Przetargi.pl
Realizacja dwóch zadań projektowych: I . Projekt remontu odcinka ul. Ochronkowej w Trzebini. II. Projekt budowy parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Ochronkowej w Trzebini.

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl/BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja dwóch zadań projektowych: I . Projekt remontu odcinka ul. Ochronkowej w Trzebini. II. Projekt budowy parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Ochronkowej w Trzebini.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, oddzielnie dla każdego z n/w zadań drogowych, wraz z dopełnieniem formalności wymaganych ustawą Prawo Budowlane (dokonanie w imieniu Zamawiającego skutecznego zgłoszenia robót lub uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę), uprawniających do realizacji następujących zadań: I .Remont odcinka ul. Ochronkowej w Trzebini. II. Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Ochronkowej w Trzebini. Obydwa projekty stanowią przedmiot jednego zamówienia. Kod CPV – 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CHARAKTERYSTYKA POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ: I. Remont odcinka ul. Ochronkowej w Trzebini Remont drogi będzie obejmował odcinek ul. Ochronkowej w Trzebini: od skrzyżowania z ul. Krakowską (droga krajowa nr 79) do miejsca połączenia z nową nawierzchnią bitumiczną w rejonie posesji nr 29 – długość ok. 0,2 km. Orientacyjny przebieg odcinka drogi objętego zadaniem – według załącznika graficznego nr 1 (kolor różowy). Zakres remontu: - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni z ewentualnym (w zależności od wyników badań geologicznych) remontem warstw podbudowy; - wykonanie nowej nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej z ewentualnym (w zależności od wyników badań geologicznych) remontem warstw podbudowy; - wymiana okrawężnikowania jezdni i obramowań chodników; - wymiana elementów systemu odwodnienia – wpustów ulicznych i ewentualnie przykanalików (w zależności od potrzeb). Parametry techniczne drogi: 1.klasa drogi lokalna „L”; 2.długość odcinka ok. 0,2 km ; 3.droga jednojezdniowa, dwupasowa; 4.szerokość jezdni 6,0 m; 5.prędkość projektowa Vp = 40 km/h (na terenie zabudowy); 6.przekrój poprzeczny uliczny; 7.odwodnienie: według stanu istniejącego do kanalizacji ogólnospławnej, przebiegającej w obrębie pasa drogowego; 8. rodzaje nawierzchni: - jezdnia – nawierzchnia bitumiczna; - chodniki i zjazdy – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej. Uwaga: Zamawiający będzie ubiegał się o uzyskanie dofinansowania dla przedmiotowego zadania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych, w związku z czym w opracowaniach kosztowych w przedmiarze robót oraz w kosztorysie inwestorskim, wymagane będzie rozdzielenie zakresów robót stanowiących koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne, zgodnie z wytycznymi programu. II. Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Ochronkowej w Trzebini Zadanie obejmować będzie wykonanie parkingu przeznaczonego dla samochodów osobowych, usytuowanego w rejonie skrzyżowania ul. Ochronkowej z ul. Krakowską w Trzebini, przy czym zjazd na projektowany parking będzie odbywał się z drogi gminnej publicznej, stanowiącej połączenie ul. Ochronkowej z ul. Norwida (droga za budynkiem policji). Projektowany obiekt będzie usytuowany na obszarze objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obszaru Śródmieście – Południe w Trzebini i oznaczonym symbolem 10KP (tereny parkingów ogólnodostępnych).Orientacyjna lokalizacja obiektu – według załącznika graficznego nr 1 (kolor żółty). Parametry techniczne obiektu: 1.Powierzchnia parkingu: ok. 28 m x ok. 15 m = ok. 420 m2 (ok. 20 stanowisk); 2. Rodzaj nawierzchni: - stanowiska postojowe: kostka brukowa betonowa; - droga manewrowa: kostka brukowa betonowa (ew. z mieszanki mineralno-asfaltowej); 3.Odwodnienie: kanalizacja deszczowa z rur PVC, z włączeniem do kolektora kanalizacyjnego w ul. Ochronkowej. WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE KAŻDEGO Z ZADAŃ: Dokumentacja projektowa, oddzielna dla każdego zadania, winna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa i zawierać następujące elementy: 1.Projekt budowlany (w przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę)– 3 egz; 2. Materiały do zgłoszenia robót (w przypadku braku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę) – 1 egz; 3. Projekt wykonawczy – 3 egz; 4. Opinia geotechniczna – 3 egz; 5. Projekty techniczne przebudowy lub zabezpieczenia istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, kolidujących z rozbudową drogi - według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia – 3 egz; 6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz; 7. Kosztorys inwestorski – 1 egz; 8 Przedmiar robót – 3 egz; 9. Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu (w przypadku rozwiązań projektowych wymagających wprowadzenia zmian w istniejącej organizacji ruchu) – 3 egz; 10.Zatwierdzony projekt okresowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji – 3 egz; 11.Niezbędne decyzje, opinie i uzgodnienia na potrzeby realizacji inwestycji drogowej, w tym (w razie potrzeby) uzgodnienie ZUDP. Wymagania dotyczące projektu budowlanego i wykonawczego: 1.Projekt budowlany i wykonawczy – należy opracować zgodnie z: a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, tekst jedn: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186; b) Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, Dz.U. z 2018 r. poz. 2068; c) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 2016 r. poz. 124; d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tekst jedn: Dz.U. z 2019 r. poz. 1065; e) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, tekst jedn: Dz.U. z 2015 r. poz. 1554; f) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Wymagania dotyczące pozostałych elementów opracowania: 1.Szczegółowe Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót – należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129; 2.Kosztorys inwestorski – należy opracować w oparciu o aktualne ceny oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. z 2004 r. poz. 1389; 3.Przedmiar robót – należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia. Postanowienia dodatkowe: 1.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną zastosowanych rozwiązań projektowych oraz ich zgodność z przepisami obowiązującego prawa. 2.Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad lub błędów, Wykonawca zobowiązany będzie dokumentację projektową poprawić i uzupełnić nieopłatnie. 3.Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów urządzeń i wyposażenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń - wówczas wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. W przypadku zastosowania określenia „lub równoważne” Wykonawca jest zobowiązany wskazać cechy, parametry i kryteria równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. 4.Zaleca się , aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. 5.Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć w wersji papierowej (w ilościach egzemplarzy j.w.) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (całość w formacie pdf + plany sytuacyjne w formacie dwg lub dxf).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. 2)Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. 3)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. 4)Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. 5)W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). 6)Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4. UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach