Przetargi.pl
Realizacja działań reklamowych zawartych w Koncepcji Syrenki w kontekście Miasta-Gospodarza Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012 TM

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (+48 22) 443 14 00 , fax. (+48 22) 443 14 02
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (+48 22) 443 14 00, fax. (+48 22) 443 14 02
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja działań reklamowych zawartych w Koncepcji Syrenki w kontekście Miasta-Gospodarza Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012 TM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań promocyjnych zawartych w Koncepcji Syrenki, będącej planem działań promujących Warszawę, wykorzystujących symbol miasta w postaci syrenki, w kontekście Miasta-Gospodarza Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM. Koncepcja Syrenki stanowi Załącznik nr 1 do umowy. Głównym zadaniem jest stworzenie 16 wirtualnych syrenek narodowych zbudowanych w oparciu o specjalną aplikację z nadsyłanych przez internautów zdjęć, a następnie ustawienie tych syrenek w wybranych, zaakceptowanych przez Zamawiającego, miejscach w Warszawie. Wokół w/w motywu zadaniem Wykonawcy jest prowadzenie komunikacji z internautami w celu podtrzymywania zainteresowania akcją, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wartość artystyczna spotu viralowego - storyboardu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach