Przetargi.pl
Realizacja kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie w okresie od 2011 do 2013 o zasięgu ogólnopolskim

Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
  • Data zamieszczenia: 2011-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
    ul. Ligocka 103 103
    40-568 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
    REGON: 24078958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.euro-centrum.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie w okresie od 2011 do 2013 o zasięgu ogólnopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie o zasięgu ogólnopolskim prowadzonej w okresie od 2011 do 2013 roku złożonej z dwóch elementów: a) Kampanii odsłonowej w serwisach regionalnych, b) Kampanii efektywnościowej w serwisach ogólnopolskich. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) kreację - Wykonawca we współpracy z Zamawiającym wykona kreację dla ogłoszeń internetowych Zamawiającego w 3 różnych wersjach odpowiednio do 3 etapów kampanii. Jednocześnie zastrzega sobie możliwość wprowadzania drobnych zmian. Prawa autorskie majątkowe do projektów ogłoszeń są przenoszone na Zamawiającego; b) emisję; c) raport efektywności kampanii - (raport powinien zawierać informacje przynajmniej o zasięgu, wskaźniku CTR unikalnym, osobno dla kampanii odsłonowej i efektywnościowej oraz wyliczenie kosztu dotarcia). Cele kampanii: a) W okresie czerwiec-grudzień 2011: promocja projektu, zapoznanie potencjalnych Klientów (bez wyróżnienia branżowego) z charakterystyką usługi oraz wsparcie naboru Klientów dla przeprowadzenia nieodpłatnych 110 audytów - nabór do audytów pilotażowych; b) W okresie styczeń-grudzień 2012: promocja projektu, zapoznanie potencjalnych Klientów z charakterystyką usługi oraz wsparcie naboru Klientów dla przeprowadzenia nieodpłatnych 110 audytów - nabór - faza główna; c) W okresie styczeń-maj 2013: promocja efektów zrealizowanego projektu i przeprowadzonych audytów; odbiorcy - przedsiębiorcy i instytucje otoczenia biznesu; Grupa docelowa: Kierownicy zakładów, prezesi, dyrektorzy wyższego szczebla lub właściciele przedsiębiorstw zatrudniających pracowników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euro-centrum.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach