Przetargi.pl
Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej oraz zarządzanie projektem Białostockiej Karty Dużej Rodziny

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej oraz zarządzanie projektem Białostockiej Karty Dużej Rodziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja koncepcji kampanii informacyjno-promocyjnej Białostockiej Karty Dużej Rodziny. W zakres zamówienia wchodzi także utworzenie i prowadzenie strony internetowej Białostockiej Karty Dużej Rodziny. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Część I. Przygotowanie i realizacja kampanii PR na rzecz promocji BKRD Obejmuje: 1) Stworzenie koncepcji kampanii PR. 2. Realizacja kampanii w zakresie czasowym: wrzesień 2013-grudzień 2014. 3. Wśród działań przewidzianych do realizacji w ramach kampanii, należy zaplanować: 1) Organizację co najmniej trzech konferencji prasowych, 2) Realizację kampanii reklamowej na rozpoczęcie projektu (przybliżony termin: wrzesień - październik 2013 r.), w ramy której wejdą: a. reklama telewizyjna na antenie TVP Białystok, b. reklamy radiowe, c) przygotowanie i kolportaż materiałów reklamowych, d) plakaty e) internet 3) Pozyskanie patronów medialnych kampanii promującej BKDR. 4) Współpracę z mediami lokalnymi. 5) Zamieszczanie aktualnych informacji o BKDR na profilu miejskim na portalu społecznościowm Facebook. 6) Redakcja, przygotowanie i wydruk materiałów promocyjnych do wykorzystania przez cały okres kampanii. 7) Współpraca z podmiotami biorącymi udział w projekcie (jednostki miejskie i przedsiębiorcy) do promocji BKDR. 8) Utrzymywanie kontaktów z mediami 9) Przedstawienie raportu pokampanijnego. Część II. Przygotowanie i prowadzenie strony internetowej BKRD Obejmuje: 1. Wykonanie serwisu internetowego, zwanego dalej serwisem www, w języku polskim wraz z systemem zarządzania treścią oraz wsparciem technicznym. 2. Dostawę przejrzystego, funkcjonalnego systemu CMS (Content Management System = System Zarządzania Treścią), tj. zestawu aplikacji internetowych, wyposażonego w polski interfejs.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena koncepcji kampanii kreacyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach