Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
- Data zamieszczenia: 2011-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
ul. Ligocka 103 103
40-568 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
REGON: 24078958500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.euro-centrum.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie w okresie od 2011 do 2013 o zasięgu ogólnopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie o zasięgu ogólnopolskim prowadzonej w okresie od 2011 do 2013 roku złożonej z dwóch elementów: a) Kampanii odsłonowej w serwisach regionalnych, b) Kampanii efektywnościowej w serwisach ogólnopolskich. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) kreację - Wykonawca we współpracy z Zamawiającym wykona kreację dla ogłoszeń internetowych Zamawiającego w 3 różnych wersjach odpowiednio do 3 etapów kampanii. Jednocześnie zastrzega sobie możliwość wprowadzania drobnych zmian. Prawa autorskie majątkowe do projektów ogłoszeń są przenoszone na Zamawiającego; b) emisję; c) raport efektywności kampanii - (raport powinien zawierać informacje przynajmniej o zasięgu, wskaźniku CTR unikalnym, osobno dla kampanii odsłonowej i efektywnościowej oraz wyliczenie kosztu dotarcia). Cele kampanii: a) W okresie czerwiec-grudzień 2011: promocja projektu, zapoznanie potencjalnych Klientów (bez wyróżnienia branżowego) z charakterystyką usługi oraz wsparcie naboru Klientów dla przeprowadzenia nieodpłatnych 110 audytów - nabór do audytów pilotażowych; b) W okresie styczeń-grudzień 2012: promocja projektu, zapoznanie potencjalnych Klientów z charakterystyką usługi oraz wsparcie naboru Klientów dla przeprowadzenia nieodpłatnych 110 audytów - nabór - faza główna; c) W okresie styczeń-maj 2013: promocja efektów zrealizowanego projektu i przeprowadzonych audytów; odbiorcy - przedsiębiorcy i instytucje otoczenia biznesu; Grupa docelowa: Kierownicy zakładów, prezesi, dyrektorzy wyższego szczebla lub właściciele przedsiębiorstw zatrudniających pracowników - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euro-centrum.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja miasta Częstochowy poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną
Dodano: 2016-03-18 - Promocja miasta poprzez sport - żużel: Promocja Częstochowy poprzez żużlową drużynę ligową, biorącą udział w rozgrywkach Polskiej Ligi Żużlowej, organizowanych przez Polski Związek Motorowy oraz podczas innych ogólnopolskich i międzynarodowych zawodów żużlowych
Dodano: 2016-03-14 - Organizacja i promocja plenerowej imprezy masowej dla minimum 5000 osób, o charakterze artystyczno-edukacyjnym, w dniu 8 maja 2016 r. w Parku Śląskim w Chorzowie jako wydarzenie inaugurujące Dni Otwarte Funduszy Europejskich w regionie
Dodano: 2016-02-18 - Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA oraz podczas organizacji lub/i udziału w zawodach międzynarodowych i ogólnopolskich.
Dodano: 2016-02-09 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych
Dodano: 2015-11-20 - Zaplanowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych w związku z realizacją konkursu kulinarnego CHORZOWSKIE SMAKI 2015 określone jako zaprojektowanie, przygotowanie, wykonanie i zarządzanie przebiegiem kampanii w ścisłej współpracy z Zamawiającym
Dodano: 2015-08-27 - Usługa w zakresie promocji polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu konkursu pn. Różni, ale Równi!
Dodano: 2015-06-25 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną: Promocja Częstochowy poprzez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej, w których udział bierze minimum 15 drużyn w jednej grupie oraz innych zawodach ogólnopolskich z udziałem ww. drużyny
Dodano: 2015-04-13 - Działania informujące i promujące Projekt pn. Zmiana systemu napowietrzania reaktorów biologicznych eksploatowanych na oczyszczalni ścieków Centralna w Bytomiu
Dodano: 2015-04-01 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA
Dodano: 2015-03-09