Przetargi.pl
Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej projektu pt.Technologia otrzymywania biodegradowalnych poliestrów z wykorzystaniem surowców odnawialnych (akronim: Biopol ) w latach 2011-2013

Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 90-363 Łódź, ul. Sienkiewicza 112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6847113 , fax. 42 680 32 61
  • Data zamieszczenia: 2011-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk
    ul. Sienkiewicza 112 112
    90-363 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6847113, fax. 42 680 32 61
    REGON: 00032651700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej projektu pt.Technologia otrzymywania biodegradowalnych poliestrów z wykorzystaniem surowców odnawialnych (akronim: Biopol ) w latach 2011-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, koordynacja i realizacja strategii oraz koncepcji działań PR, służących promocji projektu pt. Technologia otrzymywania biodegradowalnych poliestrów z wykorzystaniem surowców odnawialnych (akronim: Biopol) w latach 2011-2013. Dostawa materiałów i gadżetów reklamowych , łącznie z umiejscowieniem znaków graficznych- logo projektu oraz innych oznaczeń- napisów, na zamawianych artykułach oraz podejmowanie działań w zakresie promocji, Public Relations, zgodnie z harmonogramem projektu i wskazaniami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794160003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: parametry techniczne dostarczanych materiałów reklamowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cbmm.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach