Gmina Miasto Chełmża ogłasza przetarg
- Adres: 87-140 Chełmża, Gen. Hallera
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 675-22-91, , fax. 056 675-21-22
- Data zamieszczenia: 2020-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmża
Gen. Hallera 2
87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 675-22-91, , fax. 056 675-21-22
REGON: 87111869000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: „Zaprojektowanie i budowa oświetlenia w ulicy Ładownia”, Zadanie Nr 2: „Zaprojektowanie i budowa oświetlenia w ulicach Kraszewskiego, Fredy i Brzechwy”, Zadanie Nr 3: „Zaprojektowanie oświetlenia w ulicy Popiełuszki”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych tj.: - ul. Ładownia – zakres zamówienia obejmuje odcinek o długości ok. 197 mb, - ul. Kraszewskiego – zakres zamówienia obejmuje odcinek o długości ok. 180 mb, - ul. Fredry – zakres zamówienia obejmuje odcinek o długości ok. 110 mb, - ul. Brzechwy – zakres zamówienia obejmuje odcinek o długości ok. 120 mb, - ul. Popiełuszki – zakres zamówienia obejmuje odcinek o długości ok. 180 mb. Przedmiot zamówienia: należy zaprojektować zgodnie z wymogami technicznymi i nomami w zakresie budowy oświetlenie drogowego, na drogach gminnych. W pracach projektowych należy przewidzieć możliwość rozbudowy instalacji oświetleniowej w przyszłości. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone w szerokościach linii rozgraniczających drogi zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Gmina Miasto Chełmża oświadcza, iż działki na których ma być realizowana inwestycja (tj. działki ewidencyjne nr 6, 5/15, z obrębu 17, nr 33/12, 33/6, 32/1 71, 70, 40, 31/34 z obrębu 12, nr 65/31 z obrębu 6, nr 30/21 z obrębu 15) stanowią jej własność. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu: a) W przypadku, gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 ze zm.), dalej „uznk". Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec (oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym), które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. b) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, będzie traktowane, jako potwierdzenie braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp . Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawców. W przypadku oferty wspólnej powyższe oświadczenie powinno dotyczyć każdego z członków konsorcjum. c) Oświadczenie, dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W, o ile jest to wymagane, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca winien dowieść wszelkich okoliczności świadczących nie tylko o tym, iż sam fakt udostępnienia zasobów formalnie miał miejsce, a także okoliczności pozwalające stwierdzić, iż udostępnienie to jest realne, wystarczające i adekwatne dla oceny spełniania danych warunków udziału w postępowaniu. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentu, który powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, informacji czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w gminie Szubin.
Dodano: 2024-04-09 - Wymiana opraw oświetlenia ulic w ramach Projektu pn.: "Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie Osiedla Leśnego - energooszczędne oświetlenie w Gminie Solec Kujawski"
Dodano: 2023-09-21 - Budowa sieci kablowej oświetlenia drogowego przy ul. Jagiellońskiej w Bydgoszczy
Dodano: 2023-09-07 - Budowa doświetleń przejść dla pieszych i oświetlenia drogowego na ul. Fordońska/Kapliczna oraz Glinki 155 w Bydgoszczy w systemie projektuj i buduj
Dodano: 2023-06-23 - ZP.271.11.2023 Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Pruszcz
Dodano: 2023-04-25 - ,,Wykonanie usług oświetlenia na terenie administrowanym przez Gminę Lubiewo
Dodano: 2023-03-07 - Rewitalizacja parowozowni, pozostałych obiektów oraz obszarów zdegradowanych i poprzemysłowych po Cukrowni Ostrowite
Dodano: 2022-12-27 - Budowa linii elektroenergetycznej kablowej do zasilania istniejących opraw LED w m. Sierakowo
Dodano: 2022-11-28 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka - wykonanie demontażu istniejących opraw sodowych oraz montażu opraw drogowych w technologii LED
Dodano: 2022-10-21 - Przebudowa przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Mogileńskiego
Dodano: 2022-08-26