Przetargi.pl
Realizacja działań informacyjno-promocyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu Moduł informacyjno-decyzyjny Regionalny Barometr Społeczny (Mid RBS), finansowanego z działania 8.1 PO KL

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2010-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja działań informacyjno-promocyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu Moduł informacyjno-decyzyjny Regionalny Barometr Społeczny (Mid RBS), finansowanego z działania 8.1 PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy. 1. Zadaniem Wykonawcy jest realizacja działań informacyjno-promocyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu Moduł informacyjno-decyzyjny Regionalny Barometr Społeczny (Mid RBS), finansowanego z Działania 8.1 POKL. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia i stosowania, na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, dokumentów opracowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego dotyczących w szczególności prawidłowego oznakowania materiałów powstających w wyniku realizacji projektów finansowanych ze środków PO KL tzn. Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009r., oraz Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 z dnia 5 sierpnia 2009r. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wykona: Etap I - projekt, produkcję materiałów, dostarczenie do siedziby Zamawiającego - do 15 maja 2010 r. Na potrzeby badania Studenci ostatniego roku pomorskich uczelni pracodawcy czy pracownicy? w ramach cyklu Potencjał do rozwoju przedsiębiorczości: 1) Projekt, przygotowanie do produkcji, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego długopisów dwustronnych z kolorowym zakreślaczem (wkład z jednej strony, marker z drugiej strony) z czarnym gumowym uchwytem ułatwiającym trzymanie długopisu - termin realizacji do 15 kwietnia 2010 r. - nakład: 5500 szt. 2) Projekt, skład i emisja jednego ogłoszenia w prasie - termin realizacji do 15 maja 2010 r. -min. sześć modułów na stronach redakcyjnych, nakład min. 20 000, gazeta codzienna obejmująca zasięgiem cały teren województwa pomorskiego -publikacja w okresie 15.04.2010-15.05.2010r. 3) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego plakatów zawierających informacje o badaniu - termin realizacji do 15 maja 2010 r. - nakład: 35 szt. Etap II - projekty (przedstawienie projektów wstępnych do akceptacji) dostosowanie i przygotowanie projektów do produkcji, wykonanie materiałów, dostarczenie do siedziby Zamawiającego oraz emisja - do 13 sierpnia 2010r. 1) Kreacja spójnego przekazu (layout) - zbudowanie spójnej kreacji wizerunkowej opartej na analizie projektu; opracowanie graficzne powinno korelować estetycznie i graficznie z aktualnie stosowanym wizerunkiem graficznym projektu MidWIG (www.midwig.woj-pomorskie.pl) oraz wizerunkiem graficznym UMWP, opracowanie powinno zawierać m.in.: kolory przewodnie dla projektu, wybór czcionki/czcionek; wytyczne edytorskie dla publikacji związanych z projektem, grafikę, zdjęcia (min.20 szt. objętych prawem wykorzystania ich przez Zamawiającego w publikacjach, materiałach informacyjno-promocyjnych i na stronie internetowej Zamawiającego, w związku z realizacją projektu), przykłady zastosowań kreacji itd. Ponadto projekt logo projektu - kreacja logotypu powinna uwzględniać opracowanie 3 różnych propozycji projektu logo i dopracowanie jednego wybranego przez Zamawiającego; opracowanie powinno zawierać logotyp w wersjach: full color, monochromatycznej, achromatycznej, skala szarości; logo powinno być zapisane w wielu formatach - pdf, jpg, eps, ai, cdr, zamienione na krzywe) - termin realizacji do 15 kwietnia 2010 r. 2) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego ulotek informacyjnych - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. - nakład: 1 500 szt. 3) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego notesów - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. - nakład: 250 szt. 4) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego teczek konferencyjnych mieszczących materiały promocyjne o formacie A4 - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. - nakład: 300 szt. 5) Projekt, przygotowanie do produkcji, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego długopisów - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu trzech wariantów długopisu do wyboru. - nakład: 500 szt. 6) Projekt, przygotowanie do produkcji, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego - pendrive - pamięć przenośna USB - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. - nakład: 30 szt. 7) Projekt, przygotowanie do produkcji, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wskaźników laserowych z pilotem do prezentacji multimedialnych - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. - nakład: 5 szt. 8) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego kołonotatników - termin realizacji do 13 sierpnia 2010 r. - nakład: 150 szt. 9) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do produkcji, wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego toreb konferencyjnych papierowych - termin realizacji do 13 sierpnia 2010 r. - nakład: 150 szt. 10) Projekt, przygotowanie do produkcji, wykonanie całego nakładu i dostarczenie do siedziby Zamawiającego kubków - termin realizacji do 13 sierpnia 2010 r. - kubek porcelitowy ze standardowym uchem, lekko zwężany, podstawa o mniejszej średnicy niż góra kubka - nakład: 100 szt. 11) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego plakatów zawierających informacje o projekcie - termin realizacji do 13 sierpnia 2010 r. - nakład: 50 szt Etap III - projekt, produkcję materiałów, dostarczenie do siedziby Zamawiającego - do 15 października 2010 r. Na potrzeby badania Ocena warunków i jakości życia mieszkańców i mieszkanek regionu i ich postrzeganie przyszłości: 1) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego, dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego notesów informacyjnych z najważniejszymi telefonami (i innymi ważnymi informacjami) w województwie dla respondentów uczestniczących w badaniu, zawierających także kartki do notowania - termin realizacji do 31 sierpnia 2010 r. - wkład merytoryczny - listę teleadresową najważniejszych instytucji w województwie opracuje Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym (lista powinna zawierać np. telefony ratunkowe, telefony takich instytucji jak: straż, pogotowie, rzecznik praw konsumenta, rzecznik praw obywatelskich, MOPS, niebieska linia, linia antymobbingowa itp.) - nakład: 5 000 szt. 2) Aktualizacja projektu, skład i emisja jednego ogłoszenia w prasie: - min. sześć modułów na stronach redakcyjnych, nakład min. 20 000, gazeta codzienna obejmująca zasięgiem cały teren województwa pomorskiego - publikowane w okresie 15.09.2010-15.10.2010r. 3) Projekt dwóch banerów (do akceptacji), wykonanie, zawieszenie (emisja, każdy po jednym tygodniu emisji) aktywnych banerów na jednym z najczęściej odwiedzanych internetowych portali regionalnych województwa pomorskiego: -jeden banner na stronie głównej, zaprojektowany tak, aby był wyświetlany w rozmiarze 140x200 pikseli - emisja - wrzesień 2010 -jeden banner na stronie tematycznej (gospodarczej lub naukowej) zaprojektowany tak, aby był wyświetlany w rozmiarze 750x100 pikseli - emisja do 15 października 2010 -kliknięcie na baner spowoduje automatyczne przejście na wskazaną stronę WWW. Etap IV - projekty (przedstawienie projektów wstępnych do akceptacji) dostosowanie i przygotowanie projektów do produkcji, wykonanie materiałów, dostarczenie do siedziby Zamawiającego oraz emisja - do 16 sierpnia 2011r. 1) Aktualizacja projektu, skład i emisja dwóch ogłoszeń w prasie: -min. sześć modułów na stronach redakcyjnych dla jednego ogłoszenia, nakład min. 20 000, gazeta codzienna obejmująca zasięgiem cały teren województwa pomorskiego -treść merytoryczna ogłoszenia (bez projektu graficznego) zostanie opracowana przez Zamawiającego -opublikowane w okresie kwiecień 2011r. i czerwiec 2011r. 2) Dostosowanie projektu, wykonanie, emisja aktywnego baneru na jednym z najczęściej odwiedzanych portali regionalnych województwa pomorskiego, ukazującego się na podstronie tematycznej (gospodarczej lub naukowej) portalu przez jeden tydzień: -banner losowy rotujący (max. 6 rotacji) -baner powinien być zaprojektowany tak, aby był wyświetlany w rozmiarze 750x100 pikseli -kliknięcie na baner spowoduje automatyczne przejście na wskazaną stronę WWW -emisja tygodniowa w okresie pomiędzy 01.08.2011r. a 15.08.2011r. 3) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego, w tym projekt graficzny nadruku na płycie i autorun-u), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego prezentacji na CD informującej o projekcie - termin realizacji do 16 sierpnia 2011r. -strona startowa -20 slajdów (2 slajdy). 4) Dostosowanie i przygotowanie projektu prezentacji, nadruku na płycie i autorun-u do produkcji, wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego płyt CD-R - termin realizacji do 16 sierpnia 2011r. -płyta uruchamiająca się automatycznie z listą plików w formacie PDF -płyta nagrana wg gotowych materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz nagranie przygotowanej przez Wykonawcę prezentacji -opakowanie - koperta foliowa z klapką i paskiem przylepnym -nakład: 1000 szt. 5) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego broszur informacyjnych - termin realizacji do 16 sierpnia 2011r. -nakład: 1000 szt. 2. Podane w §1 ust.1 pkt 1 wymiary należy odczytywać z tolerancją +/- 10% od wymiaru podanego dla danego artykułu. Różnica w w/w granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej. 3. Zamawiający podaje wzory niektórych artykułów informacyjno-promocyjnych - w załączniku nr 3 do SIWZ. Wzory te służą dookreśleniu kształtów i innych parametrów dostarczanych materiałów promocyjnych. Wzory nie odzwierciedlają rzeczywistych kolorów i rozmiarów artykułów (jedynie proporcje). Rozmiary i kolory należy dobierać według opisu zawartego w §1 ust.1 pkt 1 SIWZ (z zastrzeżeniem uwag z §1 ust.1 pkt 2 SIWZ). Wykonawca dostarczy materiały informacyjno-promocyjne możliwie najbardziej zbliżone do podanych wzorów. Dopuszczalne odchylenia nie mogą zmieniać funkcjonalności poszczególnych artykułów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia kwoty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach