Przetargi.pl
Realizacja podstawowych i specjalistycznych badań lekarskich dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie finansowanych ze środków Funduszu Pracy i PFRON

Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki 20/22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 2852991 , fax. 0-54 2852991
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie
    ul. Kościuszki 20/22 20/22
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 2852991, fax. 0-54 2852991
    REGON: 91093331600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.radziejow.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja podstawowych i specjalistycznych badań lekarskich dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie finansowanych ze środków Funduszu Pracy i PFRON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Badania profilaktyczne dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, podejmujących staż, przygotowanie zawodowe dla osób dorosłych, szkolenie oraz podejmujących działalność gospodarczą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: art.22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zaświadczenia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym warunek aktualności spełnia również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, przy czym warunek aktualności spełnia również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ww. dokumenty mogą być przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę II. Oświadczenia: - oświadczenie - o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - oświadczenie dotyczące Wykonawcy zawierające informacje o - PKD - NIP - REGON - nazwa banku i nr konta III. Dokumenty - oferta spełniająca wszystkie warunki określone w SIWZ wraz z załącznikami - zestawienie cen poszczególnych rodzajów badań - projekt umowy z zapisem do przedstawionego projektu umowy nie wnoszę zastrzeżeń wraz z podpisem osoby upoważnionej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radziejow.pl, www.pup.radziejow.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach