Przetargi.pl
Realizacja działań promocyjnych na rynku chińskim w latach 2011-2012

Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-613 Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 5367070, 5367011 , fax. 022 5367004
  • Data zamieszczenia: 2011-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Organizacja Turystyczna
    ul. Tytusa Chałubińskiego 8 8
    00-613 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 5367070, 5367011, fax. 022 5367004
    REGON: 01621377500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pot.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja działań promocyjnych na rynku chińskim w latach 2011-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań promocyjnych na rynku chińskim w latach 2011-2012. 2. Polska Organizacja Turystyczna (POT) jest jedną z ponad 200 działających na świecie narodowych organizacji turystycznych. Celem POT jest wypromowanie Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, nowoczesnego, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. 3. Polska Organizacja Turystyczna od początku swego istnienia prowadzi działania marketingowe na rynku chińskim, promując m.in. takie produkty jak: turystyka miejska, obiekty UNESCO, wydarzenia kulturalne, wypoczynek i wypoczynek aktywny, obiekty typu SPA. Działania promocyjne prowadzone są m.in. z wykorzystaniem następujących narzędzi: a) organizacja stoiska na targach turystycznych w Kunmingu, Pekinie, Szanghaju i Kantonie, a także w Hong Kongu. b) organizacja road show z udziałem polskiej branży turystycznej, c) organizacja prezentacji i warsztatów turystycznych (workshopów). d) organizacja podróży studyjnych dla dziennikarzy i tour operatorów. 4. Obecnie, w związku z planowaną intensyfikacją działań promocyjnych na rynku chińskim Polska Organizacja Turystyczna przygotowuje się do otwarcia przedstawicielstwa, które będzie prowadzone w formule tzw. home office. Otwarcie przedstawicielstwa planowane jest w I kwartale 2011 r. 4. Działania do realizacji przez Wykonawcę: 1) Reklama w prasie branżowej. 2) Strona internetowa. 3) Promocja strony www na głównych portalach branżowych. 4) Podróże studyjne tour operatorów i podróże prasowe dla dziennikarzy. 5) Stoiska promocyjne na targach turystycznych. 6) Organizacja Road show (prezentacja i workshop). 7) Produkcja gadżetów. 8) Praca przedstawiciela, w zakres której wchodzi: a) Monitorowanie mediów oraz działań podejmowanych przez chińską branżę turystyczną; (gromadzenie i przesyłanie do POT wycinków prasowych, linków do stron internetowych, dokumentów w wersji elektronicznej) - w formie raportu wysyłanego do POT na koniec każdego miesiąca; b) Reprezentacja POT na rynku chińskim w zakresie public relations (tworzenie bazy dziennikarzy, touroperatorów, zainteresowanych współpracą z Polskim rynkiem, współpracą z mediami. Baza powinna zawierać nie mniej niż 100 rekordów zawierających dane takie jak: adres, numery telefonu i faksu, strona www, adres emailowy, nazwa firmy, imię i nazwisko osoby kontaktowej); c) Wskazywanie POT możliwości wspólnych działań marketingowych z przewoźnikami lotniczymi obsługującymi rynek europejski oraz z innymi potencjalnymi partnerami; d) Doradztwo, konsultacje i sugestie dotyczące promocji Polski na rynku chińskim uwzględniające aktualne zmiany w światowych trendach turystycznych; e) Współpraca z Ambasadą RP w Pekinie, a także z Wydziałami Promocji Handlu i Inwestycji oraz Konsulatami Generalnymi w Pekinie, Szanghaju, Kantonie oraz Polskim lobby w Chinach; f) Monitorowanie działań podejmowanych na rynku chińskim przez konkurencyjne Narodowe Organizacje Turystyczne; (gromadzenie i przesyłanie do POT wycinków prasowych, linków do stron internetowych, dokumentów w wersji elektronicznej) - w formie raportu wysyłanego do POT na koniec każdego miesiąca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz istotne postanowienia umowy - załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pot.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach