Przetargi.pl
Realizacja projektu pn. „Remont korytarza przyziemia budynku głównego Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o."

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. M. C. Skłodowskiej 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu pn. „Remont korytarza przyziemia budynku głównego Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SIWZ Rozdział III.1. Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z zgłoszeniem robót budowlanych. 2. Wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej remontu korytarza budynku głównego Szpitala III.2 Wymagania Zamawiającego 2.1. Wykonawca wykona remont korytarza przyziemia budynku głównego Szpitala, w tym: wykona niezbędną dokumentację projektową, uzyska akceptacje Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań, uzyska wszystkie uzgodnienia i pozwolenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym zgłoszenie robót budowlanych), 2.2. Niezbędna dokumentacja projektowa powinna zawierać branże: a) architektoniczną, b) konstrukcyjną, c) instalacyjną w zakresie: • instalacji wodno-kanalizacyjnej, • instalacji centralnego ogrzewania, • instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, • instalacji elektrycznych, • instalacji elektrycznych niskoprądowych, należy również uwzględnić konieczność przeprojektowania istniejących instalacji o ile nowoprojektowane niezbędne instalacje będą ingerowały w układ istniejących instalacji. 2.3. Dokumentacja projektowa musi być sporządzona przez osoby (projektantów) posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia budowlane do projektowania oraz należące do odpowiednich Izb Samorządu Zawodowego. 2.4. Dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w oparciu o wytyczne projektowe będące załącznikiem nr 8 do SIWZ. Pełny zakres dokumentacji projektowej określi Wykonawca na podstawie przeprowadzonej wizji llokalnej. 2.5 Zamawiający informuje, że przed złożeniem ofert konieczne jest odbycie wizji lokalnej przez Wykonawców którą ustala się na dzień 02.07.2020 r na godz. 10:00 2.6. Zakres prac remontowych do wykonania będących jednocześnie wytycznymi projektowymi Zamawiający ujął w załączniku nr 8 do SIWZ. 2.7. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia inwentaryzacji budowlanej (architektura, konstrukcja, instalacje) w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej. 2.8. Wykonawca po sporządzaniu dokumentacji projektowej przedstawi ją do akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego. 2.9. Zamawiający zatwierdzi lub wniesie uwagi do dokumentacji projektowej w ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia jej przez Wykonawcę. 2.10. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy 2.11. Zabudowane materiały winny spełniać wymagania odpowiednich norm lub aprobat technicznych a także atestów higienicznych jeśli produkt tego wymaga. Każdorazowa zmiana materiałów wymaga zgody inspektora nadzoru. 2.12. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za zgodność z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru. 2.13. Wykonawca powinien zapewnić (o ile to będzie wynikało z decyzji administracyjnej), kierownika budowy posiadającego doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata), 2.14. Wykonawca uwzględnia również wszelkie postanowienia umowy oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.15. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa dot. gospodarowania odpadami, które musi odbywać się na zasadach określonych w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz.701), ustawą z dnia 19 lipca 2019 r.o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019 poz. 1579) i zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Nr XXIV/247/16 Rady Miasta Zabrze z dnia 18 kwietnia 2016 r. ustalającej regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Zabrze: a) gromadzenia selektywnego odpadów w wydzielonych i przystosowanych do tego celu miejscach, w sposób uniemożliwiający negatywny wpływ tych odpadów na poszczególne elementy środowiska oraz zdrowie ludzi b) przekazywania odpadów wyłącznie podmiotom posiadającym wymagane prawem zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami 2.17. Zamawiający wymaga aby przed podpisaniem umowy wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę i został wybrany do realizacji zamówienia złoży plan BIOZ. 2.18. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do wykonywania przeglądów oraz konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z urządzeniami w czasie trwania gwarancji do której zobowiązał się Wykonawca oraz nieobciążania Zamawiającego powstałymi z tego tytułu kosztami materiałowymi. 2.19. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do wykonywania przeglądów oraz konserwacji automatycznych drzwi przesuwnych w czasie trwania gwarancji do której zobowiązał się Wykonawca oraz nieobciążania Zamawiającego powstałymi z tego tytułu kosztami materiałowymi. 2.20. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do wykonywania przeglądów innych urządzeń oraz ich konserwacji zamontowanych w trakcie wykonywania prac. Przeglądy oraz konserwacje będą wykonywane w czasie trwania gwarancji do której zobowiązał się Wykonawca. Zamawiający nie zostanie obciążony kosztami materiałowymi przez Wykonawcę powstałymi z tytułu wykonywania przeglądów i konserwacji. 2.21. Zamawiający wymaga, aby wykonanie prac fizycznych (o charakterze budowlanym) związanych z wykonaniem prac (czynności) demontażowych, porządkowych, malarskich, gipsiarskich, przy wznoszeniu ścian w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp. 2.22. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty remontowe na okres min. 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewni w ramach wynagrodzenia umownego wymagane przez producenta przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis; 2.23. Wykonawca uwzględni koszty zabezpieczenia innych pomieszczeń niemodernizowanych przed zapyleniem, zanieczyszczeniem itp. III.3. Uwagi 3.1. W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń. 3.2. Jakiekolwiek szkody powstałe podczas robót usuwa Wykonawca na własny koszt. 3.3. W obiekcie Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. realizowane są funkcje z zakresu opieki medycznej oraz prace administracyjno-biurowe – budynek poza remontowanym oddziałem będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia; 3.4. Miejsca prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed działaniem czynników atmosferycznych (deszczu, wiatru itp.); 3.5. Gruz i demontowane materiały pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować; 3.6. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kopii karty przekazania odpadów Gruz i demontowane materiały pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany transportować na zewnątrz budynku w sposób który zapewni zminimalizowanie zanieczyszczenia i zapylania klatki schodowej oraz pomieszczeń innych oddziałów. 3.7. Urządzenia i elementy urządzeń technicznych pochodzące z demontażu Wykonawca wywiezie i zutylizuje po akceptacji Zamawiającego. 3.8. Wykonawca będzie mógł wykonywać roboty budowlane wyłącznie w godzinach od 14:00 do 6:00 dnia następnego. W dni wolne od pracy roboty budowlane będą mogły być wykonywane w godzinach od 8:00 do 6:00 dnia następnego. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty powodujące hałas wyłącznie w godzinach 14:00 – 20:00 (dni powszednie), 8:00-20:00 (sobota, niedziela). Każdorazowo po ukończeniu robót budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany do uporządkowania i zabezpieczenia terenu budowy w taki sposób aby zapewnić bezpieczne korzystanie przez personel i pacjentów z ciągów komunikacyjnych zachowując pełną dostępność do Izby Przyjęć, Poradni, Centralnej Rejestracji, Pracowni RTG, Apteki oraz dźwigów (wind). 3.9. Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania; 3.10. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. III. 4 Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 4.1. Zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji 36 miesięcy (maksymalnie 96 miesięcy) – wartość punktowana zgodnie z SIWZ rozdział XXV 4.2 Zaoferowanie terminu płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, 4.3 Zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 4.4 Posiadania ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji umowy w wysokości nie niższej niż 550 000 zł brutto. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział XIX SIWZ 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 1.1 Ustala się wadium w wysokości 11 382,00zł 1.2 Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310 z późn. zm) 1.3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu i godzinie tożsamej z terminem składania ofert opisanym w rozdziale XXIII 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Gliwice O/Zabrze 80845700082007006422550003 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział XIII SIWZ pkt. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 oraz na potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. –3.2. do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Rozdział XXI SIWZ pkt. 6. Do oferty należy dołączyć: 6.1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej). LUB w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej). 6.2. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej). LUB w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej). 6.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 6.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 6.5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie LUB Pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii – kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza . 6.6. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt. 2.1. Rozdziału XIX SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 6.7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach