Parafia Rzymskokatolicka pw. Przemienienia Pańskiego w Płotach ogłasza przetarg
- Adres: 72-310 Płoty, ul. I Armii Wojska Polskiego 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (091) 38 51 316
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Przemienienia Pańskiego w Płotach
ul. I Armii Wojska Polskiego 1 1
72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
tel. (091) 38 51 316
REGON: 04004363300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Kościoła Rzymskokatolickiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja I etapu rewitalizacji obiektów i obszarów objętych ochroną konserwatorską o dużym znaczeniu kulturalnym i historycznym - Konserwacja elewacji kościoła p.w. Przemienienia Pańskiego w Płotach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie robót budowlanych i dokumentacji obejmujących w szczególności: a) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych i pionowych wokół kościoła, b) wymianę pokrycia hełmu wieży kościoła oraz wszystkich uzupełnień z blachy ocynkowanej na pokrycie z blachy miedzianej wraz z wymianą obróbek i opierzeń blacharskich, c) konserwację elewacji wieży kościoła obejmującą konserwację: elewacji z cegły, cokołu granitowego, tynkowanych blend oraz zabezpieczenie zwieńczeń przypór i gzymsów oraz parapetów okiennych hydrofobizacją, d) konserwację stolarki drzwiowej, okiennej, elementów stalowych i żeliwnych zabezpieczających okna witrażowe oraz okucia stolarskie, e) wymianę żaluzji stalowych na drewniane, f) wymianę rynien i rur spustowych wód deszczowych, g) wywóz i utylizację gruzu, h) wykonanie instalacji odgromowej i otoku (bednarki) wokół kościoła, i) opracowanie w terminie 21 dni od daty zakończenia prac dokumentacji powykonawczej przebiegu prac i ich wyników, sporządzonej w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną przestrzenną lokalizację wszystkich czynności, podlegającej zatwierdzeniu przez Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Oferta powinna obejmować cały zakres zamówienia, opisanych w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarze Robót oraz Dokumentacji Projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca musi dostarczyć wraz z ofertą wadium ofertowe w wysokości 15.000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy i 0/100). 2. Wadium ofertowe winno być wniesione w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno mieć ważność o 10 dni dłuższą jak ważność oferty. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Wolinie - Oddział Płoty nr 71 9393 1023 0006 3340 0200 0001. Zamawiający nie przyjmuje wadium w formie gotówki. 4. Dowód wniesienia wadium powinien być złożony przed upływem terminu złożenia ofert, określonym w pkt. 19, tj. do dnia 10 grudnia 2009 r. 5. Oferty, którym nie będzie towarzyszyć wadium ofertowe, będą przez Zamawiającego odrzucone jako niekompletne.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się na równych prawach Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) przedstawią dokumenty wymienione w pkt. 15 Instrukcji dla Wykonawców Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określone są w pkt. 5 Instrukcji dla Wykonawców stanowiącej Tom I SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków nastąpi w sposób określony w Tabeli Oceny Ofert stanowiącej część w/w Instrukcji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 15 Instrukcji dla Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowę budynku w Ośrodku Kolonijno-Szkoleniowym w Lubinie (k, Międzyzdrojów) ul. Główna 7, stary hotel, polegającą na dobudowie ewakuacyjnej klatki schodowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa lokali mieszkalnych położonych w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont segmentu środkowego Przedszkola nr 1 w Dębnie
Dodano: 2016-07-27 - Remont tarasów wraz z wykonaniem nowej izolacji pionowej ścian piwnic oraz ociepleniem ścian zewnętrznych w części budynku Przedszkola Publicznego Nr 72 przy ul. Felczaka 14 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont pomieszczeń internatu na I piętrze oraz przebudowa sanitariatów etap I w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 4 im. Armii Krajowej przy ul. Kusocińskiego 3, 70-237 Szczecin
Dodano: 2016-07-19 - Remont węzłów sanitarnych, wymiana okładzin ściennych, wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie ewakuacyjne, wymiana drzwi ewakuacyjnych, likwidacja łatwopalnej obudowy ścian na holu głównym, remont pomieszczeń Oddziału Wczesnego Wspomagania Dzieci z Autyzmem, wykonanie dodatkowego hydrantu w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Arciszewskiego 20 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-07-18 - Remont klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy Postomino
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja pomieszczeń placówek miejskich: Zadanie nr 1 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Ratusza, Zadanie nr 2 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Straży Miejskiej, Zadanie nr 3 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Orzekania o Niepełnosprawności
Dodano: 2016-07-15 - Remont budynku nr 16 zlokalizowanego przy al. Żołnierza 37, 73-110 Stargard
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu budynku Oddziału Zamiejscowego ZCDN przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22 w Świnoujściu
Dodano: 2016-07-12