Przetargi.pl
Realizacja etapu II projektu „Profi - Szkoła – doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Żorach” obejmującego modernizację pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych, Zespole Szkół nr 2 oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44240 Żory, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 348 245 , fax. 324 348 248
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25
    44240 Żory, woj. śląskie
    tel. 324 348 245, fax. 324 348 248
    REGON: 27625554200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja etapu II projektu „Profi - Szkoła – doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Żorach” obejmującego modernizację pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych, Zespole Szkół nr 2 oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Modernizacja pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych, a) Roboty budowlane • Wymiana wykładzin podłogowych, • Wymiana parapetów wewnętrznych • Wymiana rolet okiennych wewnętrznych materiałowych na zewnętrzne aluminiowe • Obudowa grzejników płytą meblową • Obudowa rur i ościeży okiennych oraz ościeży drzwiowych płytami gipsowo-kartonowymi, • Wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych na aluminiowe, • Zamurowanie wnęk drzwiowych od strony korytarza z montażem nadproży drzwiowych, • Wykonanie tynków na zamurowaniach i nadprożach, • Wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, • Malowanie ścian, sufitów, grzejników i rurek c o. b) Roboty elektryczne • Wykonanie rozdzielnic bezpiecznikowych, • Wykonanie oświetlenia podstawowego w tym oświetlenia tablic, • Wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnego stosowania, • Wykonanie instalacji zasilania komputerów, • Wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, • Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, • Wykonanie ochrony od porażeń, • Wykonanie ochrona przeciwprzepięciowej, • Wykonanie instalacji informatycznej, • Wykonanie instalacji związanej z tablicą interaktywną. c) Roboty instalacyjne • Wykonanie instalacji klimatyzacji. Część 2 Modernizacja pracowni w Zespole Szkół nr 2, a) Roboty budowlane • Wymiana wykładzin podłogowych, • Wymiana parapetów wewnętrznych, • Wymiana rolet okiennych wewnętrznych materiałowych na wewnętrzne aluminiowe, • Obudowa grzejników płytą meblową, • Obudowa rur i ościeży okiennych oraz ościeży drzwiowych płytami gipsowo-kartonowymi, • Wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych na aluminiowe, • Zamurowanie wnęk drzwiowych od strony korytarza z montażem nadproży drzwiowych, • Wykonanie tynków na zamurowaniach i nadprożach, • Wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, • Malowanie ścian, sufitów, grzejników i rurek c o. b) Roboty elektryczne • Wykonanie rozdzielnic bezpiecznikowych (doposażenie), • Wykonanie oświetlenia podstawowego w tym oświetlenia tablic (dotyczy pracowni nr 208), • Wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnego stosowania, • Wykonanie instalacji zasilania komputerów, • Wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, • Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, • Wykonanie ochrony od porażeń, • Wykonanie ochrona przeciwprzepięciowej, • Wykonanie instalacji informatycznej, • Wykonanie instalacji związanej z tablicą interaktywną. c) Roboty instalacyjne • Wykonanie instalacji klimatyzacji. Część 3 Modernizacja pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego a) Roboty budowlane • Wymiana wykładzin podłogowych, • Wymiana parapetów wewnętrznych, • Wymiana rolet okiennych wewnętrznych materiałowych na wewnętrzne aluminiowe, • Obudowa grzejników płytą meblową, • Obudowa rur i ościeży okiennych oraz ościeży drzwiowych płytami gipsowo-kartonowymi, • Wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych na aluminiowe, • Zamurowanie wnęk drzwiowych od strony korytarza z montażem nadproży drzwiowych, • Wykonanie tynków na zamurowaniach i nadprożach, • Wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, • Malowanie ścian, sufitów, grzejników i rurek c o. b) Roboty elektryczne • Wykonanie rozdzielnic bezpiecznikowych, • Wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnego stosowania, • Wykonanie instalacji zasilania komputerów, • Wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, • Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, • Wykonanie ochrony od porażeń, • Wykonanie ochrona przeciwprzepięciowej, • Wykonanie instalacji informatycznej, • Wykonanie instalacji związanej z tablicą interaktywną. Uwagi Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne wraz z montażem automatycznych rolet okiennych oraz klimatyzacji. Zamówienie nie obejmuje wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy, urządzenia, maszyny oraz meble (zakres wykreślony w dokumentacji projektowej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 - 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/00). Część 2 – 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/00). Część 3 – 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/00).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach