Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 102
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 26-628-88
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
ul. Szaflarska 102 102
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 018 26-628-88 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja inwestycji oznaczonej zgodnie z WPI symbolem AO i występującej pod nazwą: Przebudowa drogi powiatowej nr K1671 ul. Św. Anny-Kowaniec w miejscowości Nowy Targ, w km 0+024,50 do ok. 0+667,18 wraz z przebudową urządzeń kolidujących z przebudową drogi oraz wykonanie remontu nawierzchni jezdni w ciągu drogi powiatowej K1671 na odcinku od skrzyżowania z ul. Grel do ronda im. Ks. Tischnera. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ujednolicenie szerokości oraz zachowania wymaganych parametrów wynikających z przepisów o drogach publicznych, wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni w miejscach poszerzeń, przekopów, wykonanie nowej warstwy ścieralnej, uregulowanie odwodnienia powierzchniowego, przebudowa uzbrojenia podziemnego ulicy - istn. kanalizacji deszczowej, sanitarnej, przebudowa istn. sieci energetycznej, teletechnicznej - szczegóły w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 35 000 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100) na warunkach podanych w siwz.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki: Zawarte w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: 1. Dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi stosowne uprawnienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj: uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg oraz uprawnienia kierowników robót do kierowania robotami w branży teletechnicznej w zakresie sieci i instalacji, branży energetycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, oraz branży instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych. 2. Posiadający doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie polegające na wykonaniu przebudowy, budowy lub remontu drogi /dróg kategorii, co najmniej powiatowej o długości łącznej nie mniejszej niż 0,6 km w zakresie, co najmniej wykonania nawierzchni bitumicznej, chodnika i odwodnienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa powyżej, według formuły - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jako potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Informacji o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom -oświadczenie zawiera formularz oferty, 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) ogłoszenia, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1. pkt 1) /ogłoszenia/- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - szczegóły w rozdz. IV siwz 4) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - w postaci kserokopii uprawnień do kierowania robotami w zakresie dróg oraz uprawnienia kierowników robót do kierowania robotami w branży teletechnicznej w zakresie sieci i instalacji, branży energetycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, oraz branży instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych a także zaświadczenia o wpisie w/w osób na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust. 1 ustawy o samorządzie zawodowym Architektów Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów z dn.15.12.2000 - Dz. Z 2001 nr 5 poz. 42 ze zm.). 5) Dokumentów zawierających w swojej treści wartość, oraz datę i miejsce wykonania robót określonych w warunkach udziału w postępowaniu i potwierdzających ich należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie polegające na wykonaniu przebudowy, budowy lub remontu drogi /dróg kategorii, co najmniej powiatowej o długości łącznej nie mniejszej niż 0,6 km w zakresie, co najmniej wykonania nawierzchni bitumicznej, chodnika i odwodnienia, 6) Oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - (stosowne oświadczenia zawiera formularz oferty). 7) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) Tabelę elementów rozliczeniowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części DP 1016 K w rejonie Osiedla Stella w Chrzanowie.
Dodano: 2016-07-01 - ZP.271.5.2016.Przebudowa dróg gminnych w Gminie Raba Wyżna.
Dodano: 2016-06-15 - Przebudowa części drogi powiatowej nr DP 1020 K ul. Sikorskiego w Rozkochowie.
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa części drogi powiatowej nr DP 1009 K - ul. Kardynała Wojtyły w Mętkowie
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa części DP nr 1026K na odcinku Oblaszki - Regulice.
Dodano: 2016-04-14 - Remont podwórka od strony dziedzińca przy budynku Sienkiewicza 4 w Krakowie
Dodano: 2016-04-01 - Przebudowa ul. Ratowników Górniczych w Libiążu
Dodano: 2016-02-18 - Przebudowa ul. B. Chrobrego w Libiążu
Dodano: 2016-02-18 - Przebudowa ul. Żywicznej w Libiążu
Dodano: 2016-02-12 - Remont drogi gminnej 160187K - ulica Dębowiec w miejscowości Proszowice w km 0+300 - 0+660
Dodano: 2015-11-05