Przetargi.pl
„Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy miasta Syców oraz gminy Syców”

Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 140 107 , fax. 713 140 110
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
    ul. J. Słowackiego 10
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 140 107, fax. 713 140 110
    REGON: 93193469600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy miasta Syców oraz gminy Syców”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: „Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy miasta Syców oraz gminy Syców” Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybraną przez Wykonawcę jedną lub dwie części zamówienia – części I i II Część I Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy miasta Syców Część II Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy gminy Syców Część I Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy miasta Syców obejmuje m.in.: Zakres opracowania inwentaryzacji, projektu i realizacji szczegółowej osnowy poziomej obejmuje miasto Syców o łącznej powierzchni około 17 km2. Obiekt położony jest na następujących arkuszach map topograficznych w układzie PL-2000 6.152.18, 6.153.18. Na terenie powiatu w 2018 r. została opracowana koncepcja modernizacji osnowy, która zawiera wszelkie dane o istniejących i przewidywanych osnowach. Szczegółowy zakres usługi i warunki realizacji dla części I zamówienia określają : - projekt techniczny nr GK.6640.2893.2019 – załącznik nr 9a do SIWZ - warunki techniczne – załącznik nr 8 a do SIWZ - projekt umowy- załącznik nr 7 do SIWZ Wszystkie wymienione dokumenty nawzajem się uzupełniają i stanowią integralną część SIWZ. Część II Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy gminy Syców obejmuje m.in.: Zakres opracowania inwentaryzacji i projektu szczegółowej osnowy poziomej obejmuje gminę Syców (oprócz miasta) – tj. obręby Biskupice, Drołtowice, Działosza, Gaszowice, Komorów, Nowy Dwór, Stradomia Wierzchnia, Szczodrów, Ślizów, Wielowieś, Wioska, Zawada - o łącznej powierzchni około 130 km2. Obiekt położony jest na następujących arkuszach map topograficznych w układzie PL-2000 6.151.17, 6.152.17, 6.152.18, 6.153.17, 6.153.18, 6.154.17, 6.154.18. Na terenie powiatu w 2018 r. została opracowana koncepcja modernizacji osnowy, która zawiera wszelkie dane o istniejących i przewidywanych osnowach. Na terenie miasta Syców w 2019 został opracowany projekt modernizacji szczegółowej osnowy poziomej (GK.6640.2893.2019). Szczegółowy zakres usługi i warunki realizacji dla części II zamówienia określają : - projekt techniczny nr GK.6640.1524.2020- załącznik nr 9 b do SIWZ - warunki techniczne – załącznik nr 8 b do SIWZ - projekt umowy- załącznik nr 7 do SIWZ Wszystkie wymienione dokumenty nawzajem się uzupełniają i stanowią integralną część SIWZ. W przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych w obowiązujących przepisach prawnych i w niniejszych warunkach, Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do dokonania szczegółowych uzgodnień z Geodetą Wyklucza się stosowanie przez Wykonawcę rozwiązań nieuzgodnionych z Geodetą Powiatowym. Zamawiający dopuszcza formę uzgodnień i ewentualnych ustaleń poprzez pocztę elektroniczną. Wszelkie dodatkowe ustalenia z Geodetą Powiatowym należy przeprowadzić z zachowaniem formy pisemnej. Zamówienie podlega zgłoszeniu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oleśnicy, a pracami będzie kierować osoba spełniająca kryteria określone w §11 Rozporządzenia MAiC z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 352). Pozytywny wynik kontroli prac stwierdzony protokołem odbioru prac będzie stanowił warunek przyjęcia dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i zapłaty ustalonego wynagrodzenia. VI. Termin wykonania zamówienia w zakresie: Część I: od daty podpisania umowy do dnia 20 listopada 2020 r. Część II: od daty podpisania umowy do dnia 04 grudnia 2020 r. 2. Zatrudnianie na umowę o pracę 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, podwykonawcy Wykonawcy lub dalsi podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniali pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, przy bezpośrednim wykonywaniu następujących czynności, niezbędnych dla wykonania przedmiotu umowy tj.: czynności związane ze stabilizacją punktów osnowy i pomiarem szczegółowej osnowy wysokościowej. 2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę w zakresie czynności opisanych w ust.1. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, d) zwrócenie się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli. 4) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wybrane dowody wskazane poniżej w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pracowników i przestrzeganie przez nich warunków bhp, ppoż. 6) Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp i ww. zapisach, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 7) Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń „równoważnych” co do ich jakości, właściwości użytkowych i parametrów technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty przez osobę upoważniona lub pełnomocnictwo złożone zgodnie z art. 23 Ustawy PZP. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów ( w przypadku gdy, Wykonawca przy realizacji korzystał będzie z doświadczenia innych podmiotów) do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach