Przetargi.pl
Realizacja inwestycji pn. „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Brusach” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 Gospodarka odpadami, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Bolta
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 398 23 62 , fax. 0-52 398 21 61
  • Data zamieszczenia: 2021-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Bolta 10
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 0-52 398 23 62, fax. 0-52 398 21 61
    REGON: 91150071000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład budżetowy jst

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja inwestycji pn. „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Brusach” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 Gospodarka odpadami, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Brusach” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 Gospodarka odpadami, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i przygotowanie dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, w tym: a) robót przygotowawczych i ziemnych; b) robót drogowych: − drogi dojazdowej, − placu pod wagę najazdową, − placu manewrowego, − placu do składowania gruzu, − ciągów pieszo – jezdnych. c) robót budowlanych, budowy, uzbrojenia terenu: − utwardzenia terenu, − odwodnienia terenu, − sieci wodociągowych i p.poż. z włączeniem do istniejących sieci wodociągowych w granicach oczyszczalni ścieków, − sieci kanalizacji deszczowej „czystej” (z powierzchni dachów) z włączeniem się do sieci kanalizacji deszczowej oczyszczalni ścieków, − sieci kanalizacji deszczowej z dróg i placów wraz z separatorem, − przyłącza kanalizacji sanitarnej z włączeniem się do sieci kanalizacji sanitarnej oczyszczalni ścieków, − sieci elektroenergetycznych z włączeniem się do istniejącej instalacji elektroenergetycznej oczyszczalni ścieków, z pomiarem zużytej energii, − monitoringu wizyjnego cyfrowego, sieci teleinformatycznej do monitoringu (rejestrator zlokalizowany w sterowni oczyszczalni ścieków),  wiaty zadaszonej z podziałem na boksy,  kontenerowego pomieszczenia obsługi z przyłączami: wodociągowym, kanalizacyjnym, energetycznym, telekomunikacyjnym,  rampy najazdowej,  ogrodzenia z 2 bramami wjazdowymi sterowanymi elektrycznie,  dostawa i montaż wagi samochodowej dostosowanej do ważenia pojazdów o długości do 18 m i masie do 60 ton z niezbędnymi przyłączami i z odczytem w pomieszczeniu obsługi,  oświetlenia terenu,  wykonanie trawników, nasadzenie 20 świerków;  tablic informacyjnych i edukacyjnych. d) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze zielonym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 9 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym, e) wyposażenie obiektu w podręczny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, opracowania operatu przeciwpożarowego, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, instrukcji funkcjonowania obiektu. UWAGA: 1) Zamówienie nie obejmuje wyposażenia, o którym mowa w Programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ (ładowarki, kontenerów i pojemników na odpady). 2) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 3) Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zapewni na własny koszt wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległości nie większą niż 1 km lub utylizację rozbieranych i demontowanych elementów. 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 7 do SIWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz w Przedmiarze robót (stanowiącym materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach