Przetargi.pl
Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania , ICHOT

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania , ICHOT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania, ICHOT obejmującej: 1.opracowanie ogólnej koncepcji promocji zawierającej: a.strategię działań z podziałem na grupy docelowe oraz 3 obszary realizacji kampanii (poznańska, regionalna, ogólnopolska) uwzględniającą wątki komunikacyjne, propozycje layoutów, dobór narzędzi, dobór mediów, b.harmonogram działań z uwzględnieniem kamieni milowych, podziału działań, kontekstów, ewentualnych ryzyk, c.podział budżetu na wszystkie elementy kampanii, 2.opracowanie koncepcji medialnej zawierającej: a.dobór mediów do grup docelowych wraz z uzasadnieniem, wskaźnikami dopasowania i zasięgiem dla każdego z medium, b.opis proponowanych formatów mediowych, c.media plan na podstawie uzgodnionych założeń zasięgowych i budżetowych z Zamawiającym, d.zakup mediów po akceptacji Zamawiającego 3.opracowanie koncepcji eventowej zawierającej: a.listę elementów, które należy uwzględnić podczas planowania i realizacji wszystkich eventów objętych realizacją projektu (Wielkie Otwarcie 30.04-4.05, Weekend dla poznaniaków, Noc Muzeów, Weekend z historią) dla zachowania spójności z kampanią (mając na względzie fakt, iż eventy mają charakter uzupełniający dla kampanii), tj. m.in.: opis wspólnej narracji, motywów przewodnich, wytycznych wizualnych, rekomendowanych elementów programu, wytycznych dla oprawy graficznej, b.ścisłą współpracę z Zamawiającym w zakresie realizacji kampanii poznańskiej w oparciu o event główny dla osiągnięcia synergii obu elementów, c.opracowanie materiałów graficznych na potrzeby aranżacji wizualnej realizacji eventów w porozumieniu z Zamawiającym, 4.plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii poznańskiej (realizowanej z uwzględnieniem eventów), trwająca nie krócej niż 2 tygodnie kwietnia, 5.plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii regionalnej, 6.plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii ogólnopolskiej, 7.opracowanie koncepcji dalszej aktywności Bramy Poznania ICHOT w zakresie: a.działań prosprzedażowych na okres 1 roku po otwarciu, mających na celu zwiększenie przepływu turystów po zakończeniu realizacji Zlecenia, b.działań komunikacyjnych na okres 1 roku po otwarciu Bramy Poznania ICHOT, zawierającej co najmniej: wątki narracyjne, kluczowe elementy komunikacji, ogólny harmonogram działań wraz z możliwym do zbudowania kontekstami, proponowany dobór mediów, 8.dodatkowe działania: a.opracowanie koncepcji kreatywnego materiału wydawniczego (alternatywy dla ulotki lub folderu) oraz po uzgodnieniu z Zamawiającym przygotowanie plików produkcyjnych, b.realizacja innych prac graficznych na rzecz Zamawiającego związanych z realizacją kampanii. c.ścisłą współpracę z Zamawiającym oraz wskazaną agencją PR przez cały okres trwania kampanii dla osiągnięcia synergii obu elementów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Brief wraz z załącznikami ( załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wzór umowy ( załącznik nr 9 do SIWZ). CPV: 79342200-5 Usługi w zakresie promocji Dodatkowe przedmioty: 79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 650 000 zł. 1.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793442200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 500 zł na warunkach wynikających z SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość koncepcji kampanii promocyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną