Przetargi.pl
Realizacja II etapu inwestycji pn. Przebudowa ul. Spacerowej w Kobielicach wraz z budową odwodnienia na odcinku o długości około 450 mb, tj. odcinka od studni S1 do studni S5 o długości około 250,0mb

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
    REGON: 27625834500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja II etapu inwestycji pn. Przebudowa ul. Spacerowej w Kobielicach wraz z budową odwodnienia na odcinku o długości około 450 mb, tj. odcinka od studni S1 do studni S5 o długości około 250,0mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Realizacja II etapu inwestycji pn. Przebudowa ul. Spacerowej w Kobielicach wraz z budową odwodnienia na odcinku o długości około 450 mb tj. odcinka od studni S1 do studni S5 o długości około 250,0mb, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE m.in.: - geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, - roboty związane z zabezpieczeniem ruchu drogowego (czasowe zmiany w istniejącej organizacji ruchu), - roboty rozbiórkowe - zgodnie z projektami branżowymi, - roboty ziemne, - budowę kanalizacji deszczowej fi315mm o długości około 241mb, - wykonanie 4 studni kanalizacyjnych i 8 wpustów ulicznych, - wykonanie drenażu, - korytowanie pod projektowaną konstrukcję nawierzchni, - wykonanie rowków pod krawężniki, - wykonanie ławy pod krawężniki, - ułożenie krawężników, - ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, - ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej na powierzchni około 1125m2, - wykonanie wjazdów do posesji o łącznej powierzchni około 56m2, - plantowanie i humusowanie wraz z obsianiem nasionami traw na powierzchni około 465m2, - docelową organizację ruchu, - uporządkowanie terenu. Koszty przygotowania i likwidacji tymczasowej organizacji ruchu oraz docelowej organizacji ruchu, a także koszty obsługi geodezyjnej, w tym koszty pomiaru geodezyjnego powykonawczego należy skalkulować w cenie ofertowej. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót niniejszego zamówienia w celu zapoznania się z zakresem robót. Zaleca się wizję w terenie. 3.4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych roboty ziemne 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233320-8 - Fundamentowanie dróg 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, b) projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi oraz informacją BIOZ - zał. nr 9, c) projekt czasowej (na czas prowadzenia robót) i docelowej organizacji ruchu - zał. nr 10, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 11 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJACY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl/pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach