Przetargi.pl
Realizacja kursu Kierowca - operator wózków jezdniowych napędzanych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6328700 , fax. 016 6328709
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6328700, fax. 016 6328709
    REGON: 65090028100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kursu Kierowca - operator wózków jezdniowych napędzanych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu Kierowca - operator wózków jezdniowych napędzanych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Uczestnikami Kursu Kierowca - operator wózków jezdniowych napędzanych będzie 17 uczniów (I grupa) Zespołu Szkół im. Gen. Józefa Kustronia w Lubaczowie kierunek: Technikum Mechaniczne oraz 4 uczniów (II grupa) Zespołu Szkół im. Gen. Józefa Kustronia w Lubaczowie kierunek: Technik budownictwa. Wymiar kursu dla każdej grupy: 42 godziny lekcyjne (30 godz. lekcyjnych teoretycznych i 12 godz. lekcyjnych praktycznych). 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) zapewnienie odpowiednich materiałów dydaktycznych dla uczestników oraz oznaczenie ich odpowiednimi logami wymaganymi przy projektach realizowanych z POKL-u. b) przeprowadzenie 2 ankiet (na początku i na końcu realizacji każdego z w/w działań) wśród uczestników. c) wydruk i stosowanie list obecności, list odbioru materiałów oraz list odbioru zaświadczeń - prowadzenie dziennika zajęć d) wydanie zaświadczeń MEN o ukończeniu kursu oraz zaświadczeń oznakowanych odpowiednimi logami wymaganymi przy projektach realizowanych z POKL-u. e) zapewnienie specjalistycznego sprzętu do przeprowadzenia kursu, w tym wózki widłowe. f) przeprowadzenie odpowiednich badań lekarskich uczestników kursu, g) zapewnienie przeprowadzenia przez Urząd Dozoru Technicznego egzaminów i wydanie uczestnikom stosownych certyfikatów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach