Przetargi.pl
Realizacja dwóch zadań: Zadanie 1: „Przebudowa ul. Mieszka I w Dulowej - etap II”. Zadanie 2: „Utwardzenie powierzchni gruntu na działce budowlanej nr 374/10 w Psarach”.

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2020-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja dwóch zadań: Zadanie 1: „Przebudowa ul. Mieszka I w Dulowej - etap II”. Zadanie 2: „Utwardzenie powierzchni gruntu na działce budowlanej nr 374/10 w Psarach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy końcowego odcinka ul. Mieszka I w Dulowej (etap II) – o łącznej długości ok. 161,0m i szerokości 3,0m. W trakcie planowanej przebudowy zostanie wykonana nowa konstrukcja drogi składająca się z warstwy stabilizacji (z dowozu o Rm=5,0MPa) gr. 15cm, warstwy podbudowy z kruszywa łamanego (0/63mm) gr. 20cm, warstwy wiążącej (z AC 16W) gr. 4cm oraz warstwy ścieralnej (z AC 11S) gr. 4cm – o powierzchni ok. 501m2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych oraz ziemnych, - ułożenie krawężników betonowych 15x30x100cm (na zjazdach najazdowych 15x22x100cm) dł. ok. 161,0m, na ławach betonowych wraz z oporem betonowym, - wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń podziemnych (w miejscu włazów teleskopowych kwadratowych D400 należy zastosować pierścień odciążający i właz żeliwny fi 600 D400) - 5szt, - zamontowanie elementów oporowych prefabrykowanych żelbetowych (h=1,3m typu L) na odcinku o dł. 34,0m, - wykonanie połączeń (o konstrukcji jak na drodze) z istn. wjazdami, - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym (0/31,5mm) gr. 7cm oraz mieszanką betonową gr. 10cm (za krawężnikami wzdłuż podmurówek betonowych). Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia powierzchni gruntu na działce budowlanej nr 374/10 w Psarach, przy użyciu betonowej kostki brukowej (o pow. 184,5m2) gr. 8cm oraz betonowych płyt ażurowych (o pow. 330,5m2) gr. 10cm o łącznej powierzchni 515,0m2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych oraz ziemnych, - ułożenie krawężników betonowych 15x30x100cm (dł. ok. 78,0m) oraz najazdowych 15x22x100cm (dł. ok. 74,0m), na ławach betonowych wraz z oporami betonowymi, - profilowanie i uzupełnienie istn. podbudowy kruszywem łamanym (0/31,5mm) gr. 5cm, - humusowanie i obsianie poboczy wokół wykonanego utwardzenia oraz powierzchni utwardzenia wykonanej z ażurów. UWAGA: Szczegółowy zakres opisanych wyżej robót zawierają załączone przedmiary robót. Ponadto w sporządzonej wycenie należy uwzględnić koszt oznakowania i zabezpieczenia (wygrodzenia barierami) miejsca robót oraz koszt odwozu i utylizacji materiałów z rozbiórki oraz korytowania. Wykonawca udzieli na zrealizowane prace minimum 36 miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. 2)Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. 3)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. 4)Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. 5)W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). 6)Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach