Przetargi.pl
Realizacja Kampanii Promocyjnej na terenie miasta Monachium w związku z udziałem Górnośląskiego Związku Metropolitalnego w Międzynarodowych Targach Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2010

Górnośląski Związek Metropolitalny ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary 21a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 253 04 25 , fax. 032 253 04 35
  • Data zamieszczenia: 2010-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląski Związek Metropolitalny
    ul. Barbary 21a 21a
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 253 04 25, fax. 032 253 04 35
    REGON: 24077192900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzm.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja Kampanii Promocyjnej na terenie miasta Monachium w związku z udziałem Górnośląskiego Związku Metropolitalnego w Międzynarodowych Targach Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kampanii promocyjnej Metropolii Silesia w czasie trwania Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych Expo Real 2010 w Monachium w dniach 4 - 6.10.2010, w ramach projektu EXPO REAL 2010: Metropolia Silesia - atrakcyjne miejsce inwestycji, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, w związku z prowadzoną kampanią promocyjną, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących zadań: przygotowania do druku dostarczonego, w postaci pliku produkcyjnego, przez Zamawiającego projektu reklamy, który będzie zamieszczony na 10 billboardach, 1 bannerze reklamowym, 2 bannerach reklamowych, 3 kasetonach podświetlanych. Wydruku plakatów na wskazane powierzchnie reklamowe. Wynajęcia powierzchni reklamowych na 10 billboardów, 3 bannerów reklamowych, 3 kasetonów podświetlanych. Montażu plakatów, usunięcia materiałów po zakończeniu ekspozycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 (trzy tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena lokalizacji billboardów o wymiarach co najmniej 12 metrów kwadratowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzm.bip-e.pl/portal/gzm/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach