Miasto Białystok ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
- Data zamieszczenia: 2013-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
ul. Słonimska 1 1
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
REGON: 00051500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej oraz zarządzanie projektem Białostockiej Karty Dużej Rodziny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja koncepcji kampanii informacyjno-promocyjnej Białostockiej Karty Dużej Rodziny. W zakres zamówienia wchodzi także utworzenie i prowadzenie strony internetowej Białostockiej Karty Dużej Rodziny. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Część I. Przygotowanie i realizacja kampanii PR na rzecz promocji BKRD Obejmuje: 1) Stworzenie koncepcji kampanii PR. 2. Realizacja kampanii w zakresie czasowym: wrzesień 2013-grudzień 2014. 3. Wśród działań przewidzianych do realizacji w ramach kampanii, należy zaplanować: 1) Organizację co najmniej trzech konferencji prasowych, 2) Realizację kampanii reklamowej na rozpoczęcie projektu (przybliżony termin: wrzesień - październik 2013 r.), w ramy której wejdą: a. reklama telewizyjna na antenie TVP Białystok, b. reklamy radiowe, c) przygotowanie i kolportaż materiałów reklamowych, d) plakaty e) internet 3) Pozyskanie patronów medialnych kampanii promującej BKDR. 4) Współpracę z mediami lokalnymi. 5) Zamieszczanie aktualnych informacji o BKDR na profilu miejskim na portalu społecznościowm Facebook. 6) Redakcja, przygotowanie i wydruk materiałów promocyjnych do wykorzystania przez cały okres kampanii. 7) Współpraca z podmiotami biorącymi udział w projekcie (jednostki miejskie i przedsiębiorcy) do promocji BKDR. 8) Utrzymywanie kontaktów z mediami 9) Przedstawienie raportu pokampanijnego. Część II. Przygotowanie i prowadzenie strony internetowej BKRD Obejmuje: 1. Wykonanie serwisu internetowego, zwanego dalej serwisem www, w języku polskim wraz z systemem zarządzania treścią oraz wsparciem technicznym. 2. Dostawę przejrzystego, funkcjonalnego systemu CMS (Content Management System = System Zarządzania Treścią), tj. zestawu aplikacji internetowych, wyposażonego w polski interfejs. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena koncepcji kampanii kreacyjnej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie działań promocyjnych w projekcie Hub of Talents
Dodano: 2016-05-13 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport w formie udziału w profesjonalnych rozgrywkach zawodów sportowych organizowanych w Polsce przez Polski Związek Tenisa Stołowego na poziomie ekstraklasy, widowiskach sportowych oraz spotkaniach promujących sport w 2014 roku.
Dodano: 2014-09-17 - Przeprowadzenie elementu kampanii promocyjnej Województwa Podlaskiego poprzez udział w lekkoatletycznych zawodach sportowych rangi międzynarodowej (konkurencja indywidualna).
Dodano: 2014-05-21 - Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w zakresie nowego systemu segregacji odpadów komunalnych na terenie Miasta Białystok
Dodano: 2014-04-25 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport.
Dodano: 2014-03-06 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport
Dodano: 2014-01-30 - Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Miasta Białystok
Dodano: 2014-01-13 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport.
Dodano: 2013-12-19 - Promocja miasta Białystok poprzez ekspozycję logo Wschodzący Białystok podczas imprez o charakterze sportowym w lekkoatletyce
Dodano: 2013-10-23 - Promocja miasta Białystok poprzez ekspozycję logo Wschodzący Białystok podczas imprez o charakterze sportowym w lekkoatletyce
Dodano: 2013-09-13