Przetargi.pl
Realizacja projektu Szkolny Ośrodek Kariery dla uczniów Gimnazjum w Młynarach

Zespół Szkół w Młynarach ogłasza przetarg

  • Adres: 14-420 Młynary, ul. Warszawska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 249 08 72 , fax. 0-55 249 08 72
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Młynarach
    ul. Warszawska 1 1
    14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-55 249 08 72, fax. 0-55 249 08 72
    REGON: 28032334100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu Szkolny Ośrodek Kariery dla uczniów Gimnazjum w Młynarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego Indywidualnych Profili Edukacyjno-Zawodowych 156 uczniów Gimnazjum w Zespole Szkół w Młynarach oraz przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego zajęć warsztatowych dla 203 uczniów Gimnazjum w Zespole Szkół w Młynarach oraz zapewnienie na rzecz zamawiającego opieki dla grup młodzieży (203 uczniów Gimnazjum w Zespole Szkół w Młynarach) w okresie od 1 września 2013 roku do 30 czerwca 2015 roku. Działanie jest realizowane w ramach projektu Szkolny Ośrodek Kariery dla uczniów Gimnazjum w Młynarach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Postępowanie prowadzone jest jako całość. Przedmiot zamówienia: I. Wykonanie Indywidualnych Profili Edukacyjno-Zawodowych (IPEZ) przez doradcę zawodowego i przez psychologa (CPV - 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży). 1872h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45min) pracy doradcy zawodowego oraz 312h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45min) pracy psychologa. W ramach usługi Wykonawca musi: 1. Przeprowadzić indywidualne badania testami i kwestionariuszami diagnostycznymi 156 uczniów Gimnazjum w Młynarach. Testy i kwestionariusze niezbędne do przeprowadzenia badań: a) Test preferencji i predyspozycji zawodowych określający preferencje i predyspozycje ucznia, wersja komputerowa. b) Kwestionariusz Psychologiczny określający Popularną Inteligencję Emocjonalną jako bazą do tworzenia IPEZ - wersja komputerowa. c) Wielowymiarowy kwestionariusz preferencji określający obszary preferencji zawodowych - wersja komputerowa. d) Kwestionariusz preferencji zawodowych precyzujący obszary badane testami komputerowymi - wersja papierowa. e) Kwestionariusz oceniający potrzeby ucznia - psychologiczny test do opracowania przez psychologa - wersja papierowa. f) Test na przedsiębiorczość badający predyspozycje do prowadzenia własnej działalności gospodarczej - wersja papierowa. g) Kwestionariusz zainteresowań zawodowych zawężający obszary zainteresowań ucznia zawodami - wersja papierowa. h) Wstępna orientacja zawodowa - test komputerowy - wskazujący obszary największego potencjału ucznia. 2. Przeprowadzić wywiad szkolny i wywiad społeczno-życiowy z uczniem oraz wywiad wychowawczy z wychowawcą klasowym ucznia dla 156 uczniów Gimnazjum w Młynarach. 3. Zapewnić wyżej wymienione testy, kwestionariusze i wywiady w ilości niezbędnej do wykonania 156 IPEZ. Testy, kwestionariusze i wywiady zostaną nieodpłatnie przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę po zakończeniu realizacji projektu. 4. Zakupić na wyposażenie Szkolnego Ośrodka Kariery w Gimnazjum w Młynarach i nieodpłatnie przekazać Zamawiającemu po zakończeniu realizacji projektu: a) Multimedialny indywidualny planer kariery nastawiony na wdrażanie wniosków wynikających z IPEZ. b) e-SZOK. 5. Opisać wyniki badań (na podstawie testów i kwestionariuszy oraz wywiadów) w formie indywidualnej broszury IPEZ dla 156 uczniów Gimnazjum w Młynarach , która zawierała będzie także propozycje wyboru przez nich szkół średnich, ewentualnych studiów oraz zawodu/zawodów. 6. Zapewnić materiały eksploatacyjne i biurowe niezbędne do wykonania 156 IPEZ. 7. Zaplanować przeprowadzenie badań i wywiadów w porozumieniu z Zamawiającym. Badania i wywiady mogą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8-16. 8. Dostosować terminy realizacji badań i wywiadów, metody i narzędzia do potrzeb i możliwości uczestników. 9. Miejsce realizacji badań: Szkolny Ośrodek Kariery znajdujący się w Zespole Szkół w Młynarach. 10. Zapewnić, po zakończeniu wykonywania indywidualnych badań i wywiadów, transport do domu uczestnikom zamieszkałym na terenie Gminy Młynary poza miastem Młynary (101 osób). 11. Dokumentować własną pracę poprzez: potwierdzenia przekazania IPEZ uczniom, sprawozdanie ze zrealizowanych działań oraz kopie wszelkich materiałów (wyniki badań, wywiady, materiały przekazane uczestnikom, kopie IPEZ) . 12. Przedłożyć wzory wszystkich dokumentów do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 13. Przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 14. Realizować zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu osoby realizującej zadanie, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL. II. Przeprowadzenie zajęć warsztatowych przez doradcę zawodowego (CPV - 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży). 40h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45 minut) pracy doradcy zawodowego. W ramach usługi Wykonawca musi: 1. Przeprowadzić zajęcia warsztatowe dla 203 uczniów Gimnazjum w Młynarach mające na celu: a) Podniesienie umiejętności kreowania własnej drogi edukacyjno-zawodowej; autobariery; personalizacja potrzeb i oczekiwań. b) Podniesienie kompetencji przedsiębiorczości i inicjatywności: własna działalność gosp.; perspektywiczne branże; europejski rynek pracy otwarty dla wszystkich; zawody przyszłości. c) Podniesienie kompetencji społecznych: dorosłość i funkcjonowanie w niej; branie odpowiedzialności za podejmowane decyzje; autoprezentacja. d) Przełamywanie stereotypów związanych z płcią w kontekście rynku pracy i prowadzenia działalności gospodarczej; wynagrodzenia w zawodach w odniesieniu do płci; kariera pozioma i pionowa kobiet; branże zw. z płcią. 2. Grupę na zajęcia będzie stanowić 1 klasa (22-30 uczniów) - łącznie 8 grup. Klasy III w roku szkolnym 2013/14 i w roku szkolnym 2014/15 zrealizują po 10h zajęć w każdym roku szkolnym, klasy II i I w roku szkolnym 2013/14 i w roku szkolnym 2014/15 zrealizują po 5h zajęć w każdym roku szkolnym. 3. Zajęcia będą odbywały się co miesiąc i będą prowadzone z wyk. nowych i innowacyjnych form przekazu i pracy (m.in.: metoda projektowa, case study, autoprezentacje). 4. Zakupić programy multimedialne i prezentacyjne niezbędne do realizacji innowacyjnych zajęć. Są to programy umożliwiające prowadzenie zajęć w nowoczesny, innowacyjny sposób. Będą to m.in.: a) Kariera na maksa wersja I, II i III. b) Piramida kariery 7 części. c) Spacery po zawodach - 17 części. 5. W/w programy zostaną nieodpłatnie przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę po zakończeniu realizacji projektu. 6. Zaplanować przeprowadzenie zajęć warsztatowych w porozumieniu z Zamawiającym. Zajęcia warsztatowe mogą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8-16. 7. Dostosować terminy realizacji zajęć warsztatowych do potrzeb i możliwości uczestników. 8. Zapewnić materiały eksploatacyjne i biurowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć warsztatowych. 9. Miejsce realizacji zajęć warsztatowych: Szkolny Ośrodek Kariery znajdujący się w Zespole Szkół w Młynarach. 10. Dokumentować własną pracę poprzez: dzienniki zajęć, listy obecności i sprawozdanie ze zrealizowanych działań. 11. Przedłożyć wzory wszystkich dokumentów do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 12. Przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 13. Realizować zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu osoby realizującej zadanie, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL. III. Zapewnienie opieki dla grup młodzieży podczas: 1. Wyjazdów na Targi Szkół Średnich do Elbląga i do Pasłęka (8grup, 1 grupa = 1 klasa, 8 wyjazdów w 2014 roku i 8 wyjazdów w 2015 roku) (CPV - 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży). Na każdym wyjeździe będzie 2 opiekunów. 1 wizyta to 5h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45 minut) pracy opiekuna x 2 opiekunów. Łącznie 160h pracy opiekunów. 2. Wizyt w zakładach pracy w Młynarach (8grup, 1 grupa = 1 klasa, 12 wizyt w 2014 roku i 12 wizyt w 2015 roku). (CPV - 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży). Na każdej wizycie będzie 2 opiekunów. 1 wizyta to 2h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45 minut) pracy opiekuna x 2 opiekunów. Łącznie 96h pracy opiekunów. W ramach usługi Wykonawca musi: 1. Zapewnić opiekunów w porozumieniu z Zamawiającym na terminy wyznaczone przez Zamawiającego. O terminach Zamawiający poinformuje Wykonawcę minimum tydzień przed planowanymi wyjazdami lub wizytami. 2. Opiekunem może być pedagog lub psycholog lub doradca zawodowy lub nauczyciel. 3. Grupę na wyjazdy lub wizyty będzie stanowić 1 klasa (22-30 uczniów). 4. Realizować zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu osoby realizującej zadanie, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie doradcy zawodowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlynary.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach