Przetargi.pl
Realizacja dwóch zadań pn.: Zadanie A „Utrzymanie czystości, odśnieżanie i pielęgnacja terenów zielonych na terenach Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie” oraz Zadanie B „Utrzymanie czystości w budynkach (2 szt.) administracyjno – sanitarnym i sanitarnym przy ul. Ks. J. Kamieńskiego oraz obsługa szaletu przy ul. Elii Marchettiego”.

Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Garncarska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 233 191 , fax. 326 230 058
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych
    ul. Garncarska 4
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 326 233 191, fax. 326 230 058
    REGON: 12028897900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzk.chrzanow.pl/BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja dwóch zadań pn.: Zadanie A „Utrzymanie czystości, odśnieżanie i pielęgnacja terenów zielonych na terenach Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie” oraz Zadanie B „Utrzymanie czystości w budynkach (2 szt.) administracyjno – sanitarnym i sanitarnym przy ul. Ks. J. Kamieńskiego oraz obsługa szaletu przy ul. Elii Marchettiego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Zadanie A „Utrzymanie czystości, odśnieżanie i pielęgnacja terenów zielonych na terenach Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie” oraz Zadanie B „Utrzymanie czystości w budynkach (2 szt.) administracyjno – sanitarnym i sanitarnym przy ul. Ks. J. Kamieńskiego oraz obsługa szaletu przy ul. Elii Marchettiego”. Zamówienie obejmuje: Zadanie A - Utrzymanie czystości na chodnikach, placach, alejkach, drogach i schodach wraz z krawężnikami, pielęgnacja terenów zielonych, utrzymanie czystości wokół kontenerów na odpady, pielęgnacji roślinności na dachach, odśnieżanie chodników i schodów, terenów dojazdowych do budynków i stanowisk na nieczystości oraz posypywanie piaskiem. Powierzchnia terenów zielonych obejmująca to zadanie wynosi 18 611m2, utrzymanie czystości na chodnikach, placach, alejkach, drogach i schodach wraz z krawężnikami obejmuje 12 814 m2, zimowe utrzymaniem cmentarza (w tym odśnieżanie chodników i schodów) to pow. 3 947,17 m2 , utrzymanie czystości wokół kontenerów na nieczystości stałe obejmuje powierzchnię użytkową 40 m2, pielęgnację roślinności na dachach budynków obejmuje powierzchnię 209,46m2. Zamawiający zobowiązany jest zapewnić personel w wymiarze czasu pracy zapewniającym prawidłową realizację umowy. Zadanie B – Utrzymanie czystości obejmuje powierzchnię użytkową budynków administracyjno-sanitarnego i sanitarnego 154,61 m2 oraz powierzchnię użytkową szaletu publicznego 10 m2. Zamawiający zobowiązany jest zapewnić personel w wymiarze czasu pracy zapewniającym prawidłową realizację umowy. Warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach A i B do siwz oraz wzorach umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. 4) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 5 do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. 5) W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. e) Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). 6) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.mzzk.chrzanow.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oświadczenia wskazanego w pkt. 6) w oryginale – w formie papierowej lub dokumentu elektronicznego. Dokumenty składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast dokumenty sporządzone w postaci papierowej własnoręcznym podpisem. Oświadczenie w formie papierowej należy złożyć na Dzienniku Podawczym w siedzibie Zamawiającego, natomiast oświadczenie w formie elektronicznej należy przesłać na adres mzzk-zp@chrzanow.pl. UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach