Przetargi.pl
Realizacja Projektu „Centrum Dziedzictwa Przyrodniczego w Posadzie Zarszyńskiej”

Gmina Zarszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 38-530 Zarszyn, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13/ 4671038
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zarszyn
    ul. Bieszczadzka 74
    38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13/ 4671038
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja Projektu „Centrum Dziedzictwa Przyrodniczego w Posadzie Zarszyńskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu „Centrum Dziedzictwa Przyrodniczego w Posadzie Zarszyńskiej” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr IV „Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020. Zamówienie dotyczy dostaw wraz z montażem wyposażenia oraz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do przystosowania pomieszczenia do celów Centrum Przyrodniczego. Zadanie częściowe nr 1, Nazwa: Dostawy wyposażenia 1) Podświetlane tablice edukacyjne – 12 szt. 2) Makieta solarna – 1 szt. 3) Stoliki konferencyjne - 12 szt. 4) Krzesła konferencyjne - 50 szt. 5) Meble – 2 szt. 6) Komputer stacjonarny – 3 szt. 7) Monitory – 20 szt. 8) Projektor i wielkoformatowy ekran – 1 szt. 9) Zestaw nagłaśniający – 1 szt. 10) Zestaw podłogi interaktywnej – 1 szt. 11) Telewizor i zestaw DVD – 1 szt. 12) Literatura – 200 szt. 13) Filmy Dydaktyczne – 100 szt. 14) Mikroskopy stereoskopowe – 10 szt. 15) Lornetki – 10 szt. 16) Aparat fotograficzny – 1 szt. 17) Lupy – 20 szt. 18) Gabloty wolnostojące – 20 szt. 19) Tablica interaktywna – 2 szt. 20) Tablica multimedialna – 1 szt. 21) Zestaw gier edukacyjnych – 20 szt. 22) Zestaw do monitorowania bocianów – 3 szt. 23) Eksponaty zwierząt – owady – 50 szt. 24) Eksponaty roślin – 25 szt. 25) Rolety – 16 szt. Zadanie częściowe nr 2, Nazwa: Dostawa eksponatów zwierząt 1) Eksponaty zwierząt duże – 4 szt. 2) Eksponaty zwierząt małe – 7 szt. 3) Eksponaty zwierząt płazy i gady – 5 szt. 4) Wielkogabarytowa gablota szklana (diorama) – 1 szt. Zadanie częściowe nr 3, Nazwa: Roboty budowlane Koszty kwalifikowane (zmiana sposobu użytkowania Centrum Edukacji Ekologicznej na Centrum Dziedzictwa Przyrodniczego): 1) Ściany 2) Sufit 3) Scena 4) Elektryka 5) Wykucie drzwi zewnętrznych 6) Dostawa i montaż klimakonwektorów 7) Roboty pozostałe Koszty niekwalifikowane: (zmiana sposobu użytkowania Centrum Edukacji Ekologicznej na Centrum Dziedzictwa Przyrodniczego) 8) Roboty rozbiórkowe 9) Posadzki 10) Wymiana okien 11) Dostawa i montaż drzwi Zagospodarowanie terenu Koszty kwalifikowane 12) Elementy rzeźbiarskie 13) Ścieżka zmysłów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90720000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami 2)specyfikacja dostaw/kosztorys ofertowy 3)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ 4)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) 5)Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach