Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
- Data zamieszczenia: 2017-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
ul. Żeromskiego 29
01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
REGON: 1525966300043 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja projektu „Hydrofun: Rewitalizacja hydroforni przy ul. Gąbińskiej w Warszawie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego 14 czerwca 2017r, przez Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Usługowe Inżynieria PRO-EKO sp. z o. o., 43-382 Bielsko-Biała, ul. Strażacka 37, który obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych na podstawie opracowanych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Prace będą prowadzone na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. W ramach prac projektowych należy zaprojektować teren rekreacyjny o powierzchni ok. 8,30 arów wyposażony w różne elementy małej architektury służące wypoczynkowi i rozrywce. W zakres opracowania wchodzi zaprojektowanie : - przestrzeni rekreacyjnej (taras zlokalizowany na dachu hydroforni, wykonanie deski kompozytowe), - wejście na dach w postaci schodów – trybun, - przebudowa wejścia do hydroforni, tak aby można było wprowadzić rower – stworzenie rampy, - dostosowanie wnętrza hydroforni do pełnienia nowej funkcji – rowerowni, - zakomponowanie zieleni otoczenia oraz małej architektury. Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu. Należy zapewnić dostępność przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Roboty budowlane w ujęciu wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych ( Dz.U. z 2016 poz. 1125): 45.1 – przygotowanie terenu 45.11 - roboty rozbiórkowe, ziemna, 45.23 – budowa: innych obiektów sportowych, W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego w 2 egz., w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego; b) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.; c) wykonanie dokumentacji powykonawczej, po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy – 1 egz.; d) pełnienie nadzoru autorskiego; e) wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanego projektu budowlanego i wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności: • montaż zabawek i urządzeń placu zabaw, • montaż nawierzchni bezpiecznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Programu Funkcjonalno-Użytkowy (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz wzór umowy (zał. nr 8 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 6 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w sekcji III – pkt 3. ogłoszenia), należy złożyć: 1.1)Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli Oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa/pełnomocnictw. 1.2) Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/y Ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 1.3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1.4) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 1.5) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.6)Wykonawcy zagraniczni Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami sekcji III - pkt 3,5,7. 1.7) Oferta wspólna. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2.3 SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). g)Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h)Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. i) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. j) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbudowa stawu do retencjonowania wody napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi w miejscowości Goszczyn
Dodano: 2024-05-31 - „Odbudowa stawu do retencjonowania wody napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi w miejscowości Goszczyn”
Dodano: 2024-05-31 - SVA/W/J/4620-8/2024: Roboty polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu w ramach zadania nr 91553 – „Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie”
Dodano: 2024-04-26 - Zagospodarowanie terenów zieleni przy ul. Starej Baśni
Dodano: 2023-11-23 - Skwer przy ul. Bogusławskiego
Dodano: 2023-10-26 - Skwer przy fili Bielańskiego Ośrodka Kultury ul.Estrady
Dodano: 2023-10-20 - Zagospodarowanie terenu zielonego w m. Nadarzyn
Dodano: 2023-09-12 - Skwer przy fili Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
Dodano: 2023-08-18 - Budowa ogrodu sensorycznego
Dodano: 2023-08-11 - Budowa ogrodu sensorycznego
Dodano: 2023-07-12