Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Nisko, ul. Ignacego Paderewskiego 4
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 841 27 73 , fax. 15 841 27 73
- Data zamieszczenia: 2013-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Ignacego Paderewskiego 4 4
37-400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 15 841 27 73, fax. 15 841 27 73
REGON: 00090267100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pppnisko.webd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów szkół i przedszkoli z terenu powiatu niżańskiego w ramach projektu p.n. Niżański program wspierania szkół, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w roku szkolnym 2013/2014. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie I Realizacja form doskonalenia (szkolenia, warsztaty) nauczycieli i dyrektorów szkół i przedszkoli z terenu powiatu niżańskiego w ramach 24 ofert doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół: 1. Ocenianie kształtujące. 2. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 3. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. 4. Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. 5. Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły. 6. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej. 7. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. 8. Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 9. Budowa koncepcji pracy szkoły. 10. Praca z uczniem młodszym. 11. Praca z uczniem zdolnym. 12. Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 13. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. 14. Projekt edukacyjny w szkole. 15. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym. 16. Rodzice są partnerami szkoły. 17. Nauczyciel 45+. 18. Szkoła promuje wartość edukacji. 19. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole. 20. Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. 21. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 22. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 23. Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? 24. Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację wszystkich ofert doskonalenia na najwyższym poziomie merytorycznym. Wybór ofert doskonalenia będzie uzależniony od przyjętego RPW (Rocznego Planu Wspomagania) w szkole/przedszkolu. Zajęcia będą odbywały się w okresie od 07.01.2014r. do 31.03.2014r. głównie w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie przesłany Wykonawcy najpóźniej 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu spotkań, o czym poinformuje Wykonawcę na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć. Zamawiający wymaga, aby szkolenia/warsztaty zostały przeprowadzone zgodnie z opisem form doskonalenia dostępnych na stronie internetowej www.ore.edu.pl w zakładce Projekty systemowe POKL/Wspieranie szkół i nauczycieli/Materiały do pobrania/Oferty doskonalenia. W trakcie prowadzenia szkoleń/warsztatów nauczyciele będą przygotowywani również do prowadzenia zajęć w sposób niestereotypowy i równościowy, który umożliwia włączenie w równym stopniu dziewczynek i chłopców do każdego rodzaju zajęć (technologie informacyjno-komunikacyjne, przedmioty matematyczno-przyrodnicze, stereotypy płci w doradztwie zawodowym), tak aby byli świadomi wpływu stereotypów zarówno na sposób prowadzenia zajęć, jak i na dobór materiałów edukacyjnych. Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 345godz.: 23 grupy x 15 godz. = 345godz 15 godz. zajęć zostanie podzielonych na 3 spotkania po 5 godz. każde. Ilość spotkań w ramach realizacji usługi - 69 spotkań = 23 grupy x 3 spotkania. Godzinie zajęć odpowiada 45 minut. Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób. Miejsce wykonywania usługi: szkoły i przedszkola z terenu powiatu niżańskiego zakwalifikowane do udziału w projekcie: 1. Przedszkole nr 1 w Nisku - 37-400 Nisko, ul. Szopena 33 2. Przedszkole Gminne w Krzeszowie - 37-418 Krzeszów, ul. Rynek 7 3. PSP nr 1 w Nisku - 37-400 Nisko, ul. Słowackiego 10 4. PSP nr 4 w Nisku - 37-400 Nisko, ul. Dąbrowskiego 8 5. Zespół Szkół nr 2 w Nisku - PSP nr 5 - 37-400 Nisko, ul. Tysiąclecia 12A 6. PSP w Dąbrówce - 37-410 Dąbrówka 15E 7. PSP w Wólce Tanewskiej - 37-410 Wólka Tanewska, ul. Główna 61 8. PSP nr 1 w Rudniku nad Sanem - 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Kończycka 3 9. PSP nr 2 w Rudniku nad Sanem-37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 10. PSP w Zdziarach - 37-405 Zdziary 1E 11. Zespół Szkół Krzeszowie - Gimnazjum - 37-418 Krzeszów, ul. Ulanowska 7 12. Zespół Szkół w Harasiukach - Gimnazjum - 37-413 Harasiuki 106 13. Zespół Szkół w Starym Narcie - Gimnazjum - 37-430 Stary Nart 57B 14. Zespół Szkół w Groblach - Gimnazjum - 37-430 Groble 37 15. Zespół Szkół w Jacie - Gimnazjum - 37-430 Jata 85 16. Gimnazjum nr 1 w Nisku - 37-400 Nisko, ul. Chopina 31 17. Zespół Szkół w Ulanowie - Gimnazjum -37-410 Ulanów, ul. T. Buli 3 18. LO w Rudniku nad Sanem - 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Piłsudskiego 9 19. LO w Nisku - 37-400 Nisko, Ul. Plac Wolności 3 20. Zespół Szkół w Jeżowem - LO - 37-430 Jeżowe 162A 21. RCEZ w Nisku - Technikum - 37-400 Nisko, ul. Sandomierska 1 - 2 grupy 22. ZS w Rudniku nad Sanem - Technikum - 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Piłsudskiego 28. Zadanie 2. Realizacja form doskonalenia (szkolenia, warsztaty) nauczycieli i dyrektorów szkół i przedszkoli z terenu powiatu niżańskiego w ramach 4 sieci współpracy i samokształcenia, w oparciu o 20 proponowanych tematów sieci, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół: 1. Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły. 2. Budowa spójności edukacyjnej. 3. Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. 4. Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły. 5. Edukacja filmowa na lekcjach języka polskiego. 6. Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania. 7. Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych. 8. Wycieczka jako forma organizacyjna nauczania przedmiotów przyrodniczych. 9. Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej. 10. Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki? 11. Praca ze źródłem historycznym. 12. Praca z uczniem młodszym - jak skutecznie i efektywnie pracować w grupie sześciolatków i siedmiolatków. 13. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? 14. Praca z uczniem zdolnym na zajęciach koła naukowego. 15. Jak budować własny program nauczania? 16. Promocja i budowanie wizerunku placówki. 17. Nauczyciele pracują zespołowo. 18. Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole. 19. Praca z nowoczesnymi technologiami TIK (rok I) - bezpieczny Internet. 20. Praca z nowoczesnymi technologiami TIK (rok II) - bezpieczny Internet. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację wszystkich ofert doskonalenia na najwyższym poziomie merytorycznym. Wybór tematów 4 sieci zostanie dokonany na podstawie deklaracji nauczycieli. Zajęcia będą odbywały się w okresie od 02.01.2014r. do 30.06.2014r. głównie w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie przesłany Wykonawcy najpóźniej 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu spotkań, o czym poinformuje Wykonawcę na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć. W trakcie prowadzenia szkoleń/warsztatów nauczyciele będą przygotowywani również do prowadzenia zajęć w sposób niestereotypowy i równościowy, który umożliwia włączenie w równym stopniu dziewczynek i chłopców do każdego rodzaju zajęć (technologie informacyjno-komunikacyjne, przedmioty matematyczno-przyrodnicze, stereotypy płci w doradztwie zawodowym), tak aby byli świadomi wpływu stereotypów zarówno na sposób prowadzenia zajęć, jak i na dobór materiałów edukacyjnych. Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 20godz.: 4 spotkania = 4 sieci x 5 godz. = 20godz. Godzinie zajęć odpowiada 45 minut. Liczba uczestników/czek podczas jednego spotkania wyniesie od 22 do 25 osób. Spotkania będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego lub w placówkach z terenu powiatu niżańskiego zakwalifikowanych do udziału w projekcie. Dokładne miejsca spotkań zostaną przekazane Wykonawcy co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. przeprowadzenie szkoleń/warsztatów z należytą starannością, 2. zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 3. punktualne rozpoczynanie i kończenie zajęć (zgodnie z harmonogramem), 4. terminowe wypełnienie dokumentów związanych z realizacją szkolenia przez Zamawiającego, w tym zapewnienie podpisywania list obecności przez osoby biorące udział w spotkaniach, gromadzenie list obecności, 5. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach związanych z realizacją szkolenia, 6. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z przeprowadzonego szkolenia, 7. informowanie osób biorących udział w szkoleniu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 8. przekazanie Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty podpisania umowy CV osób odpowiedzialnych za prowadzenie szkolenia, 9. opracowanie i przesłanie do zaakceptowania Koordynatorowi Projektu wersji elektronicznej scenariuszy zajęć wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi niezbędnymi do efektywnego przeprowadzenia szkolenia co najmniej 7 dni przed zajęciami, 10. wszystkie opracowane przez Wykonawcę materiały muszą być sporządzone w języku polskim i zawierać logotypy Unii Europejskiej i Zamawiającego oraz informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie przesłanego przez Zamawiającego pocztą elektroniczną wzoru. Za prawidłowe użycie logotypów odpowiada Wykonawca. 11. przekazanie każdemu z uczestników spotkania materiałów szkoleniowych np. wydruku z prezentacji multimedialnej. 12. opracowanie i przesłanie do zaakceptowania SORE wersji elektronicznej ankiety ewaluacyjnej dotyczącej przeprowadzonych szkoleń co najmniej 3 dni przed spotkaniem; 13. przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej dotyczącej przeprowadzonych szkoleń z częstotliwością po każdym szkoleniu i przesłanie ich Zamawiającemu do dwóch tygodni po zakończeniu szkolenia, 14. przygotowanie zaświadczeń/certyfikatów dla wszystkich uczestników szkoleń zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego i wręczenie ich wszystkim uczestnikom w ostatnim dniu szkolenia po zakończeniu danego cyklu szkoleń oraz uzyskanie od nich potwierdzenia otrzymania ww. dokumentów, 15. wydruk materiałów szkoleniowych, ankiet ewaluacyjnych, zaświadczeń, 16. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) podczas wykonywania przedmiotu umowy. 17. zapewnienia niezbędnego do prawidłowej realizacji szkoleń sprzętu (m.in. projektor multimedialny, ekran, komputer itp.), 18. uzgadniania wszelkich zmian harmonogramu, wynikających z zaistnienia ważnych powodów z właściwym dla danej placówki SORE oraz Koordynatorem Projektu. 19. każdorazowego ustalania formy szkolenia w porozumieniu z SORE, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez placówki biorące udział w projekcie, 20. wyznaczenia jednej osoby odpowiedzialnej za zarządzanie informacją, kontakt z SORE oraz Koordynatorem Projektu i organizację szkolenia (koordynatora organizacyjnego - opiekuna). 21. zapewnienie instytucjom uprawnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją projektu systemowego, w tym dokumenty elektroniczne przez cały okres ich przechowywania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pppnisko.webd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYBÓR ORGANIZATORA PROWADZĄCEGO KAMPANIĘ EDUKACYJNĄ I ŚWIADOMOŚCIOWĄ NA TEMAT PROBLEMATYKI OSÓB STARSZYCH, NIESAMODZIELNYCH ORAZ OPIEKI NAD TYMI OSOBAMI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM CHORÓB OTĘPIENNYCH W TYM CHOROBY ALZHEIMERA
Dodano: 2016-04-13 - WYBÓR ORGANIZATORA PROWADZĄCEGO KAMPANIĘ EDUKACYJNĄ I ŚWIADOMOŚCIOWĄ NA TEMAT PROBLEMATYKI OSÓB STARSZYCH, NIESAMODZIELNYCH ORAZ OPIEKI NAD TYMI OSOBAMI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM CHORÓB OTĘPIENNYCH W TYM CHOROBY ALZHEIMERA
Dodano: 2016-03-24 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli: Zagrożenia cywilizacyjne młodzieży we współczesnym świecie, w tym depresja, przemoc i agresja wśród uczniów
Dodano: 2015-10-15 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Baligród.
Dodano: 2015-07-02 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego związanych z realizacją kontraktów socjalnych Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Dodano: 2015-07-02 - Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
Dodano: 2015-06-22 - Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe w ramach wdrażania i realizacji Programu PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej, w tym sankcji pozawięziennych finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego dotyczącego Projektu nr 1 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary złożonych z następujących zadań:
Dodano: 2015-05-29 - Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w ramach kontraktów socjalnych dla 20 uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Stalowa Wola współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w 2015 roku
Dodano: 2015-05-28 - Realizacja kursu projektowanie i aranżacja ogrodów tematycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców
Dodano: 2015-05-27 - kurs kasy fiskalnej dla uczniów ZST w Strzyżowie
Dodano: 2015-05-26