Przetargi.pl
Realizacja inwestycji w ciągu drogi powiatowej nr 1953C Wąsosz-Buszkowo

Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Młyńska 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią
    Młyńska 5
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092365081
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpnaklo.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja inwestycji w ciągu drogi powiatowej nr 1953C Wąsosz-Buszkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja inwestycji w ciągu drogi powiatowej nr 1953C Wąsosz-Buszkowo w km 2+400-5+830 dł. 3430 mbZakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, krawężniki i obrzeża, poszerzenie jezdni, nawierzchnia jezdni, chodnik, zjazdy z kostki betonowej, zjazdy bitumiczne, przepusty, ścieki, urządzenia BRD, oznakowanie poziome i pionowe, roboty wykończeniowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, tabele obliczeniowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorys ofertowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 35.000,00 zł  (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Bank BS Nakło nad Notecią nr 50 8179 0009 0022 5722 2000 0030   z dopiskiem Wadium – ZDP-Z-3/2023 Realizacja inwestycji w ciągu drogi powiatowej nr 1953C.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 Pzp):zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 114 Pzp):zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 Pzp):zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):DOŚWIADCZENIE ZAWODOWEWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenie polegające na  budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 4.000.000 zł brutto.POTENCJAŁ TECHNICZNYZamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował niżej wymienionym potencjałem technicznym:-frezarką do nawierzchni – 1 szt,-skrapiarką do emulsji – 1 szt,-układarką gąsienicową do nawierzchni asfaltowych z elektronicznym sterowaniem układanej warstwy – 1 szt,-walec drogowy odpowiedni do zagęszczania betonu asfaltowego – 2 szt.DYSPONOWANIE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIAZamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i doświadczenie minimum 3 lat na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach