Przetargi.pl
Realizacja projektu Radosna szkoła przy SP Wawrzyszów

Gmina Wiązów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-120 Wiązów, pl. Wolności 37
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095 , fax. 0-71 3931058
  • Data zamieszczenia: 2010-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązów
    pl. Wolności 37 37
    57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095, fax. 0-71 3931058
    REGON: 00052990100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu Radosna szkoła przy SP Wawrzyszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej w Wawrzyszowie, w ramach rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, a następnie wykonania (wyposażenia w urządzenia zabawowe oraz ich zamontowania) placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej w Wawrzyszowie, na działce o nr ewid. 134 AM-1 obr. Wawrzyszów, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Uchwały rady Ministrów nr 112/2009 z dnia 7 lipca 2009 r. Urządzenia muszą posiadać certyfikat i spełniać normy bezpieczeństwa. Powierzchnia placu zabaw powinna wynosić około 240 m2. Plac zabaw powinien zostać wyposażony w pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy sprzętu rekreacyjnego, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych (w szczególności pokonywanie przeszkód, wspinanie, czworakowanie, przeskoki, przeploty, zwisy), następującego rodzaju: - zróżnicowane ze względu na możliwości dzieci różnorodne drabinki, - drążki do ćwiczeń, - ścianki wspinaczkowe, - pomosty, - równoważnie, - pochylnie, - przeplotnie, - kolorowe huśtawki. Zestawienie zakładanych urządzeń zabawowych zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ Zestawienie zakładanego wyposażenia placu zabaw przy SP Wawrzyszów. Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Sprzęt rekreacyjny powinien być rozmieszczony na szkolnym placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie bezpiecznych stref pomiędzy urządzeniami, określonych w dokumentacji dotyczącej utworzenia szkolnego placu zabaw, w tym w projekcie szkolnego placu zabaw. Liczba urządzeń zainstalowanych na szkolnym placu zabaw powinna być odpowiednia do powierzchni szkolnego placu zabaw. Sposób zagospodarowania terenu szkolnego placu zabaw powinien uwzględniać w szczególności pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw: nawierzchnią, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, amortyzującą upadek dziecka z wysokości do 1,50 m, piankową albo gumową, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 e, RAL: 2011 - Tieforange, zgodną z Polskimi Normami, nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną, w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 e, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodną z Polskimi Normami, oraz zielenią (trawa i inne rośliny), przy czym nawierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, powinna wynosić około 150 m2, około 20 m2 powinno być pokryte nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną, a około 70 m2 powierzchni powinno być pokryte zielenią. Do obowiązków Wykonawcy w ramach zamówienia jest sporządzenie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw i dokonanie zgłoszenia prac związanych z rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia (instalacji urządzeń zabawowych), zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej, w Starostwie Powiatowym w Strzelinie. Zamawiający oświadcza, że posiada mapę do celów projektowych dotyczącą przedmiotowej nieruchomości, na której zostanie zlokalizowany plac zabaw i przekaże ją Wykonawcy po podpisaniu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100). Wadium może być wnoszone, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z 9 listopada 2000 roku (Dz. U. nr 109, poz. 1158 wraz z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłatę należy przelać na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie, Odział Wiązów nr rachunku: 41 9585 0007 0040 0400 1544 0030

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach