Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
- Data zamieszczenia: 2010-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
ul. Zakręt do Oksywia 10 10
81-244 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
REGON: 19060628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej w mediach w ramach projektu Rozwój proekologicznego transportu publicznego na Obszarze Metropolitalnym Trójmiasta na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja Kampanii edukacyjno-informacyjnej w mediach w ramach projektu Rozwój proekologicznego transportu publicznego na Obszarze Metropolitalnym Trójmiasta. Grupą docelową Kampanii w szerokim ujęciu są mieszkańcy Gdyni i Sopotu - miast, w których działa komunikacja trolejbusowa. W ujęciu węższym grupą docelową Kampanii są dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodzice. 2. Kampania zakłada osiągnięcie następujących celów: poinformowanie odbiorców o korzyściach jakie przynosi użytkowanie ekologicznego transportu publicznego (w szczególności trolejbusowego), ukształtowanie pożądanych postaw w odniesieniu do ekologicznego transportu w mieście (ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji trolejbusowej), ukazanie ekologicznej komunikacji zbiorowej (w szczególności trolejbusowej) jako wygodnej alternatywy dla samochodów osobowych, zwrócenie uwagi na ekologiczny i racjonalny energetycznie transport w mieście (ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia komunikacji trolejbusowej), poinformowanie o projekcie Rozwój proekologicznego transportu publicznego na Obszarze Metropolitalnym Trójmiasta i aktywnościach w jego ramach. 3. Wymagania ogólne dotyczące Kampanii: a) Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wytycznych dotyczących zasad promocji unijnego źródła finansowania otrzymanych od Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy logo Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności - Program Regionalny, logo Pomorskie w Unii , informację na temat źródła finansowania projektu, nazwę projektu oraz logo Kampanii edukacyjno - informacyjnej. Jednocześnie Zamawiający wprowadza wymóg oznaczenia powyższymi logotypami, informacją na temat źródła finansowania projektu, nazwą projektu oraz logo Kampanii edukacyjno - informacyjnej wszystkich wykorzystanych w Kampanii materiałów. Dodatkowo Zamawiający przekaże Wykonawcy logo miasta Gdyni i Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, które Wykonawca wykorzysta w przygotowanych przez siebie materiałach po uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wykorzystane logotypy będą w wersji kolorowej. b) Wszystkie materiały wykorzystywane w Kampanii Wykonawca opracuje w języku polskim. c) Zamawiający udostępni Wykonawcy materiały w plikach otwartych, stworzone w ramach Kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat ekologicznego podróżowania w mieście, tj. postać przewodnia Kampanii, film, prezentacja multimedialna, etc., które stanowić będą materiał wyjściowy do tworzonych w ramach niniejszej Kampanii materiałów, wskazanych w SIWZ. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ingerencji w treść merytoryczną i graficzną wszystkich przygotowywanych przez Wykonawcę materiałów i usług oraz może wymagać od Wykonawcy dokonania stosownych zmian w tym zakresie. Wszystkie przygotowane przez Wykonawcę materiały wymagają akceptacji Zamawiającego przed ostatecznym ich wykorzystaniem w ramach realizacji Kampanii. e) Wykonawca przenosi, a Zamawiający w całości nabywa autorskie prawa majątkowe lub prawa pokrewne do wszelkich przedmiotów tych praw oraz do wielokrotnego wykorzystania w nieograniczonym czasie i formie, wszystkich opracowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji Kampanii materiałów, na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz do prezentacji w Internecie. Przeniesienie to następuje w pełnym zakresie do korzystania i rozporządzania w całości lub w części na zasadzie wyłączności bez ograniczeń terytorialnych i czasowych oraz obejmujących pola eksploatacji wymienione w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz: wszelkie utrwalanie i zwielokrotnianie (w tym wprowadzanie do pamięci komputera lub innego urządzenia), na wszelkich nośnikach, w jakiejkolwiek technice (w tym analogowej lub cyfrowej), wszelkie inne rozpowszechnianie, w tym wszelkie publiczne odtwarzanie, wyświetlanie, wykonywanie, wystawianie. Odpowiedzialność związana z ewentualnym naruszeniem praw autorskich podczas realizacji Kampanii obciąży wyłącznie Wykonawcę. f) Wykonawca jest zobowiązany do dokumentowania wszystkich działań zrealizowanych w ramach projektu w następujący sposób: 1. poprzez dostarczenie Zamawiającemu sprawozdania z realizacji każdego z działań prowadzonych w ramach Kampanii wraz z dokumentacją fotograficzną (dotyczy: kampanii outdoorowych, wyklejenia na trolejbusie i demontażu przekazu edukacyjno-informacyjnych, ; 2. poprzez dostarczenie Zamawiającemu trzech egzemplarzy każdej z gazet, w których ukażą się materiały zrealizowane w ramach Kampanii, 3. poprzez dostarczenie Zamawiającemu raportu z emisji spotu w Multikinie oraz emisji spotów radiowych wraz ze spotami zarejestrowanymi na płycie CD. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia wymienionej wyżej dokumentacji stanowiącej podstawę podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego uznającego poszczególne działania za wykonane. g) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie stworzone w ramach Kampanii materiały również w formie elektronicznej w plikach otwartych, umożliwiających ich modyfikację i późniejsze wykorzystanie. Opis działania: Emisja 2 (dwóch) spotów informacyjno-edukacyjnych w kinie Multikino, Wyklejenie treści edukacyjno-informacyjnych dotyczących projektu na trolejbusie, Kampania outdoorowa (listopad 2010 roku), Kampania outdoorową (kwiecień 2011 roku), Wydanie dodatku poświęconego tematyce projektu w Polska The Times Dziennik Bałtycki, Emisja spotów w Radio Plus Gdańsk, Emisja ogłoszenia w Gazecie Wyborczej Trójmiasto. Wartość przedmiotu zamówienia - 40 000 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 5% (słownie: pięć procent) ceny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkmgdynia.pl/siwz/siwz_zkm-zp-n-25-10.pdf
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk billboardów oraz wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard w celu realizacji kampanii promującej projekt Budowa Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku.
Dodano: 2015-02-11 - Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska
Dodano: 2014-08-28 - Umieszczenie reklam całostronicowych dot.: Budowy Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku, w ogólnopolskim tygodniku o charakterze opiniotwórczym obejmujących swym zasięgiem całą Polskę
Dodano: 2014-05-16 - Umieszczenie dwóch reklam całostronicowych w dzienniku o charakterze lokalnym, dot. budowy Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
Dodano: 2014-05-15 - Emisja spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED
Dodano: 2014-03-28 - Wynajem powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych
Dodano: 2014-03-28 - Wynajem powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych
Dodano: 2014-03-11 - Druk billboardów oraz wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard w celu realizacji kampanii promującej otwarcie budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
Dodano: 2014-03-11 - Udostępnienie powierzchni reklamowej na nośnikach outdoorowych typu Billboard (nośnikach), drukowanie oraz montaż, demontaż i utylizacja plakatów, które będą eksponowane na nośnikach.
Dodano: 2014-02-07 - Emisja spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED
Dodano: 2014-02-07