Przetargi.pl
Realizacja III etapu Programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta i Gminy Płoty - likwidacja azbestowych pokryć dachowych na terenie Miasta i Gminy Płoty

Gmina Płoty ogłasza przetarg

  • Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3851415 , fax. 91 3851866
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
    Pl. Konstytucji 3 Maja 1 1
    72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3851415, fax. 91 3851866
    REGON: 85718232420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploty.pl www.bip.ploty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja III etapu Programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta i Gminy Płoty - likwidacja azbestowych pokryć dachowych na terenie Miasta i Gminy Płoty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie usuwania demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Płoty. Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Kod CPV: 90.65.00.00 - 8 - usługi usuwania azbestu 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 obejmuje: a) Demontaż wyrobów zawierających azbest na wskazanych przez Zamawiającego budynkach zabudowy indywidualnej znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Płoty. b) Pakowanie i załadunek zdemontowanych pokryć dachowych na oznakowane, specjalistyczne środki transportu. c) Transport odpadów azbestowych do miejsca ich czasowego magazynowania, a następnie po zebraniu odpowiedniej ilości odpadów do miejsca ich utylizacji bądź bezpośrednio na składowisko odpadów niebezpiecznych. d) Zdeponowanie i utylizacja na składowisku odpadów przetransportowanych odpadów zawierających azbest. e) Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006 r. Nr 30, poz. 213). Zadanie nr 2 obejmuje: a) Pakowanie i załadunek zdemontowanych pokryć dachowych na oznakowane, specjalistyczne środki transportu. b) Transport odpadów azbestowych do miejsca ich czasowego magazynowania, a następnie po zebraniu odpowiedniej ilości odpadów do miejsca ich utylizacji bądź bezpośrednio na składowisko odpadów niebezpiecznych. c) Zdeponowanie i utylizacja na składowisku odpadów przetransportowanych odpadów zawierających azbest. d) Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006 r. Nr 30, poz. 213). 3. Planowana łączna ilość wyrobów zawierających azbest przewidziana do utylizacji usunięcia została określona szacunkowo i wynosi 100,10 Mg, , to rzeczywisty zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznej ilości odebranego azbestu od właścicieli nieruchomości. Ponadto, zakres zamówienia może ulec zmniejszeniu, jeżeli inwestorzy odstąpią od umowy z Zamawiającym. 4. Wykaz adresów nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Płoty, na których planuje się prowadzenie prac związanych z usuwaniem azbestu Wykonawca otrzyma po rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy z Zamawiającym. 5. Terminy wykonania prac na poszczególnych nieruchomościach każdorazowo ustalane będą przez Zamawiającego z Wykonawcą po uzgodnieniu z właścicielem nieruchomości. 6. Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac. 7. Wykonawca zamówienia z chwilą rozpoczęcia robót staje się wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w związku z prowadzeniem demontażu pokrycia dachowego oraz posiadaczem odpadów niebezpiecznych przewidzianych do odbioru w celu przekazania do utylizacji. 8. Wykonawca powinien potwierdzić przyjęcie odpadów od właściciela nieruchomości na karcie ewidencji odpadu i karcie przekazania odpadu. 9. Wykonawca powinien przekazać Zamawiającemu dokumenty ewidencyjne (karta przekazania odpadu) potwierdzające przyjęcie odpadów od właściciela nieruchomości oraz przyjęcie odpadów na składowisko odpadów, którego Prowadzący posiada zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. 10. W przypadku powstania ewentualnych szkód lub zniszczeń w wyniku prowadzenia robót związanych z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niżej wymienionymi obowiązującymi przepisami: Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zmianami), Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), Ustawa z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r., Nr 112, poz. 1206 ze zmianami), Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity w Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 -ze zmianami), Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824), Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r., w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30, poz. 213), Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31), Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 grudnia 2002 r., w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych do transportu odpadów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236 poz. 1986).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach