Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 89-632 Brusy, ul. Bolta
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 398 23 62 , fax. 0-52 398 21 61
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Bolta 10
89-632 Brusy, woj. pomorskie
tel. 0-52 398 23 62, fax. 0-52 398 21 61
REGON: 91150071000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład budżetowy jst
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja inwestycji pn. „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Brusach” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 Gospodarka odpadami, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Brusach” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 Gospodarka odpadami, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i przygotowanie dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, w tym: a) robót przygotowawczych i ziemnych; b) robót drogowych: − drogi dojazdowej, − placu pod wagę najazdową, − placu manewrowego, − placu do składowania gruzu, − ciągów pieszo – jezdnych. c) robót budowlanych, budowy, uzbrojenia terenu: − utwardzenia terenu, − odwodnienia terenu, − sieci wodociągowych i p.poż. z włączeniem do istniejących sieci wodociągowych w granicach oczyszczalni ścieków, − sieci kanalizacji deszczowej „czystej” (z powierzchni dachów) z włączeniem się do sieci kanalizacji deszczowej oczyszczalni ścieków, − sieci kanalizacji deszczowej z dróg i placów wraz z separatorem, − przyłącza kanalizacji sanitarnej z włączeniem się do sieci kanalizacji sanitarnej oczyszczalni ścieków, − sieci elektroenergetycznych z włączeniem się do istniejącej instalacji elektroenergetycznej oczyszczalni ścieków, z pomiarem zużytej energii, − monitoringu wizyjnego cyfrowego, sieci teleinformatycznej do monitoringu (rejestrator zlokalizowany w sterowni oczyszczalni ścieków), wiaty zadaszonej z podziałem na boksy, kontenerowego pomieszczenia obsługi z przyłączami: wodociągowym, kanalizacyjnym, energetycznym, telekomunikacyjnym, rampy najazdowej, ogrodzenia z 2 bramami wjazdowymi sterowanymi elektrycznie, dostawa i montaż wagi samochodowej dostosowanej do ważenia pojazdów o długości do 18 m i masie do 60 ton z niezbędnymi przyłączami i z odczytem w pomieszczeniu obsługi, oświetlenia terenu, wykonanie trawników, nasadzenie 20 świerków; tablic informacyjnych i edukacyjnych. d) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze zielonym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 9 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym, e) wyposażenie obiektu w podręczny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, opracowania operatu przeciwpożarowego, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, instrukcji funkcjonowania obiektu. UWAGA: 1) Zamówienie nie obejmuje wyposażenia, o którym mowa w Programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ (ładowarki, kontenerów i pojemników na odpady). 2) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 3) Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zapewni na własny koszt wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległości nie większą niż 1 km lub utylizację rozbieranych i demontowanych elementów. 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 7 do SIWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz w Przedmiarze robót (stanowiącym materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (Słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100); 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brusach: Bank PeKaO S. A. Oddział w Brusach 23 1240 3783 1111 0010 4467 6284 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZGK 341.7.2020” (decyduje data uznania wpłaty na koncie Zamawiającego). Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 3) kwotę zobowiązania, 4) termin ważności, 5) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ); 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Prostej w Kwidzynie
Dodano: 2024-02-27 - Nasza Przestrzeń – Plac czasu wolnego na Wróblewskiego – etap I (budżet obywatelski)
Dodano: 2023-10-17 - Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową realizowaną na podstawie decyzji Wojewody Pomorskiego – budowa obwodnicy metropolii trójmiejskiej
Dodano: 2023-04-24 - Budowa drogi w miejscowości Stare Pole, ul. Juliana Tuwima - inwestycja współfinansowana w ramach Rządowego Funduszu – Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga
Dodano: 2023-02-01 - Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji ściekowej obsługującej mieszkańców miejscowości Lipusz, Papiernia, Bałachy, Nowe Karpno i Szklana Huta
Dodano: 2022-12-30 - Utwardzenie nawierzchni ul. Wzgórze w Rębiskach
Dodano: 2022-11-28 - Utwardzenie płytami jomb nawierzchni ul. Zielonej w Karczemkach
Dodano: 2022-10-10 - Utwardzenie nawierzchni ul. Wzgórze w Rębiskach
Dodano: 2022-10-05 - Utwardzenie nawierzchni ul. Olchowej w Zęblewie
Dodano: 2022-09-08 - Przebudowa drogi gminnej ul. Słonecznej, ul. Akacjowej, ul. Różanej, ul. Modrzewiowej
Dodano: 2022-08-23