Przetargi.pl
Realizacja projektu pn. „e-Urząd w Urzędzie Gminy Stare Juchy”

Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-330 Stare Juchy, Plac 500-lecia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 199 053 , fax. 876 199 053
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
    Plac 500-lecia 4
    19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 199 053, fax. 876 199 053
    REGON: 53952600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stare-juchy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu pn. „e-Urząd w Urzędzie Gminy Stare Juchy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Gmina Stare Juchy realizuje przedsięwzięcie pn. „e-Urząd w Urzędzie Gminy Stare Juchy”, którego celem jest uruchomienie usług e-administracji dla mieszkańców gminy oraz stworzenie warunków technicznych i organizacyjnych, które pozwolą na ich sprawne funkcjonowanie. Realizacja przedsięwzięcia podzielona została na 3 zadania, z czego każde będzie oddzielnie oceniane: • zadanie (część) 1 – dostawa, instalacja i wdrożenie portalu e-urząd wraz z oprogramowaniem • zadanie(część) 2 – dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu • zadanie (część) 3 – wykonanie sieci elektryczno-logicznej oraz adaptacja pomieszczenia na cele serwerowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) Dla zadania (Części) 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł). 2) Dla zadania (Części) 2: 3 000,00 zł (słownie: : trzy tysiące zł). 3) Dla zadania (Części) 3: 2 000,00 zł (słownie: : dwa tysiące zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr rachunku 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu i wskazać której części dotyczy wadium). 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie - Załącznik nr 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 10. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w podpunkcie 8, może przyjąć formę dowolnego dokumentu lub dokumentów. Zobowiązanie powinno być skonkretyzowane, jednoznaczne oraz wskazywać na fakt rzeczywistego dysponowania przez Wykonawcę udostępnionymi przez podmiot trzeci zasobami. 11. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach