Gmina Trzebinia ogłasza przetarg
- Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
- Data zamieszczenia: 2019-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
ul. Marszałka Piłsudskiego 14
32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
REGON: 52723300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja dwóch zadań projektowych: Zadanie 1 „Projekt przebudowy drogi osiedlowej wraz z wykonaniem miejsc postojowych przed blokiem nr 4 i 9 na oś. Gaj w Trzebini” Zadanie 2 „Projekt przebudowy odcinka ul. Trzeciej w Młoszowej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oddzielnie dla każdego z n/w zadań drogowych, wraz z dopełnieniem formalności wymaganych ustawą Prawo Budowlane (dokonanie skutecznego zgłoszenia robót lub uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę), uprawniających do realizacji zadania: I Przebudowa drogi osiedlowej wraz z wykonaniem miejsc postojowych przed blokiem nr 4 i 9 na oś. Gaj w Trzebini II Przebudowa odcinka ul. Trzeciej w Młoszowej Każdy projekt stanowi przedmiot odrębnego zamówienia – Oferenci mogą składać oferty na wybrane przez siebie zadanie, przy czym dla każdego zadania należy złożyć odrębną ofertę w odrębnej kopercie. Kod CPV – 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CHARAKTERYSTYKA POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ: I Projekt przebudowy drogi osiedlowej wraz z wykonaniem miejsc postojowych przed blokiem nr 4 i 9 na oś. Gaj w Trzebini Przebudowa drogi osiedlowej obejmować będzie odcinek pomiędzy wjazdem na teren osiedla od strony ul. Matejki przy bloku nr 7 oraz wyjazdem na ul. Matejki przy bloku nr 8 (orientacyjny przebieg odcinka drogi objęty zadaniem – według załącznika graficznego nr 1). Zakres przebudowy: wykonanie wzmocnienia lub wymiany warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni (nawierzchnia bitumiczna) – w zależności od wyników badań geologicznych; wykonanie przylegającego do drogi osiedlowej, utwardzonego placu pod kontenery na odpady komunalne; wykonanie przylegających do drogi osiedlowej, stanowisk postojowych do parkowania poprzecznego (łącznie ok. 20 stanowisk). Sytuacyjny przebieg drogi po przebudowie – według stanu istniejącego (w granicach istniejącego pasa drogowego). Lokalizacja placu pod kontenery oraz stanowisk postojowych – na terenie gminnym, przylegającym do drogi. Parametry techniczne drogi: • Klasa drogi: droga wewnętrzna • Długość odcinka: ok. 0,100 km • Droga jednojezdniowa, jednopasowa • Szerokość jezdni 4,50 m • Prędkość projektowa: Vp = 40 km/h (na terenie zabudowy) • Przekrój poprzeczny: uliczny • Odwodnienie: według stanu istniejącego do kanalizacji deszczowej z ew. uwzględnieniem przebudowy istniejących wpustów ulicznych • Rodzaje nawierzchni: jezdnia – nawierzchnia bitumiczna plac pod kontenery i stanowiska postojowe – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej lub płyt ażurowych II Projekt przebudowy odcinka ul. Trzeciej w Młoszowej Przebudowa ul. Trzeciej w Młoszowej obejmować będzie odcinek od połączenia z nowobudowanym przez PKP „łącznikiem” ul. Trzeciej z ul. Szembeka do skrzyżowania z ul. Sosnową (bez tarczy skrzyżowania) – według załącznika graficznego nr 2. Zakres przebudowy: wykonanie wzmocnienia lub wymiany warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni (nawierzchnia bitumiczna) – w zależności od wyników badań geologicznych; zabudowanie krawężników „utopionych”; przebudowanie istniejących zjazdów. Sytuacyjny przebieg drogi po przebudowie – według stanu istniejącego (w granicach istniejącego pasa drogowego). Parametry techniczne drogi: • Klasa drogi: D - dojazdowa • Kategoria ruchu: KR-2 • Długość odcinka: ok. 0,300 km • Droga jednojezdniowa, dwupasowa • Szerokość jezdni 5,0 m • Prędkość projektowa: Vp = 40 km/h (na terenie zabudowy) • Przekrój poprzeczny: drogowy • Odwodnienie: powierzchniowe, według stanu istniejącego (na przylegające do drogi tereny zielone) • Rodzaje nawierzchni: jezdnia – nawierzchnia bitumiczna zjazdy – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej (dla istniejących zjazdów o naw. ulepszonej) lub tłuczniowa (dla istniejących zjazdów tłuczniowych lub gruntowych). WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE KAŻDEGO Z ZADAŃ: Dla każdego zadania należy opracować dokumentację projektową spełniającą wymagania wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa oraz zawierającą następujące elementy: 1. Projekt budowlany (w przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę) – 5 egz; 2. Materiały do zgłoszenia robót (w przypadku braku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę) – 2 egz. 3. Projekt wykonawczy – 3 egz. 4. Opinia geotechniczna – 3 egz. 5. Projekty techniczne przebudowy lub zabezpieczenia istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, kolidujących z rozbudową drogi - według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia. 6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz. 7. Kosztorys inwestorski – 1 egz. 8. Przedmiar robót – 3 egz. 9. Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu (w przypadku rozwiązań projektowych wymagających wprowadzenia zmian w istniejącej organizacji ruchu) – 3 egz; 10. Zatwierdzony projekt okresowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji – 3 egz. 11. Niezbędne decyzje, opinie i uzgodnienia na potrzeby realizacji inwestycji drogowej, w tym w razie potrzeby) uzgodnienie ZUDP. Wymagania dotyczące projektu budowlanego i wykonawczego: 1. Projekt budowlany i wykonawczy – należy opracować zgodnie z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, Dz.U. z 2017 r. poz. 1332; Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, Dz.U. z 2017 r. poz. 2222; Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 2016 r. poz. 124; Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Dz.U. z 2015 r. poz. 1554; Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Wymagania dotyczące pozostałych elementów opracowania: 1. Szczegółowe Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót – należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129; 2. Kosztorys inwestorski – należy opracować w oparciu o aktualne ceny oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. z 2004 r. poz. 1389; 3. Przedmiar robót – należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji, będącej przedmiotem zamówienia. Postanowienia dodatkowe: 1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną zastosowanych rozwiązań projektowych oraz ich zgodność z przepisami obowiązującego prawa. 2. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad lub błędów, Wykonawca zobowiązany będzie dokumentację projektową poprawić i uzupełnić nieopłatnie. 3. Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć w wersji papierowej (w ilościach egzemplarzy j.w.) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (całość w formacie pdf + plany sytuacyjne w formacie dwg lub dxf). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. e) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). f) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie koncepcji budowy chodnika przy ul. Petofiego w rejonie działek nr 932, nr 890, nr 3/7 obr. Nowa Huta w Krakowie wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych i budową oświetlenia
Dodano: 2024-04-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia w ramach BO.D12.37/23 „Rozświetlony Nowy Prokocim”
Dodano: 2024-04-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowościach: Zofipole, Igołomia – gmina Igołomia-Wawrzeńczyce”
Dodano: 2024-04-08 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla dobudowy oświetlenia na ul. Działowskiego w ramach realizacji zadania pn. Budowa i przebudowa oświetlenia na terenie Dzielnicy VIII.
Dodano: 2024-04-04 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i rozbudowy ul. Rybitwy na odcinku od ul. Szparagowej do ul. Rybitwy 88a na długości ok. 450 metrów
Dodano: 2024-04-02 - Modernizacja ul. Niewodniczańskiego – aktualizacja dokumentacji
Dodano: 2024-04-02 - Przebudowa ul. Radzieckiej w km od ok. 2+450 do ok. 2+935 oraz przebudowa ul. Tłoki w km od 0+000 do ok. 0+150- opracowanie dokumentacji projektowej
Dodano: 2024-03-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn. „Budowa oświetlenia na osiedlu przy ul. Żywieckiej
Dodano: 2024-03-14 - BZP.271.16.2024 Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn.: ,,Budowa skateparku przy ul. Kilińskiego w Nowym Sączu”
Dodano: 2024-02-20 - Wykonanie projektu przebudowy, rozbudowy i modernizacja istniejącej pompowni ścieków „Lecznica” w Jabłonce.
Dodano: 2024-02-02