Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kobiór ogłasza przetarg
- Adres: 43-211 Piasek, ul. Katowicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 188 181
- Data zamieszczenia: 2019-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kobiór
ul. Katowicka 141
43-211 Piasek, woj. śląskie
tel. 322 188 181
REGON: 27253626700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kobior/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jenostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja działań związanych z ochroną żubra w Nadleśnictwie Kobiór - " Dostawa karmy dla żubrów" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa karmy dla żubrów wraz z jej transportem do miejsca dostawy. Zamówienie nie obejmuje rozładunku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. 1. Część I - Buraki pastewne - 45 ton, luzem, 2. Część II - Karma specjalistyczna – granulat, 8 ton, workowana, dostarczana partiami po 4 tony 3. Część III - Otręby pszenne - 12 ton, workowane, dostarczane partiami po 2,4 tony, 4. Część IV - Owies paszowy - 11 ton, luzem, 5. Część V - Pszenica paszowa - 8 ton, luzem, 6. Część VI - Jęczmień paszowy - 11 ton, luzem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03144000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty c) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów d) Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach - na formularzu oferty. e) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. g) Oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną