Przetargi.pl
Realizacja kampanii promocyjnej Pomorza Zachodniego w mediach społecznościowych

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 44 67 120 , fax. 091 44 67 185
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
    ul. Korsarzy 34
    70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 44 67 120, fax. 091 44 67 185
    REGON: 81168780751100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wzp.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii promocyjnej Pomorza Zachodniego w mediach społecznościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnej w serwisach społecznościowych Facebook, Instagram i Youtube prezentującej walory gospodarcze Pomorza Zachodniego oraz promującej przedsięwzięcia wzmacniające wizerunek gospodarczy regionu. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ oraz Wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) przykładowe materiały do kampanii promocyjnej, o których mowa w Rozdziale XVIII ust. 4 SIWZ (na potrzeby kryterium oceny ofert – jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach