Płytki oczyścić ze starej zaprawy, brudu i odłuszczyć rozpuszczalnikami organicznymi, a następnie tamponami wysycanymi etanolem lub alkoholem metylowym. Montować na zaprawę wapienno-cementową w miejscach wskazanych w projekcie, z zachowaniem dawnego sposobu układu. Spoiny wypełnić dwuskładnikową zaprawą modyfikowaną emulsją żywicy epoksydowej. b) Budynek oficyny południowej z częścią teatralni. Parametry techniczne obiektu – oficyna południowa:  powierzchnia zabudowy: 463 m2  powierzchnia użytkowa: 701 m2  kubatura: 4 018 m3  wysokość budynku: 13,7 m. Parametry techniczne obiektu – Teatralnia z łącznikiem:  powierzchnia zabudowy: 293 m2  powierzchnia całkowita: 423 m2  kubatura: 4 294 m3  wysokość budynku: 16,70 m. Zakres prac: Przewidziano zachowanie historycznej bryły budynku, układu i wystroju architektonicznego elewacji z przywróceniem dawnej kolorystyki w oparciu o przeprowadzone badania konserwatorskie. W projekcie wykonane zostaną m.in. następujące działania remontowe:  pozostawienie więźby dachowej z zachowaniem formy dachu i lukarn (do remontu),  zachowanie zasadniczego historycznego układu przestrzennego wnętrz,  remont istniejących piwnic, podpiwniczenie części budynku,  zachowanie sklepień na parterze i w piwnicach,  zachowanie istniejącego schematu konstrukcyjnego budynku: sklepienia na 1/2 cegły i stropy odciążające, odciążające stropy drewniane zastąpione zostaną konstrukcją niepalną,  stolarka okienna ze względu na jej stan techniczny zostaje odtworzona wg istniejącej z zachowaniem podziałów tzn. okna polskie, przewiduje się przywrócenie pierwotnych form okien parteru w elewacji południowej, wszystkie okna antywłamaniowe w klasie P4, okna od południa szklone szkłem przeciwsłonecznym,  stolarka drzwiowa: wymiana zniszczonych drzwi parteru z powtórzeniem istniejącej formy, część drzwi do wymiany na wzór istniejących w klasie EI 30 (warunek ewakuacji),  schody z parteru na piętro – zachowanie obecnej formy, konstrukcja murowana – do zachowania, wykończenie - okładzina drewniana, odtworzenie wg istniejącego,  schody na poddasze – w miejscu istniejących – wykonać na konstrukcji żelbetowej – stopnie i podstopnie w okładzinie drewnianej,  odtworzenie istniejącej posadzki w hallu i na korytarzach parteru wg istniejących, odzyskana część terakoty wykorzystana zostanie np. w korytarzu bocznym parteru,  na parterze w pomieszczeniach o płaskim stropie zostaną wykonane fasety wg istniejącej, zachowanej w obecnej toalecie,  w korytarzu piętra uwidocznione zostaną otwory piecowe w ścianach, wyeksponowano też ślady ścian kominowych i elementów pieców w pokojach,  posadzki – w pomieszczeniach parteru i na piętrze deski, w holu i na korytarzach terakota,  ściany działowe na parterze i piętrze z pustaków ceramicznych 25 cm o współczynniku przenikania ciepła U=0,95, na poddaszu w technologii lekkiej GK (wydzielenie wentylatorni), kolorystyka wnętrz – wg wyników badań,  zagospodarowanie poddasza: • ze względu na układ więźby, uniemożliwiający zagospodarowanie poddasza i jej stan nie wymagający interwencji, projekt nie przewiduje wykorzystania poddasza na cele użytkowe, • nieczynne kominy arkadowe na poddaszu ze śladami spękań, zabezpieczone stalowymi ściągami, w związku z nieużytkowaniem poddasza kominy należy zabezpieczyć przez oczyszczenie stalowych ściągów oraz pokrycie ich farbą antykorozyjną, • projektuje się nowe lukarny w elewacjach szczytowych, wykorzystywanych jako czerpnia i wyrzutnia wentylacyjna, • projekt przewiduje częściowe wykorzystanie poddasza jako pomieszczenia technicznego (wentylatornia i rozprowadzenie kanałów wentylacyjnych oraz kanałów oddymiających). Zakres prac w ramach inwestycji w związku z wykonaniem łącznika: Poza istniejącym murem między oficyną a teatralnią projektuje się łącznik między budynkami. Łącznik, w miejscu niegdyś istniejącego (obecna pozostałość – ściana kurtynowa), pozwala na połączenie oficyny z teatralnią w poziomie piwnic i parteru, w poziomie piętra – taras. Od południa łącznik ogranicza ściana szklona o formie współczesnej. Elewacja łącznika od strony frontowej – drzwi z nadświetlem w blendzie w istniejącym murze, attyka tralkowa wg łącznika oficyny północnej. Zakres prac w ramach inwestycji w budynku teatralni:  projekt przewiduje zachowanie bryły i elewacji budynku w całości,  projekt zakłada podpiwniczenie zachodniej części budynku skomunikowanej przez łącznik z oficyną południową,  w części zachodniej projektuje się nową klatkę schodową z hydraulicznym dźwigiem łączącym piwnice, parter i piętro, w poziomie piętra – drzwi na taras nad łącznikiem,  w sali wielofunkcyjnej (na I piętrze) wykonanie wentylacji mechanicznej i instalacji elektroakustycznej,  remont okien. Projektowane instalacje: Budynek jest aktualnie nieużytkowany, całość istniejących instalacji jest do wymiany. Obiekt wyposażony zostanie w następujące instalacje:  wody zimnej z przyłączem,  kanalizacji sanitarnej technologicznej i deszczowej,  wewnętrzną instalację hydrantową,  instalację centralnego ogrzewania, zasilanego z nowej kotłowni zlokalizowanej w budynku gospodarczym południowym, grzejniki we wnękach podokiennych,  wentylację mechaniczną i klimatyzację,  instalację elektryczną zasilania,  instalację elektryczną oświetlenia ogólnego i awaryjnego oraz zasilania gniazdek wtyczkowych,  instalację zasilania gniazdek komputerowych i instalację logiczną sieci komputerowej,  instalację elektryczną zasilania odbiorników niskonapięciowych, zasilania UPS-ów,  instalację elektryczną zasilania agregatów chłodniczych central nawiewno-wyciągowych, wentylatorów, kurtyn powietrznych oraz drobnych odbiorników w instalacjach sanitarnych,  instalację odgromową,  instalację ochronną od przepięć i porażeń,  telefoniczną,  instalację sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i napadu, instalację kontroli dostępu,  instalację telewizji dozorowej  oświetlenie Prace konserwatorskie. Należy opracować końcową dokumentację konserwatorską w oparciu o wykonywane w trakcie prac zdjęcia oraz zapisy projektu i SIWZ i wskazania konserwatora zabytków. Prace obejmą: Remont tynków elewacji. Konserwacja lica ceglanego: W projekcie zaproponowano w oficynie południowej, dawnej oficynie kuchennej, ekspozycję dawnych kuchni i znajdujących się na korytarzu piętra wlotów do palenisk. Elementy te będą eksponowane w formie płytkich wnęk o ceglanym licu. Powierzchnię blendy należy uformować w sposób konserwatorski. Zgodnie z programem prac. Konserwacja posadzek ceramicznych: W oficynie południowej, dawnej oficynie kuchennej, zaproponowano ekspozycję zachowanych posadzek ceramicznych. Istniejące posadzki zdemontować z zachowaniem zasad konserwatorskich. Płytki oczyścić ze starej zaprawy, brudu i odłuszczyć rozpuszczalnikami organicznymi, a następnie tamponami wysycanymi etanolem lub alkoholem metylowym. Montować na zaprawę wapienno-cementową w miejscach wskazanych w projekcie, z zachowaniem dawnego sposobu układu. Spoiny wypełnić dwuskładnikową zaprawą modyfikowaną emulsją żywicy epoksydowej. c) Budynek dawnej stajni. Parametry techniczne obiektu:  powierzchnia zabudowy: 359 m2  powierzchnia całkowita: 479 m2  kubatura: 2 715 m3  wysokość budynku: 9,90 m. Zakres prac: Zakres prac w ramach inwestycji w budynku dawnej stajni:  zachowanie bryły i elewacji, przywrócenie dawnej kolorystyki,  zachowanie otwartego, jednoprzestrzennego wnętrza,  remont i wzmocnienie sklepień hali dawnej stajni,  wymiana zdestruowanej stolarki otworów z pozostawieniem głównych wrót wjazdowych,  nowe schody, niezbędne ze względu na wprowadzenie programu użytkowego na poddasze, zostaną rozwiązane w sposób jak najmniej ingerujący w otwartą przestrzeń stajni. Projektowane instalacje: Budynek jest aktualnie nieużytkowany. Obiekt wyposażony zostanie w następujące instalacje:  wody zimnej z przyłączem,  kanalizacji sanitarnej technologicznej i deszczowej,  instalację hydrantową,  instalację centralnego ogrzewania, zasilanego z własnej kotłowni, grzejniki we wnękach podokiennych,  wentylację mechaniczną i klimatyzację,  instalację elektryczną zasilania,  instalację elektryczną oświetlenia ogólnego i awaryjnego oraz zasilania gniazdek wtyczkowych,  instalację zasilania gniazdek komputerowych,  instalację elektryczną zasilania odbiorników niskonapięciowych,  instalację elektryczną zasilania agregatów chłodniczych central nawiewno-wyciągowych, wentylatorów, kurtyn powietrznych oraz drobnych odbiorników w instalacjach sanitarnych,  instalację odgromową,  instalację ochronną od przepięć i porażeń,  telefoniczną,  instalację logiczną sieci komputerowej,  instalację sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i napadu, instalację kontroli dostępu,  instalację telewizji dozorowej.  oświetlenie Prace konserwacyjne Z uwagi na rangę obiektu, który jest wpisany do rejestru zabytków, opracowane zostały programy prac konserwatorskich dla: remontu tynków elewacji i detalu sztukatorskiego oraz remontu stolarki. Należy opracować końcową dokumentację konserwatorską w oparciu o wykonywane w trakcie prac zdjęcia oraz zapisy projektu i SIWZ i wskazania konserwatora zabytków. Remont tynków elewacji i detalu sztukatorskiego. Remont stolarki: Z uwagi na silne zniszczenia i konieczność zastosowania nowych rozwiązań technicznych (wymogi bezpieczeństwa ewakuacji, szklenie pakietami termicznymi, szyby przeciw włamaniowe klasy K4), projekt zakłada odtworzenie w nowej technologii stolarki otworów. Pozostawia się okna lukarn, które z uwagi na nieszczelności będą uzupełnione wewnętrznymi oknami oraz balustrady i ozdobne detale wewnętrznych schodów. Elementy te przeznaczone są do konserwacji. Należy opracować końcową dokumentację konserwatorską w oparciu o wykonywane w trakcie prac zdjęcia oraz zapisy projektu i SIWZ i wskazania konserwatora zabytków. d) Zagospodarowanie terenu. Powierzchnia terenów do zagospodarowania wynosi:  po stronie północnej ok. 4 400m2  po stronie południowej ok. 2 500m2. Zakres prac:  wyznaczenie nowych ciągów pieszych do obsługi rewaloryzowanych budynków oraz remont istniejących,  wykonanie ścieżki wraz ze schodami terenowymi prowadzącymi z budynku dawnej stajni na teren galerii plenerowej pomników z lat 50-tych oraz do istniejącego zespołu toalet,  lokalizacja podziemnych zbiorników na gaz propan-butan wraz z przebiegiem instalacji zewnętrznych do kotłowni oraz przyłączy c.o. z kotłowni do budynków,  rekultywacja zieleni w miejscu zewnętrznych prac instalacyjnych (po pracach),  remont odtworzeniowy dróg dojazdowych, wykonanie parkingu. e) Instalacja pomp ciepła i wykonanie kotłowni w dwóch budynkach gospodarczych. Wybrane parametry techniczne kotłowni w budynku północnym:  praca pomp ciepła i kotła gazowego w układzie biwalentnym-równoległym.  Dolne źródło ciepła w postaci sond pionowych.  Instalacja pompa ciepła pracuje jako nadrzędne źródło ciepła. W okresie większego zapotrzebowania mocy do pracy dołączany będzie kocioł gazowy. Wybrane parametry techniczne kotłowni w budynku południowym:  Kotłownia wyposażona będzie w dwa kotły kondensacyjne pracujące w kaskadzie, z palnikami modulowanymi, z pełną automatyką pogodową  Gaz płynny dla potrzeb kotłowni magazynowany będzie w zbiorniku podziemnym usytuowanym w części północnej zespołu pałacowo-parkowego.  Zabezpieczenie instalacji c.o. stanowić będzie przeponowe naczynie zbiorcze systemu zamkniętego oraz zawór bezpieczeństwa. 3. Rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 1 do SIWZ), w skład której wchodzą:  Projekty budowlane i wykonawcze – z zastrzeżeniem, że niniejsze zamówienie nie obejmuje dostawy urządzeń i oprogramowania przewidzianego w projektach dot. oświetlenia scenicznego, systemu elektroakustycznego i systemu multimedialnego, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Ekspertyzy w zakresie ochrony przeciwpożarowej, Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. W związku z powyższym wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów składających się na Załącznik nr 2 do siwz. Wykonawca, dla obliczenia ceny i we własnym zakresie ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Oferta wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 18 1240 2409 1111 0000 3603 1014 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP-331/9/18. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach